Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/242425

Det er så min første anmeldelse af et besøg hos en thai pige (også kun mit andet besøg i denne verden) nå men besøgte Dara torsdag aften ved 18 tiden og må sige at jeg ikke har oplevet så smuk og sød en pige før. Hun var mega sød og fik mig til at slappe af på trods af min nervøsitet. fik aftalt fuld pakke. Hun startede på massagen og spurgte om den skulle være blød eller hård. Jeg fik den hårde. skøn massage lå og snakkede mens hun gav mig en dejlig grundig massage på ryg, nak ben og røv. efter lidt tid sagde hun jeg fik den specielle tur og mærkede hendes dejlige bryster gnide op over hele min krop. Hun bad mig vende mig og forsatte med at gnide bryster og nu også hendes pussy over det hele. Nu var den godt nok stiv og Dara tog fat om den og på med kondom. Hun suttede som en drøm og var ved komme flere gange. så lavede hun en cowgirl på mig og hold da op det var lækkert dejlig petit og stram.

Hun er den smukkeste og sødeste Thai jeg endnu har mødt og bliver bestemt nødt til at besøge hende igen.

Hun er 10/10   :* 

bedste oplevelse nogensinde :wub: 

har lyst til at sige I ikke skal besøge hende så jeg har hende for mig selv :D

kan kun give hende de bedste anbefalinger.

Dara den sødeste og smukkeste thai I Vejle.

love and kisses from me <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Hej 4real og velkommen til.:)

Tak for din første anmeldelse.

Er helt enig med dig i at Dara bare er hamrende dejlig, men du er nok blevet lidt ramt og derfor giver den rigelig med gas i din anmeldelse. Nok derfor Weadbuster har kvitteret med en :ph34r:, hvad han så mener med det??

Det lyder som om, at du kun har mødt to thaier, og så kan hun jo nemt være den smukkeste og sødeste thai, du endnu har mødt. Når du har besøgt alle thaier i Vejle, og forelskelsen til Dara er aftaget en smule, kan du med større vægt skrive en - sikkert positiv - anmeldelse af hende og bedre bedømme, om hun virkelig er den sødeste og smukkeste.

Men som sagt: Jeg giver dig ret i, at hun er meget, meget dejlig og skøn at være sammen med.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 2 timer siden:

Hej 4real og velkommen til.:)

Tak for din første anmeldelse.

Er helt enig med dig i at Dara bare er hamrende dejlig, men du er nok blevet lidt ramt og derfor giver den rigelig med gas i din anmeldelse. Nok derfor Weadbuster har kvitteret med en :ph34r:, hvad han så mener med det??

Det lyder som om, at du kun har mødt to thaier, og så kan hun jo nemt være den smukkeste og sødeste thai, du endnu har mødt. Når du har besøgt alle thaier i Vejle, og forelskelsen til Dara er aftaget en smule, kan du med større vægt skrive en - sikkert positiv - anmeldelse af hende og bedre bedømme, om hun virkelig er den sødeste og smukkeste.

Men som sagt: Jeg giver dig ret i, at hun er meget, meget dejlig og skøn at være sammen med.:)

hej @Polar;)

Ja sorry er nok blevet lidt vild med hende :wub:  og Ja har ikke været så meget rundt  ;)

men det til en side så må jeg sige hun var utrolig sød og gjorde alt for at få mig til at føle mig tilrette og afslappet.

Da jeg netop er ny i dette må jeg sige jeg havde en del nervøsitet der lige skulle "smides" først før jeg rigtig kunne nyde Dara og fik følt rigtig på hende  :)

Og som sagt var hun rigtig sød til at få mig afslappet og spurgte ind til hvad jeg havde lyst til og gjorde alt for at jeg fik det  ;)

Jeg følte aldrig der var tale om "købe" sex men mere som hun var erfaren kæreste der ville tilfredsstille en bedst muligt og med humor og smil igennem hele seancen. 

men igen bedste anbefalinger herfra med fare for lidt forudindtagethed og en lille "crush on her"  :D

mvh 4real

 

Redigeret af 4real

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vejle60 skrev, den 8/2/2018 at 21:44:

Tror Dara ikke er der mere alle billeder er slettet 

Nej kan godt se hun ikke er på main billederne men stadig under linket længere nede.

har ikke besøgt stedet siden da jeg har fundet en skøn pige længere nord på.:D se eventuelt på min anmeldelse af Mollysthai massage ved viborg ;)

/4realo

Redigeret af 4real

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Nå, "kærligheden" holdt ikke længe. Hva' 4real?:D Heldig for dig. Hun er rejst med sin kæreste til Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 4 timer siden:

Nå, "kærligheden" holdt ikke længe. Hva' 4real?:D Heldig for dig. Hun er rejst med sin kæreste til Thailand.

Jeps @Polar Varede lige til det sekund jeg mødte "Sascha"  :D

men heldigt du kunne oplyse hun allerede har en boyfriend så havde det været lidt uheldigt at erklære min "crush"  til hende  :D

Damed lader til der er mange som har insider viden i dette miljø ;)

skal nok til at have flere besøg for at kunne få den slags info med hjem derfra også  :D

/4real 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Har ingen insiderviden. Jeg spurgte blot Mutter Rosa, hvor Dara var blevet af, og fik så beskeden. Jeg er selv meget besat af pigen, men hun havde selv fortalt mig om kæresten.:(

Du må hellere spørge hende "Sascha", næste gang du er på besøg.

PS: Hvis du skal bruge engelsk/amerikansk, så staves det altså "damn";).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 14 minutter siden:

Har ingen insiderviden. Jeg spurgte blot Mutter Rosa, hvor Dara var blevet af, og fik så beskeden. Jeg er selv meget besat af pigen, men hun havde selv fortalt mig om kæresten.:(

Du må hellere spørge hende "Sascha", næste gang du er på besøg.

PS: Hvis du skal bruge engelsk/amerikansk, så staves det altså "damn";).

sorry manglede et "n"  damned - ville nok bruge termen "damn it" hvis det endelig skulle være damn ordet.  ;)

Ja hun er mega sød og super dejlig  - hun kunne nok godt mærke jeg var lidt nervøs og hjalp mig pænt igennem seancen  :D

hmm ja skal nok lige undersøge lidt nærmere inden jeg falder totalt for "Sascha"  :D - Men det ser jo ud til der er masser af dejlige thai piger i landet til jeg ikke bliver ensom foreløbig.  :D

/4real 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...