Hop til indhold
Doctor Jekyll

"Århus Real Age 18 years old tiny sexy girl" - nogen erfaringer?

Recommended Posts

Har været forbi til et blowjob! :D Fantastisk pris (500.-) for en guffer med megafransk! :D

Må sgu indrømme, at jeg har svært ved at se forskel på hende man møder - og hende på billederne! Hun har ihvertfald en tatoo på højre arm, som man ikke finder på billederne! :P Ellers en meget køn (ung) pige..

Okay blowjob til prisen - uden at være fantastisk...

Der var 2 andre piger tilstede i lejligheden, som ligger i hjertet af Århus. Tror det er dem jeg har skrevet med, for hende her kunne knap nok sige "Hello" på engelsk... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også været på besøg og helt sikkert ikke hende på billederne - dog har der tidligere været andre billeder på annoncen på forskellige sider og de har uden tvivl været af pigen.Jeg gætter på de anvender airbnb da de har ny adresse nærmest hver dag. Pigen skyder jeg ikke til at være 18, der skal vis lidt moms oven i, men sød og leverer som lovet i annoncen , både med slug og tungekys hvis man er til det. alt i alt en fair pris, eneste minus er meget sorte og ødelagte tænder, hvilket måske er skyld i at hun ikke smiler så meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der, jeg burde have vendt om da jeg så pigen.. Hun var da ok, men ikke i nærheden af billederne..

De skifter billeder ofte, men telefon numrene afslører dem, så undgå:

31824769 

 

held og lykke...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...