Hop til indhold
gudhvorerdudoggrim

vendeta

Recommended Posts

hun kan klart anbefales, klart pengene værd, og super dejlig og sød!

jeg har ingen ide om hun kommer igen, håber det lidt selv.

fortæl om dit møde med hende?

hvordan så hendes ansigt ud?

og lød hun russisk eller baltisk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

sødt / pænt ansigt, stille og rolig pige. Hun siger ikke så meget, men hun er snaksalig hvis man forstår at føre en samtale, virker som om hun er genert. Hvis man tager hende bagfra, er hun godt stram, super lækker krop (alt er jo smags mæssigt, men hun lever abselut op til billederne), hun havde dog fået klippet håret lidt kort, da jeg mødte hende (ned til skulderen) så bestemt pænt ud. Hun er en af de pæneste piger jeg har mødt, altså naturlig pæn, og en af de bedste oplevelser. Jeg tror hun var fra rusland når jeg tænker mig om, men er ikke sikker.

Hun sutter godt, rider godt, og er super lækker at tage bagfra, flotte bryster som man godt må røre..

Del dette indlæg


Link til indlæg

sødt / pænt ansigt, stille og rolig pige. Hun siger ikke så meget, men hun er snaksalig hvis man forstår at føre en samtale, virker som om hun er genert. Hvis man tager hende bagfra, er hun godt stram, super lækker krop (alt er jo smags mæssigt, men hun lever abselut op til billederne), hun havde dog fået klippet håret lidt kort, da jeg mødte hende (ned til skulderen) så bestemt pænt ud. Hun er en af de pæneste piger jeg har mødt, altså naturlig pæn, og en af de bedste oplevelser. Jeg tror hun var fra rusland når jeg tænker mig om, men er ikke sikker.

Hun sutter godt, rider godt, og er super lækker at tage bagfra, flotte bryster som man godt må røre..

ok...har rimelig langt til aalborg, så holder hun sine aftaler? og kom var hun alene da i mødtes? håber sgu hun kommer igen!

så billederne af hende ægte? for så er hun satme lækker.

tog du hende i røven? hvordan var det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

sødt / pænt ansigt, stille og rolig pige. Hun siger ikke så meget, men hun er snaksalig hvis man forstår at føre en samtale, virker som om hun er genert. Hvis man tager hende bagfra, er hun godt stram, super lækker krop (alt er jo smags mæssigt, men hun lever abselut op til billederne), hun havde dog fået klippet håret lidt kort, da jeg mødte hende (ned til skulderen) så bestemt pænt ud. Hun er en af de pæneste piger jeg har mødt, altså naturlig pæn, og en af de bedste oplevelser. Jeg tror hun var fra rusland når jeg tænker mig om, men er ikke sikker.

Hun sutter godt, rider godt, og er super lækker at tage bagfra, flotte bryster som man godt må røre..

og hvor mødtes i henne? hun sagde til mig at det ville foregå i min bil i en skov/park i nørresundby...men hun kunne ikke garantere at der ikke ville være nogen der kiggede! lol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev inspireret af debatten og kontaktede hende - på mail - på engelsk. Hun har ikke sit eget sted. Hun foreslog et møde i min bil. Så jeg aflyste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev inspireret af debatten og kontaktede hende - på mail - på engelsk. Hun har ikke sit eget sted. Hun foreslog et møde i min bil. Så jeg aflyste.

ja det er sgu ik nemt at knalde hende på et bagsæde der er 1.20 meter bredt. jeg foreslog hende engang et solcenter...det ville hun ikke. meeen hun har rimelige priser så...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jal123

Beklager min sene respons, men jeg er først kommet på dette site nu.

Jeg har mødtes Vendeta 5 gange, 4 gange i min bil (1 gang på mit kontor) og vi holder altid et diskret sted, men når det er i naturen er der selvfølgelig ingen garantier. Men vi er aldrig blevet opdaget.

Jeg tror nu hun er fra Estland eller Litauen og ikke Rusland, men pyt nu med det.

Jeg har enten taget en halv time eller 1 time med hende, hun har yderst rimelige priser 700/1100.

Hun er en sød, lidt genert pige. Dejlig krop, slank, små bryster, lidt tatoveringer og et par "ringe" mellem benene:-)

Hun er god til at sutte, kysser gerne, nyder at bliver slikket, hun har den dejligste mis der smager super. Hun er dejlig stram og tager den gerne i bagerste hun (+300)

Hun vejer ikke meget så hun er nem at kaste rundt med på bagsædet (har en stor bil)

Alt i alt en dejlig oplevelse, ikke den bedste jeg har haft, men alle pengene værd.

Hin var her før jul og sagde det var sidste gang, men hun har lige været her igen, uden jeg desværre nåede at møde hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...