Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/244120

har besøgt Sarah i 30 min. Ægte billeder, og tatovering på armen på sidste billede blev genkendt. Hun er dog ikke blond, men mørkhåret lige nu. Jeg er ikke så meget til uniformer, men blev da spurgt ved bestilling om jeg havde ønske om bestemt uniform, men undertøj var fint for mig.

hun er en sød pige som tog imod med kindkys og meget smilende. Mig Af med tøjet og op på sengen, hvor hun startede med en hygge massage på ryg og mellemgulv. Det varede dog ikke længe inden hun bad mig vende mig om og så gik hun igang med at kysse min mund og krop, indtil hun nåede ned til pikken. Suttede et kondom på og gav et dejligt blow, så 69 så jeg også kunne yde, og kunne mærke at hun gik godt dybt med hendes blow. Lidt cowboy, missionær og lang tid i doggy, hvor jeg kunne gramse på de store silikone bryster. Sluttede af med et handjob hvor jeg kom ud over brysterne.

det var en absolut godkendt oplevelse af en køn og sød pIge. Mener hun sagde at hun var her til mandag, hvor hun så tager videre til Kolding. Hun skulle komme fra Spanien men har opholdt sig i England i nogle år, så hendes Engelsk er godt.

det negative er den seng, den knager noget videre, derfor stod jeg op og tog hende i doggy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 minutter siden:

Hvilken seng?

 

Mr1time skrev, for 7 timer siden:

det negative er den seng, den knager noget videre, derfor stod jeg op og tog hende i doggy.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er der hvor Nika, Sandra og mange andre har været. Tæt på Rosengårdcenter. Men sengen er såmænd god nok, den knager bare helt vildt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hallo-hallo skrev, for 6 timer siden:

Kender sengen det er tæt på rosengårdcenter ikke 

På linket, i Annoncelight, er der ingen seng..

Så Godt set.

eller kender du den på lyden??? godt hørt.

Du trænger ikke til høreapparat.

Sexeren

Redigeret af Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...