Hop til indhold

Recommended Posts

Hei. Jeg håper dere bærer over med at jeg skriver norsk. Jeg skal en tur til København til uken og vil gjerne forsøke en del av delikatessene som byen kan tilby. Jeg har sjekket ut annonser hist og her samt tilbakemeldinger på forumet her. Inntrykket jeg sitter igjen med er at det er mange tilbydere der ute, men siden søke-filteret er mangelfullt er det vanskelig å orientere seg i markedet. I tillegg er jeg uten bil og forholdsvis ukjent i CPH. Kan noen anbefale jenter som er slanke, men fremdeles med litt størrelse på brystene, helst mellom 23-40 som tilbyr dansk, GFE, 69 og som setter pris på å bli slikket. De må holde til i nærheten av trafikk-knutepunkt med metro eller gode bussforbindelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Turisten skrev, for 58 minutter siden:

Takk. Jeg får sjekke henne ut i ettermiddag.

Selv tak, og lad os endelig høre hvordan det gik, det er rart med vurdering fra vores broderfolk, og vi forstår jo nemt hinandens sprog. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stacy i Lyngby.

Tre minutters gang fra Lyngby S-tog station.

Cirka 12-15 minutter med S-tog fra Nørreport//Vesterport/Hovedbanegården :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuldstændig enig i at Amazing Kimberly formentligt er den gp, der bor absolut tættest på Københavns Hovedbanegård. Det bliver ikke meget lettere, samtidigt med at hendes GFE service er i top.

Hvis det med større bryster er afgørende for dig, så check Romantica i Marstalsgade, København Ø. Relativt nemt at tilgå med S-tog fra København til Østerport, men koster heller ikke alverden i taxa fra Københavns Hovedbanegård. 

Happy hunting! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.romantica.dk/vagtplan.php

Enig med XXXfootlover - Romantica har adskillige søde og sex-elskende piger. - Nikita, Maja, Alexandra og flere lettilgængelige piger er parate til at sprede ben for dig.

I samme bydel - Østerbro - tæt på Østerbro Station - kan du også finde Cassiopeia stars - Jeg kan anbefale Naya og Nicoline. - Med deres nøgne kroppe vil de smyge sig omkring dig.

http://www.cassiopeiastars.dk/vagtplan.asp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Turisten skrev, den 6.2.2018 at 20:05:

Takk alle. Det ble tur til Brunella.

Da ble du nok ikke skuffet, kjære landsmann! Brunella kan anbefales på det varmeste. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...