Hop til indhold
jegertykigen

Kina ? - Tips

Recommended Posts

Søger tips til Kina, da jeg skal rejse der til i juni måned 2018.

Jeg skal blandt andet besøge HongKong, Shanghai og Beijing.

Men savner noget generelt info, ville gerne prøve noget lokalt i stedet for "undskyld mig" importerede russiske piger...

Men nu hvor man var i kina, ville det være federe med noget lokalt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det efterhånden et par år siden jeg sidst var i Beijing, men den gang var Hard Rock Cafe stedet at tage hen. Det var fyldt med villige kinesiske piger der gerne ville gøre dig selskab for lidt lokal valuta :)

Jeg var også på GT Banana som er et ret vildt diskotek og her var det også muligt at samle lidt lokale piger op. http://www.thebeijinger.com/directory/gt-banana

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har erfaring fra både Shanghai og Beijing. Bor man på de store hoteller så kan Lan typisk møde piger i hotelbarer. 

Ser du en enlig kinesisk kvinde sidde i baren og kigge lidt rundt i baren så er hun typisk på udkik efter kunder og så skal du bare sørge for at få øjenkontakt med hende og der er Bingo. 

Prisen ligger typisk på 1000-1500 kroner for at få hende med på værelset men den kan forhandles. 

Pas på når du går på gaden. Man kan hurtigt blive lokket i noget Scam. Har altid følt mig mere sikker på hotellerne selvom det nok er lidt dyrere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med held brugt Backpage.com flere gange, men var en enkelt gang ude for at "mutter" dukkede op sammen med pigen. Det var lidt besværligt at få hende smidt ud igen, til gengæld syntes pigen det var en herlig oplevelse at "mutter" blev smidt ud - jeg fik et rigtig godt knald :D

Angående Hong Kong findes der i Kowloon området et godt sted på Stanley Street overfor Hotel Holiday inn. Der sidder en mand i porten og reklamerer med massage, og han viser dig gerne op til stedet. Jeg har haft flere gode oplevelser der.

Hvis du fortsætter et par hundrede meter ud af Stanley Street til lyskrydset hvor "The Golden Mile" begynder, bliver du sandsynligvis kontaktet af en eller flere damer der reklamerer for et massage sted, hvor der udelukkende tilbydes massage - ingen frække ting - men til gengæld er det rigtig god massage.

Håber du får en god tur, skal selv til Kina næste gang i april.

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas på i Kina. Jeg ville ikke gøre så meget i Beijing og Shanghai. Har selv rejst med én der blev presset til at hæve maks på sit kreditkort, hvis han ikke ville en tur i Kinesisk fængsel.

Hong Kong er en anden historie. Der var Wan Chai kvarteret for bare få år siden ret "festligt"  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...