Hop til indhold
cvkprivat

Spermtrolden

Recommended Posts

Har været forbi Jette én gang, men gik med det samme.

Hun var simpelthen for grim...

Uha, det forstår jeg sgu godt. Ikke alle i branchen har lige stor selvkritik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Jeg tror jeg vil formulere det således: Hendes billeder er i hvert fald nogle man husker - fordi de er meget anderledes end alle andres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i hvert fald ikke falsk markedsføring.

:-)

Nej, og hvis det havde været, tør jeg slet ikke tænke på den ægte!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm,man må ikke glemme at alle -alle mennesker, uanset alder, køn, størrelse, oprindelse, etnicitet og religiøs overbevisning har følelser. Og man bliver ikke noget større, eller mere potent menneske, af at træde på disse følelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm,man må ikke glemme at alle -alle mennesker, uanset alder, køn, størrelse, oprindelse, etnicitet og religiøs overbevisning har følelser. Og man bliver ikke noget større, eller mere potent menneske, af at træde på disse følelser.

Nej, det har du skam helt ret i. Men en, der ikke kan matematik, vælger vel ikke at læse til ingeniør, lige så lidt som en med højdeskræk vælger at blive pilot? Det var sådan set bare det, jeg i et tidligere indlæg mente med "selvkritik".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Vil gerne vide om der er nogle der kender Spermtrolden i Kolding,

Hvad er hendes priser og hvordan er hun?

http://www.sexpiger.dk/2295

jeg har kneppet hende og fået suttet pik flere gange

hun er ikke køn. men du må kneppe hende alt hvad du kan og alle huller, sluger spermen

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har kneppet hende og fået suttet pik flere gange

hun er ikke køn. men du må kneppe hende alt hvad du kan og alle huller, sluger spermen

Undskyld jeg bringer denne halvgamle tråd op igen.

Jeg er også nysgærig efter hvordan servicen er hos Spermtrolden.

Altså, vi er nu blevet enige om at hendes udseende er relativt unikt i branchen, men, hvordan er hun ellers?

Er hun til at snakke med? Er omgivelserne "hyggelige"? Og, er arbejdsmiljøet i orden (hygiene og er hun kun til sikker sex)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...