Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Eron

Var forbi Niki i går til en time for 1000 kr. Sygt billigt. Man får hele tiden ud og der kunne også have været en udløsning 2, hvis jeg ikke var udpumpet. Det blev til kys og nus og blow, det sidste kvarter. Hun har en tungepircing og det syntes jeg er et hit ift. at kysse. Der kom mere kys hen af vejen, hun skulle nok lige se mig lidt an. Hun har en ring i læben, hvilket jeg ikke ved hvad jeg syntes om. Flotte tatueringer. Lille minus ... ikke så faste økobryster, men ok. 

Niki er meget energisk, nok også pga hendes unge alder. Fik hende til at sætte tempoet lidt ned, hvilket blev meget pirrende. Hun er anmeldt og har været i landet et par gange før. Hun blir her i 14 dage endu, hvilket hun lige kunne kommunikerer, med sit ellers fraværende engelske.

I lejligheden på Amagerbrogade er der 3 piger mere. Der kom mange grin fra de andre piger gennem døren mens vi hyggede på værelset.  Den ene er Emily, den anden er Sara og den sidste kan jeg ikke genkende. Emily er meget smuk og overvejer en duet med hende og Niki til 1600 for 1/2 time. Kys med Niki samtidig med super Blow med Emely - heaven... kan jeg forestille mig. Sara ser ikke helt så modelagtig ud som på hendes profil, men hun virkede super sød og energisk. Snakkede lige lidt med dem i køkkenet på vej ud. Pigerne i lejligheden virker super fair og har favorable Polske priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...