Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Cecilie i Hørve.

Stedet var virkelig røven af 4 division. Alle i landsbyen ved tydeligvis hvad der foregår der, så jeg blev fulgt til hoveddøren af nyfigne blikke og fnissen af nogle forbipasserende ude på gaden. På døren stod der så et KÆMPE skilt med videoovervågning. Hm, jeg er ikke vild med at blive videofilmet når jeg er ude og købe fisse! Lejligheden var sådan set okay, men synes nu godt bollerummet kunne have været udstyret med en ordentlig seng i stedet for den enkeltseng jeg blev præsenteret for. Der var dog meget rent over det hele.

Cecilie må have en super fotograf, som virkelig kan retoucere et billede, for hun er ganske afgjort ikke særlig køn. Alderen er langt fra de annoncerede 30 fra hendes profil, nærmere i starten af 40 til 45 vil jeg skyde på. Ansigtshuden er usund at se på, jeg fristes til at sige "medtaget". Jeg havde stærkt lyst til at gå min vej, men det faktum at jeg jo nok allerede var blevet videofilmet og slaget dermed allerede halvt tabt + det faktum at Cecilie virkede virkelig imødekommende fik mig til at blive.

Jeg købte ½ time og fik en virkelig god behandling af Cecilie, som tydeligvis kan håndværket og leverer varen. Men, hendes krop har altså set bedre dage. Slap vil jeg nærmest kalde den. Slappe bryster, slap flad lidt hængede bagdel, slapt maveskind.

Selve sexakten var dog helt i orden. Jeg fik en god og nærværende omgang sex i 30min som det sig hør og bør og hun var helt sikkert meget indstillet på at give mig en god oplevelse og det er det som må stå tilbage. Jeg ville nok ikke have været så skuffet over Cecilies udseende, hvis hendes billeder havde givet et mere realistisk indtryk af hende og hvis der ikke var blevet løjet så tykt om hendes alder i hendes profil. Jeg er egentlig totalt ligeglad med om en pige kalder sig 30 og i virkeligheden er 40 + hvis hun vel og mærke ligner en som godt ku være 30 og det gør Cecilie så bare ikke.

På 12 skalaen..........

Stedet: 0

Pigens udseende: 6

Sexen: 10

Chance for gentagelse: 20% hvis Cecilie flytter til et mere diskret sted 65%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har osse en gang besøgt cecilie og det var de sammen billeder i anoncet og det er vist nok fem seks syv år siden vis ikke mer. :lol:

Allerede den gang syntes jeg at billeder var pæner end virkligheden og hun var ældrer end det hun hadve skrevet. Men hun var ihverfald sød og ydet god service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er nogle noget mere up-to-date billeder af Ceilie i Hørve fra en lokal avis der tog på virksomhedsbesøg på bodellet i starten af December:.

Frække tilbud i Hørve http://www.nordvestnyt.dk/artikel/137791

127670_590_660_0_0_0_0.jpg

127663_590_660_0_0_0_0.jpg

127664_590_660_0_0_0_0.jpg

127665_590_660_0_0_0_0.jpg

127667_590_660_0_0_0_0.jpg

127669_590_660_0_0_0_0.jpg

127671_590_660_0_0_0_0.jpg

På døren stod der så et KÆMPE skilt med videoovervågning. Hm, jeg er ikke vild med at blive videofilmet når jeg er ude og købe fisse!

Her er en artikel fra samme avis om indbrud på bordellet. Det er måske derfor de har opsat videoovervågning.

Indbrud i sex-klinik http://www.nordvestnyt.dk/artikel/140594

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak linket virker fint, men også tak for advarslen, de billeder kunne nemt have lokket mig.

Enig, man undres. Det er fin service at topicstarter advarer mod Cecilie. Men det kræver altså nye briller, hvis man ikke kan se/gennemskue at hun er ret hærget. Alene det, at topicstarter bliver, betaler og har sex, siger jo alt om viljestyrken hos vedkommende. Er tilbøjelig til at tro, at folk som ikke har det "filter" og kan gå igen, hvis pigen ikke lever op til deres standard, må være mindst lige så lidt tiltalende af udseende selv.

Det er en længere diskussion, hvis vi skal omkring kvaliteten af de enkelte anmeldelser. Jeg er tilbøjelig til at lytte mere til en kræsen og kontant type af kunde der anmelder, end til anmeldelser af piger, som man alene ud fra annoncen kan sige sig selv er en ulykke, der bare venter på at ske...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg forstår hvad du mener, men de billeder der lokkede mig, mindes jeg nu også var noget anderledes end de seneste der er fremkommet.

Jeg kan ikke åbne det samme link først i tråden længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anonym

jeg undrer mig en lille smule over udtrykket hærget - hun ligner vel bare sin alder ? Umiddelbart ser jeg da en almindelig voksen pige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...