Hop til indhold
thorvald

Latina Wellness - Ålborg.

Recommended Posts

AalborgLook skrev, for 9 timer siden:

Er det en efterlysning? 

Hvis ikke det er en efterlysning så gør jeg det til en nu.:)

Er der nogen der har besøgt hende? Og hvad er sweet body to body ?

Mvh Fjotte 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fjotte.

Jeg har besøgt hende og heldigvis for dette - og jeg skal se hende igen i dag :P:wub:

Nedenstående finder du en tidligere anmeldelse som jeg har skrevet - af sted med dig.

 

Så lykkedes det!!:P

Efter at have fulgt og deltaget i flere tråde der omhandler denne skønne kvinde, fik jeg endelig planlagt et besøg hos hende og det kræver helt sikkert en ny anmeldelse.

Og hvilket besøg:-P Man bliver modtaget af pigen, som er på billede 1-2-3 - det kunne også sagtens være hende på billede 4, men det er det ikke!

Hun ser godt ud og er rigtig sød - har et meget behageligt væsen og en lækker udstråling - rigtig "latino" style. Taler i øvrigt meget fint engelsk.

Havde bestilt 40 min b2b oil massage med tantra og hj og fik ordnet det praktiske stille og roligt.

Herefter fulgte de skønneste 40 min, jeg længe har oplevet - lækker massage som er absolut godkendt, derefter endnu mere lækker b2b - som også inkludere en skøn 69 med et meget velduftende underliv. Det sætter godt nok gang i systemet og hj blev flot og lækkert udført - jeg fortrød jeg ikke havde købt mere tid.

Jeg spurgte i øvrigt om der er mere på menuen, hvilket blev bekræftet - der skal helt sikkert bestilles ekstra næste gang:P vil klart nyde at elske med denne dejlig kvinde.

Alt godt har desværre en ende og jeg blev tilbudt bad - med hjælp til afvaskning på ryg og andre steder;-)

Tak til alle der er kommet med input i de forskellige tråde - det er jeres skyld jeg fik denne dejlig oplevelse.

HER KOMMER JEG IGEN OG DET ER SNART.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thorvald skrev, for 5 timer siden:

Hej Fjotte.

Jeg har besøgt hende og heldigvis for dette - og jeg skal se hende igen i dag :P:wub:

Nedenstående finder du en tidligere anmeldelse som jeg har skrevet - af sted med dig.

 

Så lykkedes det!!:P

Efter at have fulgt og deltaget i flere tråde der omhandler denne skønne kvinde, fik jeg endelig planlagt et besøg hos hende og det kræver helt sikkert en ny anmeldelse.

Og hvilket besøg:-P Man bliver modtaget af pigen, som er på billede 1-2-3 - det kunne også sagtens være hende på billede 4, men det er det ikke!

Hun ser godt ud og er rigtig sød - har et meget behageligt væsen og en lækker udstråling - rigtig "latino" style. Taler i øvrigt meget fint engelsk.

Havde bestilt 40 min b2b oil massage med tantra og hj og fik ordnet det praktiske stille og roligt.

Herefter fulgte de skønneste 40 min, jeg længe har oplevet - lækker massage som er absolut godkendt, derefter endnu mere lækker b2b - som også inkludere en skøn 69 med et meget velduftende underliv. Det sætter godt nok gang i systemet og hj blev flot og lækkert udført - jeg fortrød jeg ikke havde købt mere tid.

Jeg spurgte i øvrigt om der er mere på menuen, hvilket blev bekræftet - der skal helt sikkert bestilles ekstra næste gang:P vil klart nyde at elske med denne dejlig kvinde.

Alt godt har desværre en ende og jeg blev tilbudt bad - med hjælp til afvaskning på ryg og andre steder;-)

Tak til alle der er kommet med input i de forskellige tråde - det er jeres skyld jeg fik denne dejlig oplevelse.

HER KOMMER JEG IGEN OG DET ER SNART.

Tak for den gode anmeldelse. Lyder bestemt som noget der skal prøves. Kan man selv vælge hvilke af pigerne man gerne vil være sammen med, eller hvordan fungerer det? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre.

Er der slet ingen der har fulgt op og besøgt denne dejlige kvinde:P - kunne da godt tænke mig at få en frisk anmeldelse.

Var der jo selv i fredags - og ja det var en gentagelse, blot MEGET bedre.:wub:

Men vil da gerne om andre har haft samme gode oplevelse.

Thovald

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...