Hop til indhold
69lover

ALDRIG ALDRIG MERE ....... FØR NÆSTE GANG - GIB hos Amata i Vejle

Recommended Posts

Hey i gode EG friends 

Det er ved at være længe siden at 69lover har skrevet eller ladt høre fra sig, men for pokker "arbejdet" skal jo passes i ny og næ !!! 

og JA,  så havde junior og jeg en lille break down periode efter S var rejst fra Vejle, hvad skulle vi nu stille op ??? 

Så stille og roligt blev Vejles mange dejlige Thai-piger besøgt, for at finde noget som junior kunne lide og stille sig tilfreds med ...!!! 

 

Efter mange oplevelser og tømninger, har jeg bare måtte give mig hen til GIB hos Amata i Vejle, hun er bare så skøn at være sammen med synes jeg,, 

super naturlig, lyttende, sjov og HAMrende fræk, tror hun elsker at gøre "store og lille"  mand GLAAAAAAD, en kæmpe succes hver evig eneste gang, de sidste

rigtig mange gange, vil blot tilføje jeg gør det ALDRIG ALDRIG MERE ..... FØR NÆSTE GANG ...!  - 

 

Mit største problem er at junior HADER at blive pakket ind i plastik, og har spurgt flere gange om IKKE junior måtte få varmen uden regnfrakke ??? 

Men respekt ALDRIG har GIB givet efter, øv, øv, og atter øv --- Men tror jeg spørger igen næste  gang, selv om jeg allerede kender svaret - damm ....og atter damm.  

 

Så venner det var lige min oplevelse på den mest 6. dag i februar,  P.s. i "behøver" ikke at prøve GIB det har jeg allerede gjort for os... og GØR DET helt sikkert igen. 

 

Keep smiling (KIM) and have NICE day

from 69lover          

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille hårde skrev, for 19 timer siden:

S skulle komme tilbage i løbet af denne måned nok i løbet af de næste 14 dage

Hey 

Super info, det lyder jo rigtig skøøøønt,  så bliver det for mig et både og, fordi man kan lide en behøver man jo ikke at hade de andre - vel !!!

Tak and have nice day

69lover  

 

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
69lover skrev, for 4 timer siden:

Hey 

Super info, det lyder jo rigtig skøøøønt,  så bliver det for mig et både og, fordi man kan lide en behøver man jo ikke at hade de andre - vel !!!

Tak and have nice day

69lover  

 

  

i lige måde, S sagde da hun rejste at hun ville være tilbage midt februar, passer også lige med de 3 måneder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...