ChristianL 7 Skrevet 4. Februar, 2018 Som overskriften antyder, er jeg interesseret i at høre hvor diskret stedet er !? Er det til at parkere i nærheden, i en bil som bestemt ikke er anonym ? indgangen til bygningen, er den til fuldt offentligt skue ? på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sørensen65 19 Skrevet 4. Februar, 2018 ChristianL skrev, for 27 minutter siden: Som overskriften antyder, er jeg interesseret i at høre hvor diskret stedet er !? Er det til at parkere i nærheden, i en bil som bestemt ikke er anonym ? indgangen til bygningen, er den til fuldt offentligt skue ? på forhånd tak Parker da bare et stykke derfra og gå derhen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TeleTrunten 98 Skrevet 4. Februar, 2018 ChristianL skrev, for 34 minutter siden: Som overskriften antyder, er jeg interesseret i at høre hvor diskret stedet er !? Er det til at parkere i nærheden, i en bil som bestemt ikke er anonym ? indgangen til bygningen, er den til fuldt offentligt skue ? på forhånd tak Føtex der ligger nede ved havnen er lige i nærheden. Tænker 500 m ca - give or take a few Det er en ombygget garage og en rimelig diskret indgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg