Hop til indhold
1955

Adgang til redigering af eget indlæg

Recommended Posts

Kære kolleger herinde i forum.

Jeg er rendt panden imod en Berlinmur hos Administrator her på Eroguide.

Baggrunden er, at jeg har lavet et af mange indlæg og anbefaling, hvor jeg for en gangs skyld virkelig har gjort i nælderne og kompromitteret den massagepige jeg havde besøgt. Hun har kontakte mig og er dybt ulykkelig over jeg har udstillet vores akt og dermed hende i mit indlæg.

Jeg har nu gentagne gange forsøgt at komme i dialog med Administrator for at enten få slettet mit indlæg, eller få adgang til at revidere dette. Eneste svar jeg har fået er"Vi sletter ikke indlæg.
Med venlig hilsen
Eroguide.dk Support"

I min verden er det menneskeligt at fejle som jeg har gjort her, og det er helt ubegribeligt, at jeg ikke kan få adgang til mit eget indlæg så fejlen kan rettes / slettes.

Hvad er Jeres holdning til dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Forstår dig som sådan godt.

Men forstår også adm.

Men et eksempel på at man skal være mere end helt sikker på hvad man skriver, positivt som negativt,  både på egne og "partners" vegne inden man trykker send!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis admin skal åbne for senere redigering, så kræver det også at den som redigerer meget tydeligt skal beskrive hvad der redigeres og hvorfor.

Ved den almindelige redigering i dag, kan man jo redigere uden at beskrive noget.

Man kender det jo fra aviser hvor de redigere deres artikel på hjemmesiden uden at gøre opmærksom på det. Så nogle har startet en debat hvor de påpeger fejl (som senere er rettet). Folk som senere kommer ind i debatten fatter ikke en brik af, hvorfor andre har set en fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 37 minutter siden:

Hvis admin skal åbne for senere redigering, så kræver det også at den som redigerer meget tydeligt skal beskrive hvad der redigeres og hvorfor.

Her kan det være en fordel simpelthen at skrive hele indlægget, som man gerne ville have skrevet det - da det er noget nemmere for moderatorerne at copy/paste + slette, end at skrive noget med at i linje det og det, skal det og det, rettes til det og det - da moderatorerne så skal bruge lang til på at redigere og finde ud af hvad der menes.

Selve akten er det sjældent pigerne ønsker ændringer til - kun hvis de har tilbudt noget, som de normalt ikke tilbyder alle og enhver: f.eks. kys, anal eller en finger i fissen.

Personlige oplysninger kan man næsten altid få fjernet, ændret eller omskrevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Her kan det være en fordel simpelthen at skrive hele indlægget, som man gerne ville have skrevet det - da det er noget nemmere for moderatorerne at copy/paste + slette, end at skrive noget med at i linje det og det, skal det og det, rettes til det og det - da moderatorerne så skal bruge lang til på at redigere og finde ud af hvad der menes.

Selve akten er det sjældent pigerne ønsker ændringer til - kun hvis de har tilbudt noget, som de normalt ikke tilbyder alle og enhver: f.eks. kys, anal eller en finger i fissen.

Personlige oplysninger kan man næsten altid få fjernet, ændret eller omskrevet.

Det er lige det jeg har foreslået Administrator - nemlig at sende den reviderede tekst til ham - hvis han så bare vil erstatte det første indlæg med det nye. Men hidtil forgæves.

Til andre indlæg ovenfor, kan jeg som sådan godt være enig - men lige i dette tilfælde løb glæden over oplevelsen af mig da ordene skulle nedfældes. Jeg har skrevet rigtig mange indlæg og besvaret rigtig mange af andres indlæg uden det har givet anledning til at bede om redigeringer - denne gang har jeg skudt helt ved siden af, og kun tænkt på mig selv i det jeg skrev.

For fanden da - hvem kan det gå ud over at jeg modererer mit indlæg  - tror ikke det vil starte en krig eller lignende.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 5 timer siden:

Kære kolleger herinde i forum.

Jeg er rendt panden imod en Berlinmur hos Administrator her på Eroguide.

Baggrunden er, at jeg har lavet et af mange indlæg og anbefaling, hvor jeg for en gangs skyld virkelig har gjort i nælderne og kompromitteret den massagepige jeg havde besøgt. Hun har kontakte mig og er dybt ulykkelig over jeg har udstillet vores akt og dermed hende i mit indlæg.

Jeg har nu gentagne gange forsøgt at komme i dialog med Administrator for at enten få slettet mit indlæg, eller få adgang til at revidere dette. Eneste svar jeg har fået er"Vi sletter ikke indlæg.
Med venlig hilsen
Eroguide.dk Support"

I min verden er det menneskeligt at fejle som jeg har gjort her, og det er helt ubegribeligt, at jeg ikke kan få adgang til mit eget indlæg så fejlen kan rettes / slettes.

Hvad er Jeres holdning til dette?

Jeg kan såmænd godt forstå, at hvis dit indlæg har skabt lidt problemer mellem dig og pigen, at du så gerne vil slette eller ændre det. Omvendt så er EG jo et sted hvor mændene anmelder deres besøg, og vi skal vel ej heller ud i, at de enkelte piger skal godkende eller have mulighed for at redigere anmeldelser.  Det er klart at privatfølsomme oplysninger skal der være mulighed for at fjerne, og sådan er det mig bekendt også idag. 

Nu skriver du jo så , at hun er ulykkelig over, at du har udstillet jeres akt.  Umiddelbart tolker jeg det som, at hun ikke vil have at hendes kunder beskriver selve sexen. Hm... personligt mener jeg, at det er noget man burde have afstemt med pigen før man offentliggjorde det skrevne, hvis man ikke ønsker eventuelt at komme på kant med pigen.  De fleste skriver vel bare om deres oplevelse, og tager ansvar for at oprigtigheden (sådan som man oplevede det) uden at have gennemgået det med pigen. Det sidste ville jo også meget let gøre at vi bevægede os fra anmeldelser hen imod deciderede "reklame indslag". 

Jeg antager at episoden med pigen udspringer af noget du har skrevet  i år. Jeg har så løbet dine indlæg for i år igennem, og jeg fandt ikke noget hvor jeg tænkte "aah det var nok over stregen" eller "Det er nok det her, der har skabt missæren"   Hvis andre ej heller har bemærket noget, så er "skaden" vist til at overse.

Nå, men til min holdning til emnet. Jeg synes det er fint, at man kan redigere sine indlæg indenfor den nuværende tidsgrænse. Jeg synes ikke vi skal ud i, at man flere dage senere skal kunne ændre i hvad man har skrevet.   Et eller andet sted må man stå ved sine ord, og ellers må man skrive et nyt indlæg og uddybe hvad man egentlig mente.  Slutteligt er der jo ej heller nogen der forbyder pigen, at beskrive hendes side af oplevelser, det ser man da lejlighedsvist 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dybest set er det ikke dig, 1955, men pigen, der har dummet sig. Men når nu de kære små ikke kan finde ud af at passe på sig selv, må vi andre jo gøre det. Med andre ord: Diskretion, diskretion, diskretion. Og det er det bare ikke alle her på EG, der er lige gode til (du er ikke den eneste, 1955). Tro det eller ej, det er ikke nødvendigvis alle, som synes, det er verdens fedeste ting at blive udråbt til sex megastar her på EG. Ja, de vil gerne tjene penge, men der er også andre ting, der tæller. Omtanke, venner! Man behøver ikke ævle løs om alt (+ 10%)

Men det var vist slet ikke det du spurgte om. Kunne bare ikke dy mig ;)

Adm. har tidligere i al stilhed fjernet tråde på baggrund af det du beskriver. Men noget kunne tyde på, at de har ændret politik. Og selv om jeg føler med dig og din veninde, synes jeg, de har en pointe. Pigerne må lade være med at levere ydelser, som de ikke vil stå ved (eller tage ved lære af de danske piger og gøre det anonymt). Og vi, som er kunder i butikken,  må lære at tænke os om, før vi trykker "Udgiv". Handlinger har konsekvenser... 

Men OK, man skal jo lige lære det, så lige i dette tilfælde (når nu det er første gang) synes jeg, at Adm. burde have lyttet til dig og fjernet indlægget (handler det om det som jeg tror, kan der sagtens være en reel risiko forbundet med det for pigen, den dumme tøs).  

Vi skal passe på hinanden, og man dør ikke af at være hensynsfuld. Og det gælder også for Adm. som ellers normalt gør et godt job :).

Venligst 

V    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man burde i det mindste kunne slette sit indlæg igen, det giver jeg dig ret i, og dermed hele tråden, hvis man har startet den.

Eller slette et svar burde også være muligt.

Grunden til, at man ikke skal kunne redigere i det, i al uendelighed, er jo, når først der er gået debat i den, så nytter det jo ikke at det oprindelige indlæg lige pludselig ændre sig

 

Redigeret af leo kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...