Hop til indhold

Recommended Posts

Selv om det er nogle år siden jeg besøgte Dya, vil jeg også sige pænt tak for de gange en time vi har haft sammen.

Du er en virkelig dejlig pige, jeg ønsker dig alt godt i fremtiden

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dya er den bedste. Hun har været her i mange år og jeg har besøgt hende flere gange. Altid sød og smilende, fræk og dejlig og giver virkelig valuta for pengene.

Dya er i en klasse for sig - på linie med italienske Rebecca, der desværre stoppede for lang tid siden.

håber at nå et besøg hos dig Dya inden du stopper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey sweety, i will stop in summer with this job, but i write now so you will know in advance. You are welcome to visit me again so we can say GOOD BYE in a good way. I am happy to see that i mean something in your heart. I am glad to see i make people happy. 

Big hug to all from here

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Thomsen skrev, for 1 time siden:

Hun gav en dejlig massage ;-)

 

job - men mere mindeværdigt dejligt blow og franske kys ;-) Der skulle være en hyldest post til afgående GP'er - En GP'erne blå bog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, den 21/9/2018 at 12:55:

job - men mere mindeværdigt dejligt blow og franske kys ;-) Der skulle være en hyldest post til afgående GP'er - En GP'erne blå bog

Der sku være en spand til gråd vedlagt minde-siden om Dya i så fald - der er sgu mange tårer der falder velvidende at man ikke kan besøge den skønne tøs mere :(

Redigeret af Argent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dya var den bedste. Sød og dejlig at snakke med - og så var hun fantastisk til sex. Det kunne være skønt bare en til, at opleve dette livsstykke af en kvinde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...