Hop til indhold

Recommended Posts

Så gik der endelig lidt mere end en måned og nu er Emilly tilbage  

Så hende igen til eftermiddag og det bliver aldrig kedeligt, specielt ikke når nu man har fået sparet lidt op til gensynet :P

Egentlig vil jeg ikke skrive så forfærdeligt meget denne gang, men prøv bare at se hendes nye video, forestil dig at stå overfor denne fuldstændige u-retoucherede kvinde når du kommer ind ad døren og bliver modtaget med varme, dybe kys - opvarmning i badet og så ind i hobbyrummet, hvor intensiteten stiger til uanede højder og det hele tilsidst eksploderer i ekstase og herefter krydret med lidt god massage af hendes stærke hænder. Jeg elsker det og synes at videoen helt klart afspejler hvem og hvad Emilly er. 

De varmeste anbefalinger fra mig :wub:

På vej ned i opgangen mødte jeg en sød ældre kvinde, som var faldet på cykel og hun var helt færdig og på krykker, så jeg hjalp hende lige en etage op og så spurgte hun om jeg også var en af dem, der var blevet genhuset. Jeg svarede ja og tænkte at det squ var et meget godt tegn på et virkelig diskret sted - he he

God fornøjelse :)

Bonusinfo: Det er samme lejlighed som Carolina opererer fra - så hende desværre ikke - men kan forstå at hendes billeder er lige så ægte som Emillys. 

BL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næste gang nogen påstår at alle sexarbejdere som kommer hertil fra fattigere egne af verden er nogle stakkels ofre, så kunne man med fordel lige vise den video med Emilly. :-P

Hun udstråler da i den grad trivsel og lader til at have godt styr på sin forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

How big you are my love ... the most beautiful flower of. between all the flowers of my garden .. I adore you and I want to thank your words in the forum ... you are a sun and I always lopaso. good with you ...
a big kiss

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 7 timer siden:

Nogen der kan afsløre, om skønheden har økologiske bryster? ... Ret svært at se på fotos og videoen, synes jeg...

Hvis de ikke er økologiske, så er de i hvert fald godt lavet!! De er bløde som naturlige og giver tydeligt udslag når de behandles kærligt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bevægede mig lidt længere mod centrum og besøgte denne vidunderlige chica i dag..

Var lidt bekymret for om jeg nu var tilpas "happy", det skulle vise sig, at det er svært ikke at være det i hendes selskab.

Lidt kalender/ bekræftelses forviring, men det gik...

Døren er åben på klem, jeg går ind,  hun står bag døren,  hvordan hun kan have plads til at stå der bag døren, ved jeg ikke, for hun er en dejlighed med et levende smil, der slugte min opmærksomhed, men jeg når dog at registrere, at pladsen er begrænset.(i gangen forstås)

Aftale - i bad - og  WAUV siger jeg bare.

Forstår nu bedre hvad GFE egentlig er...   lydhør, livsglade, og så er der jo den energi der opstår mellem 2 kroppe, det er ikke forkert, sådan  som hun beskriver det i sin annonce--

Jeg vil nyde at se din krop vibrere af ophidselse og af lyst til at elske med mig. Dit begær stiger i takt med at mine magiske hænder og min sanselige mund kærtegner dig. Og begæret stiger yderligere,når vores kroppe mødes og kærtegner hinanden -

Lærte forresten et nyt ord "control" (tak!)...Flere har forsøgt at lære mig (control), men i dag lykkedes det bedre.

Alle roserne er fuldt fortjent, hun er en dejlig kvinde, der på vejen hjem har sat gang i mange tanker-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft fornøjelsen af at besøge Emilly her til aften. Oven på lidt forgæves ringen til hende på aftalt tidspunkt uden kontakt, hvor efter hun skrev undskyld men ikke kunne svare før.

Havde jeg lige som jer andre en fantastisk halv time i hendes selskab.

Hun nyder virkelig hvad hun laver, ellers faker hun ihvertfald godt. Hun er sød, smilende, kyssende og liderlig uden det virker påtaget. Vi startede med en tur i duschen som hun siger ;-)  En god start, og hun er bestemt ikke berøringsangst hverken den ene eller den anden vej. OG den krop :-) vil faktisk bruge ordet smuk om hendes bryster. Og resten af hendes krop er flot og lækker, og hold nu op en lækker blød hud hun har (over det hele)

Jeg er ellers mest til de lidt yngre piger, og helst europæiske (19-25 år) men oven på alle de fine anmeldelser måtte jeg en tur forbi Frederiksberg. Og det har jeg bestemt ikke fortrudt... Tror det er svært at finde en yngre pige med blødere hud ;-)

Skal jeg finde et minus må det være hun er ryger, men det var bestemt ikke noget man kunne lugte i lejligheden eller på hende. En smule ved kys, men ikke noget der ødelægger en fantastisk seance.. Og selv om det jo var lidt sent på aftenen virkede hun ikke træt af mænd der rører ved hende.

 

Kunne helt bestemt godt besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Emilly i aftes. Rigtig, rigtig dårlig oplevelse - fordi det er svært at parkere i kvarteret på et tidspunkt.....

Men ellers: Alle positive anmeldere har fuldstændig ret i begejstringen over Emilly. Smuk, charmerende, medlevende -  dejlig kvinde. Selvfølgelig bliver man kørt igennem et program, men såre diskret og næsten umærkeligt. Man kan kun håbe, at hun også selv nyder nærværet i en eller anden grad.... Hun lever i høj grad op til sine billeder -  måske en smule mere spinkel, end på forhånd ventet, uden at det skal opfattes negativt. Og til dem, der er blevet bedt om at sammenligne med Graziela, og i begejstring over dem  begge har haft svært ved det: Det kan jeg godt forstå. Det er ikke æbler og pærer -  det er to skønne mangoer.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

This morning my schedule was a disaster, I wanted to apologize to all the gentlemen who had to wait. and also apology for the parking lot ... it's not difficult, but it depends on the schedule. if it is ... I have put a lot of desire so that the wait was worth it and I hope you enjoyed it. I send a very sweet kiss to all, I adore them. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

My loves I want to thank your company, love and say that I am very happy, because I have had a great time. and also say thank you for all those who have written me in the forum .. what a delight it is to know how to take care of me.
I will not be back in anything. for more unforgettable experiences ..:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...