Hop til indhold
Bent Nielsen

Svalereden på Viborgvej

Recommended Posts

Hej allesammen. Er der nogle der kan anbefale et smut forbi svalereden.eu

Har kigget meget på deres side og overvejer virkelig at ligge vejen forbi. Specielt deres SM rum tiltaler mig rigtigt meget.

I må gerne skrive hvis i har, for dette sted ser virkelig ud til at tænde mig og den frække rosa som har vagt imorgen, kunne jeg virkelig godt tage en sving om med, håber at nogen hører mig og deler erfaringer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der en enkelt gang. 
Et forunderligt samsurium af mormors hus og bordel. 
Var forbi en enkelt gang, og damen var noget ældre end angivet.
Med mindre damen på dagen har fået voldsomt gode anmeldelser herinde, så kommer jeg ikke forbi igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der en del gange men mest for omkring 10 år siden.

Stedet fremstod godt brugt men rent.

Kvinderne var meget varierende og prisen relativt meget rimelig.

Jeg er ikke til SM, så den del kan jeg ikke udtale mig om. Det var mest husmoderen, som lige skulle ..., som lokkede mig til stedet dengang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der, og kan kun anbefale stedet. Søde og venlige mennesker. Jeg har besøgt Kira. Super sexet, flot krop perfekte bryster. Dejlig kærste sex, som gør en glad. Spørger ind til hvad man ønsker og så giver hun den ellers gas. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sauer skrev, for 7 timer siden:

Jeg har været der, og kan kun anbefale stedet. Søde og venlige mennesker. Jeg har besøgt Kira. Super sexet, flot krop perfekte bryster. Dejlig kærste sex, som gør en glad. Spørger ind til hvad man ønsker og så giver hun den ellers gas. 

Tak søde Sauer <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...