Hop til indhold

Recommended Posts

Det er bestemt nødvendigt med god kemi, hvis det bliver tungekys, men nogle piger er generelt villige til at kysse med tungen og gør ofte med deres kunder, hvis hygiejnen er ok, mens andre siger konsekvent nej til det. Jeg leder efter tips om piger, der normalt tilbyder tungekys som en del af behandlingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, precis! Pigerne på DaisyClub er normalt kinesiske. Er der virkelig ingen, der har erfaring med thailandske piger, der giver dybe tungekys?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BodyNaut skrev, for 19 timer siden:

Nej, precis! Pigerne på DaisyClub er normalt kinesiske. Er der virkelig ingen, der har erfaring med thailandske piger, der giver dybe tungekys?

Som Lovegun skriver; Det handler om; Er kemien tilstede??, og de skal nok findes derude et sted, men........

Derud over er der 3 "key words" der er meget vigtige; tillid, respekt og frem for alt, en høj standard af personlig hygiejne fra din side, i særdeleshed mundhygiejnen, hvis der skal kysses. Thaierne selv er MEGET omhyggelig med deres egen personlige hygiejne, det er det som jeg har oplevet.

Jeg har oplevet tungekys ved første besøg 1-2 gange. Derimod har jeg oplevet det, ikke sååå sjældent, efter en del besøg, vel omkring 6-8 besøg hos den samme pige, hvor de før nævnte faktorer var tilstede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BodyNaut skrev, den 9/2/2018 at 21:59:

Nej, precis! Pigerne på DaisyClub er normalt kinesiske. Er der virkelig ingen, der har erfaring med thailandske piger, der giver dybe tungekys?

Jo, men det er jo svært at vide for os, om det er noget pigen tilbyder alle, eller fordi man havde en god kemi.

Jeg mindes ikke nogen der har givet dybe tungekys ved første besøg, men når man begynder at kende pigen, så er det da sket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Baltazar

Når jeg har været fast kunde hos en pige og når jeg er tiltrukket af hende på flere planer og når jeg kan mærke at dette er gengældt hos pigen

er det tit endt for mig i et kærestelignende forhold hvor der kysses og elskes som med din "rigtige" kæreste.

Jeg har i øjeblikket 3 favoritpiger som jeg besøger/ dater på denne måde. ( Navne kan jeg desværre ikke oplyse da de alle er gift med dansk mand)

Nogle gange er jeg også ude og spise med pigerne eller løber en tur med dem osv.

Det kræver at man bruger lidt på dem men det er det hele værd :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...