Hop til indhold

Recommended Posts

Lille kedelig tøs, maveskind med strækmærker, store silicone bryster, virker uinspireret.

Kommer ikke igen, ligger lige op af en minkfarm hvor der stinker og er arbejdere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
elmand skrev, for 8 minutter siden:

Hvad så høre vi snart noget ?? :)

Ro på, manden ska vel lige nå hjem og måske sunde sig :P 

desuden skrev han, de næste dage, ikk næste dag :D 

men hvis du er hurtig, kan du måske komme ham i forkøbet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde æren af at besøge jenny idag som er en lille petit thai. Hvis jeg nu skal være helt ærlig. Så er det faktisk anden gang jeg besøger hende:)

ja hun har lidt stræk mærker på maven. Men jeg har tilgengæld 7-8 kg ekstra på maven. Så hun er tilgivet. Jeg er simpelthen helt vild med hende. Blev lagt på maven mens hun gav mig en massage af læg og baller. Da vi kom op til ryggen blev jeg masseret med hendes bryster det er nok ikke noget der fjerner de værste spændinger. Men dejligt det var det:D

så om på ryggen og så fik kalorious en gang blid massage med noget olie af en slags. Det var skønt. Og da jeg var så liderlig at jeg næsten ikke kunne styre mig selv , kravlede hun heldigvis op på den. Påsat et kondom selvfølgelig. Hun tilbyder også uden. Men det tør jeg ikke:oops:. Men så fik jeg ellers tur. Først langsommere end jeg egentligt havde lyst til. Men langsomt steg tempoet. Hun havde lukkede øjne og udstødte de frækkeste små støn og hvin. Garanteret fake. Men det rager også mig en høstblomst:D

efter forskellige stillinger indtog jeg opløbs stillingen. Som for mig er doggy style. Og hun er altså ikke ret stor bagfra hun prøvede at dreje sig lidt skævt hele tiden. Det var godt til min selvtillid at hun syntes den var lidt for stor til bare at give fuld Los bagfra. 

jeg måtte overgive mig og fyldte kondomet. Ja ja næsten da. Og fik mit tøj på og smuttede. Jeg havde betalt for 30 min. Men der var da gået 45 da jeg startede bilen igen

super sød pige og hun ser pisse godt ud efter mine normer

https://annoncelight.dk/showad/243877

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

Ja lidt strækmærker men ikke skæmmende, Hvilket jeg Faktisk sjældent synes det er på thaier. 

God service, og mit indtryk er at man kan få der som man vil, hvis man kommer flere gange. Det har jeg dog ikke været endnu., men gentagelse kan nu sagtens gå hen og ske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...