Hop til indhold
hp42

BlackSophie

Recommended Posts

Mødte Black Sophie - se hende her: http://www.sexpiger.dk/1984 - midt i januar.

Havde bestilt en time på hendes sted i Vejle, men hun ringede for at høre om jeg kunne hente hende i Vejle C, så det gjorde jeg og vi kørte ud til stedet, som er lidt lurvet - en lille lejlighed.

Det ligner hende på billederne, så tror de er ægte. Hun er afsindigt lækker! Slank, smukke bryster, og så kan hun sutte pik, og gør det uden gummi :mrgreen: Til sidst gjorde hun mig færdig med hånden så jeg kom ud over hendes ansigt - i guder det var et smukt syn at se hende nede på knæ med ansigtet sprøjtet til :lol:

Derefter snakkede vi lidt - hendes danske er ikke super godt, men hun taler også engelsk. Vi kyssede lidt (ingen tunge, desværre) og så blev jeg suttet stiv igen. Først missionær og så fik hun den bagfra, hvor hun var meget entusiastisk og medlevende. ikke så skidt endda :lol: Stor chance for at jeg skal møde hende igen - tror dog at jeg vælger at invitere hende på hotel næste gang...

Udseende 10/13

Sex: 9/13

Lokalitet 6/13

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu checket hendes billeder med Tineye - de er fake... hun er nok - i retrospekt - også noget mørkere end hende på billedet. Men hun er lækker!!! Og hun er sød og rar, selv om hun kan virke lidt 'kantet' på mail. Jeg gik glad og udmattet derfra.

...Hun nævnte i øvrigt, at hun var på udkig efter en 'rig dansk mand ' at blive gift med...så hvis nogen er på markedet...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rig dansk mand?

Så skulle du have henvist hende til Esplanaden. Hr. Møller kan opfylde de økonomiske forventninger, men de fysiske i en alder af 99?

Hos mig er det omvendt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke det hun fortalte mig, men jeg er også ualmindeligt godtroende :oops:

Jeg hentede hende inde i midtbyen et sted, ikke så langt fra Torvehallerne, men husker ikke den præcise adresse.

Hun er i starten/midten af 20erne vil jeg tro, meget mørk, vældigt sød, fortalte hun havde været i DK et par år, og at hun har en søster som bor her og er gift med en dansk mand...men som sagt, jeg kan bindes hvad som helst på ærmerne, det er derfor jeg er hoppet på denne side - altså ikke for at få bundet noget på ærmerne men for at få undgå det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det synes jeg ikke umiddelbart det ser ud til at være, nej. Je gmødte hende for et par måneder siden igen, og hun er stadig dejlig, men det er ikke hende på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...