Hop til indhold
Bent Nielsen

Bordeller i nordjylland

Recommended Posts

Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Der er nogle udenlandske piger under samme tag i Ålborg men en direkt bodel findes der ikke mere heroppe .

Det er bare en skam, der ikke findes en super Bodel i Aalborg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, Lige nu:

Med danske piger ja. 

Ja lige præcis ... jeg er ikke til Udenlandske piger :) ..jeg er til danske :wub: umm 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Kig på annoncerlight. Men det er ik hver dag der er noget. Eller ekstra bladet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bent Nielsen skrev, for 2 timer siden:

Jeg har lige et spørgsmål til jer da jeg har en drøm om at være på bordel, ved i om der er sådan et i Aalborg eller i Nordjylland ? Er villig til at køre 1.30 time for et besøg :)

det er ikke nogen steder der er måske et i vejgård på Nr Trandersvej der er der en den polske piger eller er de andre klinikker eller thai butikker som de kalder det  se  her på siden under klinikker eller tjek extra bladet evt. god fornøjelse eller anonce-light.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 1 time siden:

Vi har da et stort bodel i støvring. ;)

det er kun delvis rigtigt der er tit nogen på Shelle Motel ja men de er ikke sammen de lejer sig hvert et værelse så det er ikke et normalt bordel i den forstand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Det ved a da godt. Det da også selv noget jeg har døbt til at hedde. Men det går vel kun ud på en ting bodel el motel ik 

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 59 minutter siden:

Det ved a da godt. Det da også selv noget jeg har døbt til at hedde. Men det går vel kun ud på en ting bodel el motel ik 

det syntes jeg ikke du helt har ret i det er forskellige kvinder der ikke har  noget med hinanden at gøre og Motel lejr bare ud på alm  vilkår som om det var os andre de tjer ikke mere end hvis der er andre personer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...