Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alla

http://www.massageguide.dk/P/i-came-back-vivienne-experienced-real-pics-39055.html

Så blev det åter dags att styra bilen över bron, denna gång hade jag spanat in Vivienne. Redan för några veckor sedan fångade hon mitt intresse då hon var på den relativt kända adressen på Ålborggade men den gången blev det inte tillfälle.

Idag passade det bättre och jag begav mig till adressen i Herlev som jag fick på Sms och som även står i annonsen. Ingen lek fram och tillbaka med husnumret utan jag blev insläppt med detsamma. Som vanligt är man lite orolig om bilderna ska stämma eller ej och ja de stämmer till 100%. Höjd, vikt och utseende är korrekt. Jag beställde 15 min (första gången med denna kvinnan) och kyss därtill till 600:- Vivienne var väldigt trevlig och vi hade trots den korta tiden väldigt god kemi. Hennes bröst är härliga sillisar och det är pissefräckt att se de porrläpparna suga ens kuk. Hon kysser riktigt bra och jag upplevde henne som både PSE och GFE. Hon började med att suga av mig med gummi (min egen önskan) och därefter en Cowgirl och avslutade i missionären då jag inte kunde hålla mig längre.

Lite smaltalk och ut och iväg.

Hon stannar tills på tisdag V 7 och jag kan varmt rekommendera henne.

Stället 8/10

Parkering 10/10

Överensstämmelse med bilder 10/10

Inlevelse 10/10

Akten 10/10

Värde för pengarna 10/10 

Kommer jag igen? Most probably :-)

Jag är nöjd och är just nu inne i ett positivt stim :-) de fyra senaste kvinnorna har varit fullträffar. Jessy från Marseille (ej i landet) 10/10, New Amazing Sheryl 9/10 (ej i landet), Sabrina 8/10 och nu Vivienne

//Locosueco

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak för en god anmeldelse av en pige jeg haft kik på.;)

Och gott att se svenske anmeldelser av dejlige piger. Jeg har en lille minipause fra dette sjelv nu så gott att se andre hålla vår fana högt!;) /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
locosueco skrev, den ‎08‎-‎02‎-‎2018 at 18:38:

Hej Alla

http://www.massageguide.dk/P/i-came-back-vivienne-experienced-real-pics-39055.html

Så blev det åter dags att styra bilen över bron, denna gång hade jag spanat in Vivienne. Redan för några veckor sedan fångade hon mitt intresse då hon var på den relativt kända adressen på Ålborggade men den gången blev det inte tillfälle.

Idag passade det bättre och jag begav mig till adressen i Herlev som jag fick på Sms och som även står i annonsen. Ingen lek fram och tillbaka med husnumret utan jag blev insläppt med detsamma. Som vanligt är man lite orolig om bilderna ska stämma eller ej och ja de stämmer till 100%. Höjd, vikt och utseende är korrekt. Jag beställde 15 min (första gången med denna kvinnan) och kyss därtill till 600:- Vivienne var väldigt trevlig och vi hade trots den korta tiden väldigt god kemi. Hennes bröst är härliga sillisar och det är pissefräckt att se de porrläpparna suga ens kuk. Hon kysser riktigt bra och jag upplevde henne som både PSE och GFE. Hon började med att suga av mig med gummi (min egen önskan) och därefter en Cowgirl och avslutade i missionären då jag inte kunde hålla mig längre.

Lite smaltalk och ut och iväg.

Hon stannar tills på tisdag V 7 och jag kan varmt rekommendera henne.

Stället 8/10

Parkering 10/10

Överensstämmelse med bilder 10/10

Inlevelse 10/10

Akten 10/10

Värde för pengarna 10/10 

Kommer jag igen? Most probably :-)

Jag är nöjd och är just nu inne i ett positivt stim :-) de fyra senaste kvinnorna har varit fullträffar. Jessy från Marseille (ej i landet) 10/10, New Amazing Sheryl 9/10 (ej i landet), Sabrina 8/10 och nu Vivienne

//Locosueco

 

 

 

 

Beklager at jeg afsporer tråden. Men igen er jeg styret af mit nysgerrige gen. Og der er ikke medicin for det. Så det er min undskyldning :) 

Men tager "man" som svensk besøgende af GPére helt til København for at knalde i 15minutter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tar ju icke mer tid fra Malmö än fra Helsingör. Som exempel. Och resan kan vare en del av oplevelsen. Men jeg som har lang resevej tar gerne 30! Men nu har vi spåret af tråden nok!;):-o /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

@underdog40 jag förstår att det kan verka märkligt att köra över bron för 15 min, men när jag har bokat 30 min tidigare med en relativt ny och oanmäld pige så har det varit gas i 15 min småsnack i 5 min och därefter iväg och hem med känslan av att blivit snydt på 10 min. Nu de senaste gångerna när jag har kört 15 min har det varit full gas från början till slut och jag upplever full value for money.

Nästa gång jag besöker Vivienne så kommer jag att ta 30 min eftersom jag blev mycket nöjd denna gång.

Går jag f.eks på klinik och träffar en dansk välrenomerad piga f.eks Angelina på Seductiongirls så tar jag alltid min 30 minuter. Hoppas det make some sence!

/Locosueco 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg hos Vivienne i dag. Hun er sød og venlig, og dejlig at være sammen med. Og giver et fantastisk BJ. Hun fortæller hun tager hjem i morgen aften, men kommer måske retur i starten af marts.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...