Hop til indhold
Romeomand

Trans Sonja i Fredericia.

Recommended Posts

SÅ overtog liderlighed en fornuften og jeg tog for anden gang til Vejle Landevej, hvor jeg sidst løb ind i en behåret transvestit.

Denne gang for at aflægge TS Sonja et besøg . https://massage.side6.dk/transsonja

Det er lidt en lykkeepose at besøge her, men Sonja, i virkeligheden Miriam, åbnede døren og jeg blev behageligt overrasket.

Hun er lidt buttet, men det kan man se på billederne,  så ingen overraskelser her, tværtimod med glimt i øje og kønnere end billederne. 

VI gik ovenpå og aftalte 30 min. For 800. Happy Hour fra 16 til 22.00. Hun gik for sig selv og jeg fik tøjet af.

Hun kommer tilbage efter 5- 7 min. Og tager det lidt kedelige jogging tøj af. 

Ikke 20 cm pik tror jeg, så har jeg 50 cm... 

Men da jeg er den aktive så er det ok. Der er lidt gensidigt fransk med gummi ØV., men hun kan ikke blive rigtig hård. Jeg bliver hård efter lidt tid og Kneppe

Hende i missionær og derefter bagfra i alt i 15 min. Tid og trækker ud og sprøjter hende op ad ryggen. Hun griner højt...

Hun foreslår lidt massage som afslutning og vi ender med at tale i over en time. Hun er oprindeligt fra Chile, men har boet det meste af sit liv i Spanien,  hos sin mor,

Hed oprindeligt Giuseppe,  og har taget hormoner siden 11 års alderen, med der er stadig lagt ekstra plastic i brysterne. 

Et hyggeligt GF besøg med god snak bagefter, var selv meget nysgerrig på et liv som TS, så blev lidt klogere her.

Samtalen foregik på Spanglish, så jeg forstod ikke 100%, men hyggeligt at der var tid til en god samtale...

Sidste dag er fredag, så går det videre, men hun har været i Fredericia før.

Gentagelse, nok ikke, jeg er og bliver mere til de asiatiske ladyboys, som er endnu mere feminine .

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må give dig point for ihærdighed. Personligt ville jeg nok også foretrække en asiatisk TS, bundniveauet er simpelthen højere der både med hensyn til udseende og service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Underligt at hun sælger sig selv som transvestit. Så vidt jeg ved lever en transvestit som mand ved siden af, men jeg har svært ved at forestille mig at hun ikke lever som kvinde 24/7.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig i første betragtning.  90 % af mine besøg er hos ladyboys fra Asien,  mere engagerende og føles bedre for mig personligt.

En gang imellem må man ud af sin comfort zone, jeg blev drevet af liderlighed og så er jeg ikke bange for at vende om i døren hvis der ikke er match

Med billedet i store træk. Men en god oplevelse igår. Hun lever 100 som TS og ikke TV. Tv er for mig en mand i dametøj med makeup og tit med paryk.

Ikke noget der tænder mig personligt.  Tror at mange af de annoncer er copy/ paste desværre, teksten i denne er identisk med den TV, som jeg ikke gik op med sidst.

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...