Hop til indhold
Kalleknald

.maxxdate.com ?

Recommended Posts

Måske er dette et forkert forum og moderator må så slette det.

 

Er der nogen af Jer der har erfaring med maxxdate.com?

Jeg lagde min profil ind og blev omgående kontaktet af tre piger. Deres alder lå mellem 47 og 59, altså ca min alder.

Det er gratis at oprette en profil på sitet, men hver sendt meddelse koster fra kr 14 til kr 7,50, alt efter hvor meget man købte af gangen.

Jeg tog kontakt med to af pigerne og de virkede ægte, men de ville ikke skifte til en gratis messenger. 

Det virkede som om  der bare skulle bruges mange beskeder og dermed mange penge.

Samtidig begyndte mange piger at tage kontakt, alle mellem 25 og 35 år.

Jeg synes det ligner en telefonsex service og ikke en datingside.

I hvert fald føler jeg mig snydt så vandet driver.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kalleknald skrev, for 14 minutter siden:

Jeg synes det ligner en telefonsex service og ikke en datingside.

I hvert fald føler jeg mig snydt så vandet driver.

Du er faldet for et af de utroværdige og ublu sider der gør hvad som helt for at lokke knaster ud af fyre der er ude efter lidt af det frække. Hold dig langt væk fra den slags. Hvis du kontakter profiler på AL og sikkert også andre steder og de foreslå at I fortsætter på et eller andet site hvor hun tilfældigvis har en profil, så bak ud med det samme. Det er desværre blevet ret udbredt og emnet har været vendt herinde mange gange. Siderne kan enten være forklædt som sex-sider eller alm. datingsider.

Tit er der sket ikke tale om rigtige piger men unge drenge der er ansat af firmaet bag siden til at agere liderlige husmødre. Emnet har været omhandlet i DR's Kontant som kan ses her. Det er et udemærket program på en halv times tid og du kan sikkert genkende forløbet hvis du ser det:
 

https://www.dr.dk/tv/se/kontant/kontant-tv/kontant-2017-12-07

Vh.

DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er blevet snydt og forresten er det ægte mennesker du skriver med de skak holde samtalen igang så længe som muligt. 

 

Det er også mænd. 

Redigeret af Mand34Horsens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 15 minutter siden:

Du er blevet snydt og forresten er det ægte mennesker du skriver med de skak holde samtalen igang så længe som muligt. 

 

Det er også mænd. 

Ja det er ægte mennesker men de er ikke dem de giver sig ud for at være. Det kan både være mænd og kvinder og unge og gamle. Det eneste de har til fælles er falske profiler og ønsket om at trække tiden så længe så muligt så pengene bliver ved at rulle.......de burde skamme sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 18 timer siden:

Ja det er ægte mennesker men de er ikke dem de giver sig ud for at være. Det kan både være mænd og kvinder og unge og gamle. Det eneste de har til fælles er falske profiler og ønsket om at trække tiden så længe så muligt så pengene bliver ved at rulle.......de burde skamme sig.

Det er som regl unge mænd der har det som fritidsjob, jeg ved ikke rigtig, hvis der er nogen der er dumme nok til at betale 10 kr for en besked så synes jeg at de skal have lov til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...