Hop til indhold
hooot

Korsør Baifrin thai massage

Recommended Posts

Er der nogen der kan fortælle mig om Baifrin thai massage i Korsør tilbyder andet end massage , tænker hj eller bj og generelt om stedet 

hooot

Del dette indlæg


Link til indlæg
hooot skrev, den 7. februar 2018 at 23:52:

Er der nogen der kan fortælle mig om Baifrin thai massage i Korsør tilbyder andet end massage , tænker hj eller bj og generelt om stedet 

hooot

Hun tilbyder fuld omgang, men du skal være tidligere kunde og aftale at næste gang så hygger I, for så får du en tid, hvor manden ikke er hjemme. Det foregår nemlig i kælderen lige under hans stue.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamAnt skrev, for 9 timer siden:

Hun tilbyder fuld omgang, men du skal være tidligere kunde og aftale at næste gang så hygger I, for så får du en tid, hvor manden ikke er hjemme. Det foregår nemlig i kælderen lige under hans stue.

Hvorfor må han ikke være hjemme i sin stue? Orker han ikke lytte på stønneriet, eller forsøger hun at holde det hemmeligt for ham?

Er det sidste tilfældet, kan det vel nærmest være ligegyldigt nu ... :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roxy skrev, den 18/9/2018 at 19:50:

Hvis hun ikke ønsker det skal  frem så bør det respekteres.  Væk med det indlæg.

Jeg har rapporteret indlægget med henblik på at få det fjernet.

Som du nok har opdaget, kommer der ikke noget ud af det. Og kunderne kan bare ikke holde kæft ... (de skiderikker).

Den eneste holdbare løsning er, at pigerne må holde op med at tilbyde ydelser, som de ikke vil stå ved. Men det er desværre nok temmelig urealistisk - de satans penge betyder bare alt for meget for dem.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svært at forestille sig at hun ikke vil have at kunderne ved at de kan tilbyde flere penge for lidt ekstra omsorg, da de sorte penge rækker længst. Det er vel kun manden, der ikke må vide noget. Det var i hvert fald hendes forklaring til mig. Hun er i øvrigt ikke den ekstra omgang værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...