Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer.

Så kommer der lige en lille anmeldelse efter en pause fra alt hvad der hedder knalderi.

Jeg har været på Sugardating et stykke tid nu og har skrevet med hende her i noget tid. Vi havde svært ved at finde en dag der passede os begge. Men lykkes i fredags, og igår. Og sikke da et par oplevelser. Hun er MEGA sød og køn. En rigtig lille godte. 

I fredags var det en normal gang sex hvor det nok gik ALT FOR STÆRKT for mig. For jeg kom sq for hurtigt. Men go sex.

Igår var der lidt mere krydderi på da hun gerne vil ha filmet at hun giver et økoblow og bliver mundkneppet.. Hehe. Da hun nævnte det gik ALT blodet direkte i dillerdalleren. For JA det var jeg da HELT med på.

Så skete der noget jeg er ved at ha prøvet et par gange nu. Hun ville tages bagfra, problemet var bare at det gjorde ondt på hende. Synes ikke lige at jeg udstyret så voldsomt. Men det stoppede vi så med. Så spørger hun sq om hun må filme imens jeg kommer udover bryster på hende. Og igen........ HELL YAAAAYYY!!! 

Helt igennem et par fantastiske oplevelser. Og JA, hun skal besøges igen.

Et link: https://sugardaters.dk/show?alias=Solrødbabe1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
Varmemester skrev, for 29 minutter siden:

Hej med jer.

Så kommer der lige en lille anmeldelse efter en pause fra alt hvad der hedder knalderi.

Jeg har været på Sugardating et stykke tid nu og har skrevet med hende her i noget tid. Vi havde svært ved at finde en dag der passede os begge. Men lykkes i fredags, og igår. Og sikke da et par oplevelser. Hun er MEGA sød og køn. En rigtig lille godte. 

I fredags var det en normal gang sex hvor det nok gik ALT FOR STÆRKT for mig. For jeg kom sq for hurtigt. Men go sex.

Igår var der lidt mere krydderi på da hun gerne vil ha filmet at hun giver et økoblow og bliver mundkneppet.. Hehe. Da hun nævnte det gik ALT blodet direkte i dillerdalleren. For JA det var jeg da HELT med på.

Så skete der noget jeg er ved at ha prøvet et par gange nu. Hun ville tages bagfra, problemet var bare at det gjorde ondt på hende. Synes ikke lige at jeg udstyret så voldsomt. Men det stoppede vi så med. Så spørger hun sq om hun må filme imens jeg kommer udover bryster på hende. Og igen........ HELL YAAAAYYY!!! 

Helt igennem et par fantastiske oplevelser. Og JA, hun skal besøges igen.

Et link: https://sugardaters.dk/show?alias=Solrødbabe1

Lyder lækkert - hvad gav du for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 5 minutter siden:

Lyder lækkert - hvad gav du for det?

Det er desværre en ting mellem hende og jeg. For det var "speciel procent for me".. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder virkelig interessant og hun ser jo virkelig godt ud :) ang, film.....måtte du få lov at beholde det ?? eller var det kun til hende selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bakkely skrev, Lige nu:

Hun lyder virkelig interessant og hun ser jo virkelig godt ud :) ang, film.....måtte du få lov at beholde det ?? eller var det kun til hende selv.

Jep. Og hun er (i mine øjne ihvertfald) lækre irl. Og så har hun et fantastisk humør som bare smitter.

Det var til hende selv. På hendes egen mobil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Varmemester skrev, for 20 minutter siden:

Jep. Og hun er (i mine øjne ihvertfald) lækre irl. Og så har hun et fantastisk humør som bare smitter.

Det var til hende selv. På hendes egen mobil.

Så må vi da ikke håbe hun har filmet dit ansigt - i disse fil delings tider :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ravnen skrev, for 5 minutter siden:

Hun er faktisk sød, dog fokuseret på pengene.

Sexen fejler ingenting

Hmm. Det er du nød til at forklare. For det er ikke min oplevelse. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
Lacroix skrev, for 23 timer siden:

Lyder lækkert - hvad gav du for det?

 

Varmemester skrev, den 6/2/2018 at 11:39:

Hej med jer.

Så kommer der lige en lille anmeldelse efter en pause fra alt hvad der hedder knalderi.

Jeg har været på Sugardating et stykke tid nu og har skrevet med hende her i noget tid. Vi havde svært ved at finde en dag der passede os begge. Men lykkes i fredags, og igår. Og sikke da et par oplevelser. Hun er MEGA sød og køn. En rigtig lille godte. 

I fredags var det en normal gang sex hvor det nok gik ALT FOR STÆRKT for mig. For jeg kom sq for hurtigt. Men go sex.

Igår var der lidt mere krydderi på da hun gerne vil ha filmet at hun giver et økoblow og bliver mundkneppet.. Hehe. Da hun nævnte det gik ALT blodet direkte i dillerdalleren. For JA det var jeg da HELT med på.

Så skete der noget jeg er ved at ha prøvet et par gange nu. Hun ville tages bagfra, problemet var bare at det gjorde ondt på hende. Synes ikke lige at jeg udstyret så voldsomt. Men det stoppede vi så med. Så spørger hun sq om hun må filme imens jeg kommer udover bryster på hende. Og igen........ HELL YAAAAYYY!!! 

Helt igennem et par fantastiske oplevelser. Og JA, hun skal besøges igen.

Et link: https://sugardaters.dk/show?alias=Solrødbabe1

Hun plejer at foreslå solcenter. Var det i solcenter i mødtes?

Jeg oplever også hun er pengefixeret

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, for 1 minut siden:

 

Hun plejer at foreslå solcenter. Var det i solcenter i mødtes?

Jeg oplever også hun er pengefixeret

Nej det var hjemme hos hende selv. 

Det oplever jeg bare ikke. Så forstår det ikke lige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser virkelig dejlig ud, og hvis din anmeldelse passer, så er hun satme vild!! 

Går ud fra du har set hende siden, var hun lige så fræk denne gang :P

Har sendt hende et brev :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Mr. Bean skrev, for 2 timer siden:

Det link virker heller ikke længere.  

Nu hedder hun bestbabe, på forhånd undskyld for det manglende link

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 1 time siden:

Hun er jo væk, linket fungerer ikke mere.

Hvorfor?

Der er ingen SD links fra før de lavede en ny hjemmeside tidligere i år der virker længerer. Det betyder ikke nødvendigvis at de ikke har en profil længere, men linket er anderledes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 12 timer siden:

Hvorfor

Som Mr. Bean skriver, så har ændringen gjort, at gamle links ikke virker. OG det kan jo være at nogen der tidligere har besøgt hende, kender til et eventuelt nyt navn på siden. Og hvorfor f..... blander du dig, når du ikke har noget konstruktivt at bidrage med til denne EFTERLYSNING, som ligger under EFTERLYSNINGER, og iøvrigt havde været nem for dig blot at ignorere, når det åbenbart irriterer dig så meget....

God dag. 

Redigeret af Gammel rotte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ravnen skrev, den 7/2/2018 at 11:32:

Hun er faktisk sød, dog fokuseret på pengene.

Sexen fejler ingenting

Selvfølgelig er hun fokuseret på pengene , hun er sugardater for pengenes skyld , intet andet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...