Hop til indhold
Curra

Louise eller MissX

Recommended Posts

Som overskriften antyder har jeg brug for lidt hjælp til at beslutte mig.

I næste uge skal jeg et smut til Aalborg og overvejer at bruge lidt tid/penge på en god oplevelse.

Mine krav til pigen er: Ikke for stor, god til blow og anal.

Mine øjne er faldet på de to her Louise eller MissX - Men hvem skal jeg vælge?

Kom med jeres erfaringer godt/dårligt og hjælp en farende svend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

Uha, den var godt nok svær....! to dejlige piger, og mit forslag vil være: hvorfor ikke tage en tur på dem begge??

Jeg har været på begge tøser og de er hver for sig supersøde og dejlige. God sex og nemme at tale med. Miss X har jeg flere gange skrevet om her på siderne, men jeg gentager gerne at hun har nok Ålborgs absolut dejligste pigekrop!! Dejlige krammesyge store flotte bryster. Dertil en herlig mis der elsker at blive slikket og ikke mindst den røv..... uha, jeg må snart forbi hende..! Det eneste der kan snyde er lidt er at hun tit annoncerer på AL at hun f.eks. har åbent fra 13-21, men pludselig kan hun være taget af siden og have lukket. Så sørg for at lave en fast aftale med hende på dagen.

Louise er lille med et fræk sydlandsk udseende. Hun er til superfransk og da jeg besøgte hende fik jeg tændt så meget op under hende at jeg fik lov at tage hende i alle de huller jeg kunne få den i - og uden gummi. Det kan selvfølgelig diskuteres hvor smart det var, men sådan er det jo når man kommer til at tænke med det forkerte hoved og der ligger en toplækker, sydlandsk udseende kvinde foran med skrævende ben og skriger : knep mig!! 

Så det svære valg må du tage og jeg glæder mig til at høre hvem du vælger  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Token - Den var sgu tarvelig :D

Nu har jeg da først lyst til at besøge dem begge - men tiden og pengene giver kun plads til en.

Jeg tror det må komme an på hvem der er ledig på dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...