Hop til indhold
Body4U

Søger kvinde med handicap

Recommended Posts

Hejsa

Er der en sød kvinde med en eller anden form for handicap, som ønsker at være sammen med en mand. Så skriv til mig og lad os se om vi har kemi.

Du skal ikke være genert. Skriv blot hvad du ønsker eller har af fantasier, så tager vi den derfra 

vh T

  • Synes godt om 1
  • Forvirret 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh
Body4U skrev, for 31 minutter siden:

Hejsa

Er der en sød kvinde med en eller anden form for handicap, som ønsker at være sammen med en mand. Så skriv til mig og lad os se om vi har kemi.

Du skal ikke være genert. Skriv blot hvad du ønsker eller har af fantasier, så tager vi den derfra 

vh T

må jeg spørge hvorfor hun skal ha et handicap ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
MalerKbh skrev, for 40 minutter siden:

må jeg spørge hvorfor hun skal ha et handicap ?

Han tror vel han så kan få det gratis...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh
Tatra skrev, for 29 minutter siden:

Han tror vel han så kan få det gratis...

Højst besynderligt at søge en handicappet på Eroguide, måske vedkommende skulle prøve diverse dating sider eller måske anoncelight.

Del dette indlæg


Link til indlæg

mmmmmmmmm jeg forstår ikke helt de fordømmende holdninger??

Det er jo ikke alle der tænder på det samme, hvis manden tænder på noget andet end jer, hvad så?

Mon ikke manden udmærket, ved han er på et købesex-forum, men har svært ved at finde det han søger og springer lige ud i det?

Hvor må det være svært for jer at acceptere andres former for sexualitet end den helt almindelige......:angry:

 

  • Synes godt om 11
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Lady Cherie skrev, for 57 minutter siden:

mmmmmmmmm jeg forstår ikke helt de fordømmende holdninger??

Det er jo ikke alle der tænder på det samme, hvis manden tænder på noget andet end jer, hvad så?

Mon ikke manden udmærket, ved han er på et købesex-forum, men har svært ved at finde det han søger og springer lige ud i det?

Hvor må det være svært for jer at acceptere andres former for sexualitet end den helt almindelige......:angry:

 

Sjovt som man tolker forskelligt.

jeg ser hans efterlysning som et rent gigolo indlæg:)

Jeg tvivler stærkt på at blinde Edith fra Hvidovre gider tage kontakten og maile sine fantasier.

jeg vil foreslå Scor.dk

Enzo.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

mmmmmmmmm jeg forstår ikke helt de fordømmende holdninger??

Det er jo ikke alle der tænder på det samme, hvis manden tænder på noget andet end jer, hvad så?

Mon ikke manden udmærket, ved han er på et købesex-forum, men har svært ved at finde det han søger og springer lige ud i det?

Hvor må det være svært for jer at acceptere andres former for sexualitet end den helt almindelige......:angry:

 

Der var såmænd ikke noget fordømmende i det jeg skrev, er absolut intet galt i at være handicappet, undrede mig bare over at man søgte efter det herinde , man kan let misforstå må skrift...Ku jo være han var gigolo, så gav det måske bedre mening herinde, men på feks anoncelight ville der være en mulighed at finde det som bliver efterspurgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså....så tager vi lige farvebrilllllierne på.....det er dem der med hinkestene ude for enden af et par stænger, okay?:D

Så bladre vi helt ned på siden.....er vi der?....og hvad står der så? Jeps Gigoloer er i koboltblå....altså BLÅÅÅÅÅÅÅ!

Lidt hen af danske bank.....BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....okay?

BODY4U er babyblå....lyseblå.

Ud fra hvad han ellers har skrevet giver han ikke indtryk af at han har misforstået, hvad forummet handler om.

Men der sidder øjensynlig nogle derude der ikke fatter at der er nogen der tænder på at være sammen med en handicappet pige. De tror straks at fordi at hun er Handicappet så kan hun ikke tage penge for det?????????????

Nå så det er jeres holdning til handicappet? de er mindre værd i jeres øjne?

Det må da være dejligt at være så perfekt at der slet ikke er nogen af jer der er handicappet, hverken fysik eller psykisk.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Body4U skrev, for 4 timer siden:

Hejsa

Er der en sød kvinde med en eller anden form for handicap, som ønsker at være sammen med en mand. Så skriv til mig og lad os se om vi har kemi.

Du skal ikke være genert. Skriv blot hvad du ønsker eller har af fantasier, så tager vi den derfra 

vh T

Hvis vi bytter ordet handicap ud med ordet domina i denne tekst!

ville du så Cherie,finde denne tekst inspirerede nok til at henvende dig til manden?

har du som erfaren glædespige den rette fornemmelse for forretning i hans indlæg?

man kan også være handicappet i farver og fortolkning:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh
Lady Cherie skrev, for 15 timer siden:

Altså....så tager vi lige farvebrilllllierne på.....det er dem der med hinkestene ude for enden af et par stænger, okay?:D

Så bladre vi helt ned på siden.....er vi der?....og hvad står der så? Jeps Gigoloer er i koboltblå....altså BLÅÅÅÅÅÅÅ!

Lidt hen af danske bank.....BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....okay?

BODY4U er babyblå....lyseblå.

Ud fra hvad han ellers har skrevet giver han ikke indtryk af at han har misforstået, hvad forummet handler om.

Men der sidder øjensynlig nogle derude der ikke fatter at der er nogen der tænder på at være sammen med en handicappet pige. De tror straks at fordi at hun er Handicappet så kan hun ikke tage penge for det?????????????

Nå så det er jeres holdning til handicappet? de er mindre værd i jeres øjne?

Det må da være dejligt at være så perfekt at der slet ikke er nogen af jer der er handicappet, hverken fysik eller psykisk.

Hvor har jeg skrevet at handicappet er mindre værd en andre ? Det er vist din egen fortolkning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan anbefale, at når man støder på et indlæg hvor man er meget i tvivl omkring hensigten, at man smutter ind på opretterens profil. Herfra er det faktisk ganske nemt, at se hvilke andre indlæg personen har skrevet. 

Trådopretteren ved udemærket godt hvad EG er for en størrelse. Noget tyder på at personen tænder på eller bare har en lyst til ved siden af sit  "normale" sex liv at prøve at dyrke sex med kvinder der er ikke er mainstreame.

Personen har eksempelvis tidligere efterlyst en dværg.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Jeg kan anbefale, at når man støder på et indlæg hvor man er meget i tvivl omkring hensigten, at man smutter ind på opretterens profil. Herfra er det faktisk ganske nemt, at se hvilke andre indlæg personen har skrevet. 

Trådopretteren ved udemærket godt hvad EG er for en størrelse. Noget tyder på at personen tænder på eller bare har en lyst til ved siden af sit  "normale" sex liv at prøve at dyrke sex med kvinder der er ikke er mainstreame.

Personen har eksempelvis tidligere efterlyst en dværg.   

Jamen det gir også god mening, intet forkert i det, hver sin smag, der blev blot anbefalet at søge det på anoncelight eller scor.dk .... og om man er dværg eller andet handicap er der absolut intet galt i, ingen er perfekte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først på Venuslogen og siden her var der et kvindeligt og udøvende medlem, der havde været ude for et alvorligt trafikuheld, som bevirkede en umiskendelig halten.

Hun fik desangående en del spydigheder fra mentalt mindrebemidlede, hvilket i arrigskab fik hende til at tjekke ud, hvilket var en skam af de store, ikke mindst for mobberne.

På alle måder en sød, smuk og attraktiv pige, som, hvis hun stadig læser med herinde, kan opfordres til at tage kontakt til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Onslow skrev, for 24 minutter siden:

Først på Venuslogen og siden her var der et kvindeligt og udøvende medlem, der havde været ude for et alvorligt trafikuheld, som bevirkede en umiskendelig halten.

Hun fik desangående en del spydigheder fra mentalt mindrebemidlede, hvilket i arrigskab fik hende til at tjekke ud, hvilket var en skam af de store, ikke mindst for mobberne.

På alle måder en sød, smuk og attraktiv pige, som, hvis hun stadig læser med herinde, kan opfordres til at tage kontakt til dig.

Husker hende godt, hun var utrolig sød og havde meget at byde på under udøvelsen. Men jeg husker at hun lagde op, havde lidt kontakt med hende om andet end udøvelsen, så jeg tror ikke du kommer til at høre fra hende, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahhh beklager denne tråd. Man skal huske at logge ud. :shock: En af gutterne har hygget sig med at annoncerer på min profil i dette forum.

Jeg vil se om jeg kan slette den.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Body4U skrev, for 5 timer siden:

Ahhh beklager denne tråd. Man skal huske at logge ud. :shock: En af gutterne har hygget sig med at annoncerer på min profil i dette forum.

Jeg vil se om jeg kan slette den.

 

Har du fortrudt din tråd? Var det også gutterne, da du søgte en dværg? :D 

  • Haha 2
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...