Hop til indhold
Guest karse

Dokkun Massage Glostrup

Recommended Posts

Guest karse

Vil lige dele denne med jer :D

Ringede og bestilte tid til Dokkun Special incl. 15 min. med pige i sauna. I telefonen gav jeg klart udtryk for, at jeg ville have ung og slank pige og at hun skulle være MEGET SØD. Pigen jeg talte med sagde ok. Så forventningerne var tårnhøje da jeg kørte derud.

Jeg blev taget imod at en lidt ældre thai men hun var ok slank og med pæn krop. På værelset fortalte jeg om min bestilling men hun sagde at de ikke havde unge piger så skuffelsen var stor. Hun sagde at det var hende der skulle "betjene" mig så det måtte jeg tage til takke med for jeg kunne se at der var travlt i butikken. Jeg sagde at jeg ville have Dokkun Special og spurgte om muligheder for "Happy Ending". Hun svarede at jeg kunne få med mund eller hånd eller "andet". "andet" var sex og vi endte efter lidt forhandling på 1 time Dokkun special med nøgen pige og sex hvilket endte på 1500,-.

Hun forlod rummet med pengene og jeg tog tøjet af og ventede. Pludselig bankede det på døren og Nat kom ind. Hun var væsentlig yngre (35 iflg. hende selv) og havde de flotteste bryster og smalle hofter med flotte fyldige balder. Lige min type!

Rigtig sød og smilende pige med lidt skæve tænder. Hun lavede sjov med mig for flaget var allerede hejst og hun var lidt overrasket over hvor stor jeg var. Hun sagde at hun var lidt bange for når jeg skulle op i hende men jeg beroligede hende med at hvis hun var sød ved mig så ville jeg selvfølgelig også være sød ved hende.

Hun gav mig en fantastisk massage over det hele mens vi smalltalkede om lidt af hvert. Jeg roste hende for hendes arbejde for hun var virkelig god. Hendes hænde var overalt - ikke mindst de erogene steder så jeg var temmeligt klar da jeg blev vendt om. Igen var hendes overraskelse over min størrelse ikke til at tage fejl af.

Hun virkede faktisk ophidset og klar da hun gav mig gummi på efter at have leget lidt med mig. Jeg fik lov at sutte på hendes dejlige bryster - hvilket hun nød. Jeg fik også lov til at udforske og røre hendes fisse og havde næsten en finger oppe. Sjælden har jeg set så flot en mis. Hun gav mig lidt fransk men jeg var rimeligt klar (selvom jeg havde taget trykket inden jeg kørte hjemmefra - så får man sku lidt mere fisse for pengene - siger min erfaring).

Hun gjorde sig klar med lidt glidemiddel og lagde sig på ryggen foran mig. Jeg legede lidt med hendes klit og hun stønnede imens. Jeg trængte forsigtigt op i hende og hun var fandeme stram!!. Det her ville gå meget hurtigt hvis jeg ikke passede meget på. Jeg kneppede hende godt og vendte hende om til lidt "doggy" Det virkede ikke helt for mig så hun kom hurtigt om på ryggen igen. Jeg trængte helt i bund i hende og nu fik den fuld skrue. Hun stønnede godt og jeg kom med et par hårde dybe stød op i hende. Det var frækt, stramt og jeg fik tømt helt ud i hende. Hun kvitterede med nogle gode sammentrækninger i skeden mens jeg kom og jeg tror hun også fik noget ud af det.

Jeg lå lige lidt oppe i hende efter orgasmen rykkede i min krop - hun havde heller ikke travlt. Bagefter hjalp hun mig af med gummiet og så troede jeg at det endte her. Men hun vaskede mig af og sluttede behandlingen med hovedmassage og lidt på skuldrene - skønt.

Fuck det var godt - 1,5 time ialt og til den pris - wauw!!

Jeg kan kun sige at det er den bedste oplevelse jeg har haft på en Thaiklinik - og jeg kommer helt sikkert igen.

Men husk at vaske jer inden drenge - og vær sød ved pigen! - det betaler sig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karse

Hej igen

Jeg var igen en tur forbi Dokkun fornyelig og spurgte efter Nat (se tidligere). Hun var rejst til Thailand så jeg blev tilbudt massage af Sam. Sam er lidt yngre end Nat og har en meget smuk figur. Jeg fortalte om min erfaring med Nat og vi aftalte samme pris. Altså 1500 for Dokkun special med sex.

Jeg må sige at jeg har været der en del gange i løbet af de sidste år og prøvet mange af pigerne og de kan deres kram allesammen. Jeg fik ikke sex de første gange jeg var der men hj og bj men nu er jeg blevet helt afhængig af at kneppe dem bagefter.

Sam er ligeså dygtig til massagen og hun var selvfølgelig opsat på at yde ligeså god service som Nat. Hun var sød ved mig og vi fik talt lidt om lidt af hvert undervejs.

Da hun vendte mig om kunne jeg nyde hendes flotte krop. Jeg satte mig op efter at hun havde fået mig op at stå og jeg slikkede og suttede hendes flotte faste bryster. Hun duftede skønt af parfume på halsen og jeg begyndte at kysse hendes hals og mund. Hun var først lidt tilbageholdende med kys men hun overgav sig og vi tungekyssede flere gange.

Hun gav mig gummi på og satte sig nedover mig og begyndte at bevæge sig op og ned. Hun var rimeligt stram. Jeg slikkede og suttede videre på hendes dejlige bryster og hals. Hun var rimeligt stram men jeg var ikke blevet helt hård.

Jeg holdt hende mens hun sad på mig og rejste mig op, lagde hende på ryggen på den hårde briks og nu kunne jeg rigtig se hendes dejlige mørke mis med mit lem solidt plantet oppe i hende. Synet gjorde mit lem hårdt. Jeg kneppede hende hårdt nu og lagde mig ind over hende og snavede hende undervejs. Det varede ikke langt tid før jeg kom med nogle gode dybe bevægelser og hun kiggede mig i øjenene mens jeg sprøjtede oppe i hende - dejligt.

Jeg nød lige at mærke hende en sidste gang mens min pik blev slap og de sidste safter kom ud inden jeg trak mig ud.

Kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LuckyLuke

Jeg kan tilslutte mig Nat's kvaliteter. Havde en lækker times tid med hende, hvor hun brillierede med sublim body-2-body. Hun forsøgte upsell af ydelser, men jeg nøjedes med "hånd". Pris 1300 for en time.

Nat er p.t. hjemme i Thailand, men mon ikke hun kommer tilbage ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej hvis det er hende på gruppebillederne du mener, hedder hun Oi og det er hende der har butikken.

Fremragende massage ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja - og hun har fantastiske bryster - faste og dejlig runde... eneste minus - hun har en hel del tatoveringer.

Men dejlig krop - og fast ;)

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

det lyder glimrende. Har Oi ægte bryster?

Jep - og om det er B/C skal jeg ikke gøre mig klog på. Men de sidder rigtig flot - en god håndfuld :D

Kan absolut anbefales...

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej hvis det er hende på gruppebillederne du mener, hedder hun Oi og det er hende der har butikken.

Fremragende massage ;)

Hey hvem er så Nat og Sam på gruppe billedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sam er yderst til højre på billede 11 og yderst til venstre på billede 13.

Nat kender, eller husker, jeg ikke

Sam er iøvrigt en dejlig pige ;)

Jeg har fornyligt også haft den udsøgte fornøjelse af at møde Am (kan ikke genkende hende på billederne). Hun leverede en super omgang tantra - aldrig har jeg oplevet at blive kælet så meget for og blive leget med. Hun får min højeste anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være Sam yderst til venstre på billede 11 og

yderst til højre på billede 13!

Du har fuldstændig ret - beklager jeg fik byttet om på billederne :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg kan tilslutte mig den omtale af den gode behandling som gives af dette sted venlig og med kunden i centrum. Men ville høre om der er nogle der har erfaring med deres svenske thailænder om de er til andet end thaimassage som er ganske udmærket ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre tror jeg heller ikke der er mere end svensk at komme efter hos Oi. Hun er nok den lækreste thai og en af de eneste der tænder mig. Gør dig den tjeneste at få en gang dokkun senses med hende nøgen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, nogen som ved, om Oi (ejeren) også tilbyder sex? Hun ser jo rigtig dejlig ud

Takker

hmm, så må jeg jo betragt mig som værende heldig :D

Oi tilbyder vist det hele - dog skal der en del fremmøder og "snak" til. Og jo, hun er rigtig sød og har en god krop - specielt brysterne er super flotte.

Prøv med smiger - og en del besøg (med korte mellemrum) hvor du lægger små hints ind/og spørger til hende...

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm, så må jeg jo betragt mig som værende heldig :D

Oi tilbyder vist det hele - dog skal der en del fremmøder og "snak" til. Og jo, hun er rigtig sød og har en god krop - specielt brysterne er super flotte.

Prøv med smiger - og en del besøg (med korte mellemrum) hvor du lægger små hints ind/og spørger til hende...

Dressmann

Problemet er bare at det er næsten umuligt at få en aftale med hende. Har været ved Dokkun 30+ gange og er aldrig blevet masseret af hende desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet er bare at det er næsten umuligt at få en aftale med hende. Har været ved Dokkun 30+ gange og er aldrig blevet masseret af hende desværre.

Er det ikke hende som åbner - og følger dig op i lokalerne?

Hvis det er - så er det her du skal "fange" hende. Og ellers spørg den som følger dig op - om du må tale med Oi.

Men det tager nogle besøg... go' vind

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet er bare at det er næsten umuligt at få en aftale med hende

Hun massere kun lejlighedsvis, har rigeligt at se til med at holde styr på de andre piger.

Det er vel bare at ringe derned og lave en aftale?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...