pevle 5 Skrevet 8. Februar, 2018 Er der nogen af jer ærede medlemmer, der har prøvet hende her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 8. Februar, 2018 Har ikke haft besøg af hende. Men husker et par gode skriv om hende for måske 4 år siden. Så billede og alder hænger nok ikke sammen med min historik da det det dengang var samme billeder. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julemand79 24 Skrevet 8. Februar, 2018 Hun har annonce her https://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/kvinde-soger-mand/annonce/39164489-ung-thai-pige50236048 bare lige til info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pevle 5 Skrevet 9. Februar, 2018 Også tak til dig, Julemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 63 Skrevet 24. Februar, 2018 Ja, hun har besøgt mig rigtig mange gange. Hvis du vil vide mere, så vil jeg gerne svare så godt jeg kan! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pevle 5 Skrevet 24. Februar, 2018 Tak, John Travolta. For det første, så er jeg bestemt ikke glad for, hvis piger er barberet forneden. Hvordan ser det ud med hende? Er hun villig til, at forhandle om prisen? Er hun lige så charmerende, som på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 63 Skrevet 18. April, 2018 pevle skrev, den 24/2/2018 at 11:49: Tak, John Travolta. For det første, så er jeg bestemt ikke glad for, hvis piger er barberet forneden. Hvordan ser det ud med hende? Er hun villig til, at forhandle om prisen? Er hun lige så charmerende, som på billederne? Nu har jeg lige haft besøg af hende igen. Og ja, hun er meget charmerende. Men hun svinger lidt i vægt, som skal forstås sådan at hun havde lidt mave, da hun besøgte mig i weekenden. Og ud af de mange gange hun har besøgt mig, har hun altid været glat eller meget tæt på. Hvis du vil handle med hende, så er jeg ret sikker på, at det er sjældent hende selv der styrer telefonen. Men hvis vil uddybe hvad du vil handle med hende om, så vil jeg gerne prøve om jeg kan svare dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 63 Skrevet 25. April, 2018 Nå pevle, nu er jeg blevet nysgerrig. Har du fået lavet en aftale med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg