Hop til indhold
Olsenm

Sally - mellem Slagelse og Korsør.

Recommended Posts

Sally annoncerer også, at hun er privat i Vanløse: https://annoncelight.dk/showad/177567

Havde læst en anmeldelse af Sally i dette forum, men den var tilbage fra sommeren 2017, så synes det ville være passende med en ny og frisk, da Sally er ret så aktiv p.t. - og der jo er lidt langt mellem snapsene i Vestsjælland :-)

Besøgte Sally i et sommerhus mellem Slagelse og Korsør. Var rigtig glad for, at der var noget i området. Sally er nem at opnå kontakt med og lave aftale - det er da positivt . Dog blev hun forsinket lidt på selve dage, men informerede herom, så "no problem".

Der skal være 2 til tango - og min oplevelse var nok en af de lavest rangerende blandt mine besøg hos GP´er. Min oplevelse var, at jeg stod overfor en kvinde der kvinde der "bare" skulle tjene sin hyre - ren maskinsex. Uengageret, og da akten var overstået, så var hun i telefonen til en kommende kunde, uden at sige ordentlig farvel.

Sally havde en sød (lidt ældre) kvinde med, som jeg formoder står for kommunikation, når hun selv er optaget. God service.

Oplever normalt med GP´er, at der både er latter, sjov og (for mig) god sex. Mener derfor mit sammenligningsgrundlag for en negativ oplevelse er ok, men igen, vi er alle forskellige.

Skal jeg se indad, så havde jeg måske også lidt problemer med at tænde på Sally. Synes hun er væsentlig kraftigere end hendes foto. Påstår ikke, at de er uægte, men de er sørme taget fra nogle gode vinkler - og dermed var de misvisende for mig. Udståling: Kan være, at jeg har ramt en dårlig dag for Sally, men min tolkning af hendes attitude er ikke positiv.

Penge ud af vinduet, som jeg bitterligt fortrød. De kunne jo være brugt anderledes ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser ellers godt ud på billederne. Hvis man nu godt kan lide en kraftig naturlig blondine uden tatoos, er det så værd at besøge hende?
Hvordan var priserne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonlover skrev, den ‎18‎-‎02‎-‎2018 at 01:11:

Hun ser ellers godt ud på billederne. Hvis man nu godt kan lide en kraftig naturlig blondine uden tatoos, er det så værd at besøge hende?
Hvordan var priserne?

Prisen ganske "normal" til den lidt dyrer side. Du må selv kontakte Sally for nuværende priser :-) Jeg vil sige MEGET kraftig......Billederne tændt skam også mig, da det ikke virkede som andet end en ganske normal vægt med lidt former. Men virkeligheden skuffede mig fælt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olsenm skrev, den 8/2/2018 at 08:25:

Der skal være 2 til tango - og min oplevelse var nok en af de lavest rangerende blandt mine besøg hos GP´er. Min oplevelse var, at jeg stod overfor en kvinde der kvinde der "bare" skulle tjene sin hyre - ren maskinsex. Uengageret, og da akten var overstået, så var hun i telefonen til en kommende kunde, uden at sige ordentlig farvel.

Oplever normalt med GP´er, at der både er latter, sjov og (for mig) god sex. Mener derfor mit sammenligningsgrundlag for en negativ oplevelse er ok, men igen, vi er alle forskellige.

Skal jeg se indad, så havde jeg måske også lidt problemer med at tænde på Sally. Synes hun er væsentlig kraftigere end hendes foto. Påstår ikke, at de er uægte, men de er sørme taget fra nogle gode vinkler - og dermed var de misvisende for mig. Udståling: Kan være, at jeg har ramt en dårlig dag for Sally, men min tolkning af hendes attitude er ikke positiv.

Penge ud af vinduet, som jeg bitterligt fortrød. De kunne jo være brugt anderledes ;-)

Hej Olsen

Det er første gang nogensinde at jeg har fået påhæftet betegnelsen 'maskinsex'. Jeg er helt målløs :wacko:

Jeg skal beklage, at jeg tog min telefon inden jeg havde fulgt dig ud, men det skyldes, at når der er forsinkelser (som der var med dig), bliver jeg nødt til at varsko den efterfølgende gæst - det er almindelig pli og af hensyn til at gæsterne ikke skal rende ind i hinanden.

Jeg er ked af at du har fået den oplevelse, som du har. Hvis du ikke kan tænde på mig, så skal du gå din vej igen, for ingen af os får en god oplevelse, hvis den ene part ikke rigtig gider den anden part. Du kunne også have stoppet vores akt, og fået nogle af dine penge igen, men du valgte at blive. 

Venlige hilsner 

Sally

Redigeret af Sally
Tydeliggørelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er efterhånden et stykke tid siden jeg sidst har haft fornøjelsen af at se Sally, desværre...:rolleyes:

Men vil sige at jeg er meget overrasket over den anmeldelse og de efterfølgende bemærkninger. Er ikke på nogen måde noget jeg kan genkende. Er da gode billeder, men nok ikke “bedre” end de fleste andre. Og uengageret maskinsex.. Der er selvfølgelig noget der hedder kemi, og måske jeg bare gør det rigtig godt så, men synes man skal lede længe mellem at man finder så nærværende og dejlig GP..

Hun har uden tvivl min bedste anbefaling,  bare man ikke forventer en petit pige på 50 kg. Men i stedet læser hvordan hun beskriver sig selv;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olsenm skrev, den 12/7/2018 at 15:27:

Kan se, at Sally ikke længere bruger navnet "Sally" https://annoncelight.dk/showad/239917

Mon der, trods alt, er andre end mig som synes, at det ikke var pengene værd hos Sally, siden hun nu er "uden navn". Du må gerne kommenterer Sally...

Det er ikke min annonce.

Sig mig engang, @Olsenm, har du set dig sur på mig, siden jeg pludselig skal stå til ansvar for hvad andre vælger at skrive i deres annoncer?

Jeg holder ferie. Måske skulle du gøre det samme.

Venligst, Sally

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sally skrev, for 13 timer siden:

Det er ikke min annonce.

Sig mig engang, @Olsenm, har du set dig sur på mig, siden jeg pludselig skal stå til ansvar for hvad andre vælger at skrive i deres annoncer?

Jeg holder ferie. Måske skulle du gøre det samme.

Venligst, Sally

Har haft en dejlig ferie, tak :-) Har absolut ikke set mig sur på dig, men synes du burde være mere ærlig. God ferie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kendt rigtig rigtig mange glædespiger i min tid i denne branche, både på de steder hvor jeg selv har lejet mig ind, men også massevis af piger som har lejet sig ind på de tre steder jeg igennem tiderne har åbnet i hhv Ballerup, Rødovre og Slagelse. Sally er en af de få piger som har været på alle tre steder igennem længere tid og jeg har samlet se kendt hende og hendes virke som pige i ca 7-8 år. Derfor kan jeg med SIKKERHED sige, at hun nyder sex...virkelig nyder det....absolut mere end hvad de fleste andre piger gør.

Så jeg kan overhovedet ikke genkende Hr Olsens beskrivelse af Sally....han må have forvekslet Sally med en helt anden....ligesom han også roder rundt i hvis annoncer der hvis. 

Jeg tror desværre Hr. Olsen fuldstændig har tabt småkagerne:-D

KH Malua

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Sally for et par år siden, da havde hun også lejet sommerhus ved Korsør. Jeg husker Sally som smuk og    især var der en glød og intensitet i hendes blå øjne, som fuldstændigt slog benene væk under mig. Jeg tænder på store smukke piger med former og store bryster. Det fornemmede Sally hurtigt, ihvertfald styrede hun mit ansigt op mellem sine bryster. Husker hun sagde at jeg vist gerne havde ønsket de var større, hvilket jo ikke var løgn. Sød og dejlig pige, kan kun anbefale Sally. Ville jeg besøge Sally igen, så absolut. Som kuriosum kan jeg fortælle at jeg blev forsinket til vores aftale og måtte ringe og beklage forsinkelsen, det tog Sally pænt. Min bil ville ikke starte på den side vej jeg holdte på (var kommet i god tid), og måtte derfor gå til sommerhuset. Bagefter måtte jeg ringe til Falck for at slæbe bilen på værksted, ringe efter kammerat som kørte mig hjem, bedre end at ringe til konen..... Nå det gik, og jagten på GP fortsætter

/Maks
 

Hent Outlook til Android

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maks skrev, den 16/11/2018 at 03:52:

Har besøgt Sally for et par år siden, da havde hun også lejet sommerhus ved Korsør. Jeg husker Sally som smuk og    især var der en glød og intensitet i hendes blå øjne, som fuldstændigt slog benene væk under mig. Jeg tænder på store smukke piger med former og store bryster. Det fornemmede Sally hurtigt, ihvertfald styrede hun mit ansigt op mellem sine bryster. Husker hun sagde at jeg vist gerne havde ønsket de var større, hvilket jo ikke var løgn. Sød og dejlig pige, kan kun anbefale Sally. Ville jeg besøge Sally igen, så absolut. Som kuriosum kan jeg fortælle at jeg blev forsinket til vores aftale og måtte ringe og beklage forsinkelsen, det tog Sally pænt. Min bil ville ikke starte på den side vej jeg holdte på (var kommet i god tid), og måtte derfor gå til sommerhuset. Bagefter måtte jeg ringe til Falck for at slæbe bilen på værksted, ringe efter kammerat som kørte mig hjem, bedre end at ringe til konen..... Nå det gik, og jagten på GP fortsætter

/Maks

Tak for de søde ord, @Maks :wub: 

Du er helt sikkert velkommen en anden gang – babserne er ikke blevet mindre ;) :P 

Kys og kram

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...