Hop til indhold

Recommended Posts

Tan https://annoncelight.dk/showad/227342

mit første besøg hos en thai pige en rigtig god oplevelse. Havde flere gange set hendes annonce og var blevet fristet også af de positive anmeldelser. Og det er hende på billederne men helt nøgen super. De dejligste kramme bryster faste og ægte ( tror jeg nok, kunne ikke se eller føle ar) Jeg så hendes meny og vi blev enig om en halv time erotik med lidt massage til at starte på. Et rigtig dejligt håndarbejde og på med frakken og et dybt dejligt blow, hun er meget med og lirede op på engelsk. Hun satte sig op på stangen og så gik den vilde ridt både den ene og anden vej. Fik hende vendt om og tog hende bagfra og kunne se hendes frække ansigt i spejlet. Uha det var godt og måtte overgive mig og fyrede kanonen af.

pigen 10

stedet 7 pænt og rent og meget diskret parkering i gården

pris ja 1000 kr for noget over 1/2 time ingen skelen til uret.

gentagelse absolut hvis det er Tan

god fornøjelse

747

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
kingo40 skrev, for 59 minutter siden:

hvorfor skriver du at pin er tilbage når det er en tråd om tan ???

Det ligner 100% Pin der var i Vejle.

Hun er service venlig.. 

og ja jeg er sikker på at de store dejlige bryster er ægte.. Det var byens bedste thai babser da hun var i Vejle. Mange af de andre har enten små bryster eller er restaurerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, 1 time siden:

hvorfor skriver du at pin er tilbage når det er en tråd om tan ???

fordi det er Pin på billederne - har været hos hende mange gange da hun var i Vejle - min favorit

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til thai-verdenen, 747. 

Man fortryder ikke ankomsten til den, og der venter en mange gode (og desværre ind imellem ikke-så-gode) oplevelser. Dog flest af de gode. 

Men velkommen til, i hvert fald :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
kingo40 skrev, den ‎09‎-‎02‎-‎2018 at 13:26:

så pin har skiftet navn til tan ok

Ja og ingen af dem er rigtig, kun et navn de bruger på det sted de nu er,

så vi har et eller andet at forholde os til, altså et navn :P

Kært barn har mange navne ;)  Thaier har rigtig mange :D

men er pigen sød, er legen jo som regel go :wub: 

Til sidst, så Velkommen til  747 :D og godt gået

at lande med en sådan i Farsø :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Ginne skrev, den 9/2/2018 at 12:01:

fordi det er Pin på billederne - har været hos hende mange gange da hun var i Vejle - min favorit

 

Har også besøgt hende i Vejle. Lækker oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Har også mødt hende i Farsø, sjov lille pige, hun fiser rundt og siger nogle sjove lyde, det gjorde hun i alle fald da jeg var der, hun sagde hun var kommet til Farsø fordi der var for meget BUM BUM og pegede på skridtet  ;-) der hvor hun kom fra, hun ville hellere give noget mere massage :-) men ja hun er en af de dejlige Thai piger..

Del dette indlæg


Link til indlæg
747 skrev, den 8/2/2018 at 17:36:

De dejligste kramme bryster faste og ægte ( tror jeg nok, kunne ikke se eller føle ar)

Se i armhulen. Der går man ofte ind idag. Svært at se. Kan anbringes i en fuge så det bliver endnu sværere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...