Hop til indhold

Recommended Posts

https://www.bt.dk/danmark/politiker-har-faaet-nok-af-blinkende-lygter-og-folierede-vinduer-i-dansk-by-jeg

Jeg kan godt frygte at der kan komme en hetz mod mange af stederne i Vejle i nær fremtid. Jeg vil slet ikke blive forbavset hvis man forsøger at hive Skat og politiet ind for at lave razziaer mod stederne nu hvor nogle åbenbart synes det er vældigt farligt med folierede vinduer og blinkende lys ... 

Jeg kan fint følge at det kan være træls at bo i nærheden af et sted med masser af blinkende lys da det kan være generende at få ind gennem sine vinduer om aftenen. Jeg forstår dog ikke hvorfor naboerne ligefrem skulle være utrygge ved stederne. Det kan da næppe genere dem at der er nogle der har sex eller får en spiller inde ved siden af ... 
Når man læser herinde hvor mange der spørger efter hvor diskrete stederne er så kan jeg ikke forestille mig at disse personer ligefrem råber, skriger eller på anden måde gør sig bemærket på vej ind og ud af klinikkerne ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 16 minutter siden:

Jeg kan godt frygte at der kan komme en hetz mod mange af stederne i Vejle i nær fremtid

Er lidt bange for jeg må give dig ret, Dk er blevet en Stat hvor man anmelder hinanden :-o

og det er blevet sådan på blot 5 - 7 år :-o ( hvis naboen har noget jeg ikk har, bør det stoppes)

Ja som skrevet så er det sådan Dk ser ud i dag, personligt er jeg da meget bekymret for vores

fælles fremtid, hvis det virkelig er Dagsordenen? :huh: jeg håber dog at folk i Vejle vil info Thai ;)

Dog tror jeg Indlægget bør ligge under Generelt Debat?

Men Tak til møgsvinet :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, 1 time siden:

Dog tror jeg Indlægget bør ligge under Generelt Debat?

Det burde det jo i princippet men jeg er en af dem som ikke selv kigger under generel debat men blot går direkte til thaisektionen, og det er lidt midt indtryk at mange af de andre thaielskere har det på samme måde. Derfor valgte jeg at smide det her ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 13 timer siden:

Det burde det jo i princippet men jeg er en af dem som ikke selv kigger under generel debat men blot går direkte til thaisektionen, og det er lidt midt indtryk at mange af de andre thaielskere har det på samme måde. Derfor valgte jeg at smide det her ... 

I Århus jagter politiet osse thaiklinikkerne med nogle års mellemrum og laver razzia på så mange, de kan nå, inden jungletrommerne har buldret. ;-)  Indehaverne har som regel deres på det tørre med arbejds-og opholdstilladelser. De øvrige bli'r sendt hjem, men erstattet af nye få dage/uger efter - og så kører det hele som business as usual i en årrække til det muligvis gentager sig. Så længe der er efterspørgsel - og det er der jo - og pengene er go'e efter thai målestok, så kommer myndighederne det aldrig til livs. Men de seneste mange år er thai'erne da osse været rimeligt fredede i Århus. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ubehageligt at ligge der og hygge også kommer told og skat med politiet. Så står man der og siger, undskyld men jeg blev ikke færdig, mon jeg kan få mine penge tilbage *GG*

Del dette indlæg

Link til indlæg

En stor del af thai pigerne er i Danmark på et 3 måneders turistvisum, en anden del er her ulovligt. Der er således ikke arbejdstilladelse, og der betales ikke (sjældent) skat.

Jeg elsker, at vi har muligheden for thai massage (with benefits) - men man kan vel ikke fortænke politiet i at opretholde loven?

Ingen lov er uden huller, og der er naturligvis interessant, at de samme hjemsendte piger, kan servicere os igen bare 1 måned efter hjemsendelse.

Skal man grine eller græde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...