Hop til indhold
Nis

Aftale med Naya - og dog ikke..

Recommended Posts

Fik lavet en aftale med Naya hos Cassiopeiastars i morges og blev bedt om at confirme 30 minutter inden aftale. Det gør jeg så, hvorefter telefondamen siger, at Naya bliver nødt til at gå før den tid. Jeg når at sige, at det var da ærgerligt?! Telefondamen siger så: "Prøv lige at vente" og tale sandsynligvis med Naya. Hun spørger så: "Hvad hedder du mere end XXXXXXX?" - jeg er lidt overrumplet over spørgsmålet, for det havde jeg ikke regnet med - og kommer til at sige mit fulde navn. Hun siger igen: "Prøv lige at vente", hvor hun så taler med hende igen. Hun vender tilbage og siger: "Ja ok, fint nok, men hun bliver nødt til at gå lige om lidt"..

Jeg er lidt paf. Spørger så, hvorfor de så vil have mit fulde navn, når hun alligevel ikke kan mødes. Hun svarer, at hun havde tænkt på et mellemnavn. Ved ikke hvad der er sket, men må nok sige at det her virkelig er håndteret utilfredsstillende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, for 2 timer siden:

.............og kommer til at sige mit fulde navn. Hun siger igen: "Prøv lige at vente", hvor hun så taler med hende igen. Hun vender tilbage og siger: "Ja ok, fint nok, men hun bliver nødt til at gå lige om lidt"......

tja. Det har jeg også oplevet et andet sted. De fik mit fulde navn, hvorefter hun "alligevel ikke kunne".

Det viste sig så senere, at GP var kæreste til en af mine kammerater og at hun ønskede at undgå at blande fritid og fornøjelser. 

Heldigvis er der mange fisk i søen. :-)

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 7 timer siden:

Jeg tænker, at det var din søster eller noget i den retning?

Det var da et usædvanlig godt gæt.

Vil lige understrege at jeg ikke havde det navn hun (ikke) håbede på. Og jeg har ikke noget mellemnavn.

At hun skal gå er en ting (men køber den ikke). At man er indiskret er noget andet. Men så ved man det.

Redigeret af Nis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i øvrigt været hos Naya før. Hun er hverken min søster eller i min omgangskreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...