Hop til indhold
Guest Agetha

Erotiske lydbøger

Recommended Posts

Guest Agetha

Jeg er meget fascineret af erotiske lydbøger, jeg faldt i søvn den anden nat til Anita og Bo's romantiske forhold der braste grundet en lotto kupon på næsten 7 millioner. Bo var Anita utro, men Bo fandt meget hurtigt ud af Anita som flyttet på hotel havde vundet alle de her penge. Bo ville gerne have Anita tilbage, og den erotiske fortælling om Bo og hans elendige kamp for at vinde Anita tilbage mislykkes, også i sengen.

Er den lyderotiske verden et hit, lytter du som mand til det bløde erotiske hjørne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er meget fascineret af erotiske lydbøger, jeg faldt i søvn den anden nat til Anita og Bo's romantiske forhold der braste grundet en lotto kupon på næsten 7 millioner. Bo var Anita utro, men Bo fandt meget hurtigt ud af Anita som flyttet på hotel havde vundet alle de her penge. Bo ville gerne have Anita tilbage, og den erotiske fortælling om Bo og hans elendige kamp for at vinde Anita tilbage mislykkes, også i sengen.

Er den lyderotiske verden et hit, lytter du som mand til det bløde erotiske hjørne?

Hey Agetha

Vil utroligt gerne opleve et lyderotisk historie. Jeg tror hvis du og jeg mødtes til hyggetid kunne vi måske gør det sammen.

Lyst?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er meget fascineret af erotiske lydbøger, jeg faldt i søvn den anden nat til Anita og Bo's romantiske forhold der braste grundet en lotto kupon på næsten 7 millioner. Bo var Anita utro, men Bo fandt meget hurtigt ud af Anita som flyttet på hotel havde vundet alle de her penge. Bo ville gerne have Anita tilbage, og den erotiske fortælling om Bo og hans elendige kamp for at vinde Anita tilbage mislykkes, også i sengen.

Er den lyderotiske verden et hit, lytter du som mand til det bløde erotiske hjørne?

Jeg har kun lyttet almindelige lydbøger og altid kun mens jeg var har været i gang (lavet mad, gjort rent osv.) :) Hvad gør du når du falder i søvn. Så ved du jo ikke hvor du er nået til....? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
DK fyr 34 skrev, Lige nu:

Jeg har kun lyttet almindelige lydbøger og altid kun mens jeg var har været i gang (lavet mad, gjort rent osv.) :) Hvad gør du når du falder i søvn. Så ved du jo ikke hvor du er nået til....? :huh:

Jeg husker altid det spændende punkt og vender derfor let og elegant tilbage. Du skal prøve det, jeg har den bedste ide til noget jeg skal føre ud, netop med afslutningspunktet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Kim Madsen skrev, for 3 minutter siden:

Hey Agetha

Vil utroligt gerne opleve et lyderotisk historie. Jeg tror hvis du og jeg mødtes til hyggetid kunne vi måske gør det sammen.

Lyst?

Er du stor i tankevirksomheden? Hvis ja, er jeg åben for et møde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Jeg mener også pigerne i branchen kan tjene langt mere på lyderotiske annoncer. Lydkemi er er vigtigt, så leg med stemmen eller dine stemmer, det vil blive et hit.

Personligt, kan du opsnappe erotik og lyst samt kemi over stemmebåndet, rytme og fælles erotiskudfordring. Godnat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Kim Madsen skrev, for 18 minutter siden:

Helt klart. Er meget åbensindet og erotisk.

Tak tak.

Min ide er, at jeg synes eroguide skal oprette lydannoncer og få succes med stemmen. Jeg ved de fleste mænd efterspørger friskhed i stemmen, det burde eroguide tjene kassen på og videreudvikle. Min personlige ide, er meget åbensindet og erotisk og detaljeret ned i mindste bestanddel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 29 minutter siden:

Tak tak.

Min ide er, at jeg synes eroguide skal oprette lydannoncer og få succes med stemmen. Jeg ved de fleste mænd efterspørger friskhed i stemmen, det burde eroguide tjene kassen på og videreudvikle. Min personlige ide, er meget åbensindet og erotisk og detaljeret ned i mindste bestanddel. 

Jeg kan kun sige at dette er jeg ret ferm til. Udtrykke dig erotisk frækt og detaljeret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, for 8 timer siden:

Jeg er meget fascineret af erotiske lydbøger

For pokker ja, men hvor findes den slags.

Og ja, den rigtige stemme kan tænde. Kan blive tændt af youtube og en kvinde der læser en bageopskrift op

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, den 6/2/2018 at 23:18:

Tak tak.

Min ide er, at jeg synes eroguide skal oprette lydannoncer og få succes med stemmen. Jeg ved de fleste mænd efterspørger friskhed i stemmen, det burde eroguide tjene kassen på og videreudvikle. Min personlige ide, er meget åbensindet og erotisk og detaljeret ned i mindste bestanddel. 

Skriv til mig privat omkring et møde. Se venligtmin profil og eventuelt sms mig via mit telefon nr. 

Håber at høre fra dig omkring et møde♥️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, den 6/2/2018 at 23:18:

Tak tak.

Min ide er, at jeg synes eroguide skal oprette lydannoncer og få succes med stemmen. Jeg ved de fleste mænd efterspørger friskhed i stemmen, det burde eroguide tjene kassen på og videreudvikle. Min personlige ide, er meget åbensindet og erotisk og detaljeret ned i mindste bestanddel. 

Sejt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agetha skrev, den 6/2/2018 at 22:11:

 

Er den lyderotiske verden et hit, lytter du som mand til det bløde erotiske hjørne?

Fandt en gang en hjemmeside med lydfiler af piger der selv havde optaget. Nogle snakkede mens de brugte en dildo. Man kunne gøre det hele og det var VIIIIIILDT frækt. 

Andre sagde ikke noget, men stønnede og klynkende bare, også frækt. 

Ville godt finde den hjemmeside igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, den 7/2/2018 at 06:20:

vinde der læser en bageopskrift op

Kom lige til at tænke på Nigella Lawson 

Vild fræk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...