Hop til indhold

Recommended Posts

På trods af min fremskredne alder er det mit første besøg hos en GP og har i et par måneder fulgt med i hvad folk har skrevet i dette forum. Spurgte for et par dage side om Lulu, men ingen svarede.

Vovede pelsen og har i dag besøgt Lulu i Søborg. Var noget spændt da jeg ikke har kunne finde anmeldelse eller informationer om hende. Hun ser sød og dejlig ud.

Skrev på forhånd jeg vil have GFE – soft and slow.  ”No problem bby<3:)” svarede hun tilbage.

Efter den (som jeg har forstået – sædvanlige) renden frem og tilbage mellem et par opgange i et lejlighedskompleks i Søborg, fandt jeg frem til lejligheden og blev lukket ind af Lulu. Hun er præcis som hun ser ud i sin annonce.

Hun var lidt højere end jeg, men det har jeg ikke noget problem med. Men så trådte hun ud af sin 15cm stiletter og så endte hun med at være lidt lavere end jeg. Men hold nu op hvor er hun lækker – et lille nips med små dejlige bryster og den fineste lille numse.

Der blev afregnet.. 1 time + SF = kr. 1.500,-. Jeg regnede ikke med at kunne holde så længe og spurgte om hun også kunne give massage – ”No problem”.

Af med tøjet og lidt kælen og så til SF. Dét kan hun finde ud af. Det var vådt, hårdt, blødt, dybt.. alt det gode. Så ned på ryggen med hende og mig slikke det bedste jeg har lært. Igen viste Lulu sig som en super GFE – hun stønnede på de rigtige tidspunkter, vippede dejligt med hofterne og pressede mig hoved mod hendes skød og var oprigtig våd og åben – det var fantastisk. Tror jeg lå der i 15 min. eller mere. Afsluttede mit slikkeri med at sige at det burde være hende som betalte mig – det grinte vi lidt af….

Lidt mere økoblow og kæleri og så på med gummiet. Jeg hader at knalde med gummi, men vi skal passe på hinanden, ikke. Men det var godt.. flere positioner og variationer. Til sidst af med gummiet og lidt mere sutteri . Nåede lige at sige at jeg kunne blive ved til evig tid, hvorefter hun tog rigtig fat og ét minut senere gik den af.

Blev tilbudt et bad og hun gik med ud og vi vaskede os. Jeg fik tøj på, 3 kindkys og ud af døren.

Jeg havde ingen fornemmelse af tid mens jeg var derinde, men er fuldt ud tilfreds med betjeningen. Fik jeg sagt hun er lækker? Tjekkede senere tiden og så at jeg var inde og ude på ca. 45 min. Og massagen blev ikke til noget – den må jeg have til gode til næste gang. Lulu er her nemlig i 3 uger, og lur mig om jeg ikke skal et smut forbi én gang til inden hun forlader DK.

Stedet: 8/10 – Boligkompleks med masser af små lejligheder (der kunne kun lige være en en seng, lille kommode og et skab i værelset, men ellers semi-diskret)

Betjening: 9/10 – et stort 9-tal, som en skolelærer ville have sagt. Ikke så meget kommunikation – tror ikke hendes engelsk er så godt. Afsluttede sessionen med et ”Alles gut?” Og kunne godt savne min massage når nu der var betalt for 1 time.

Pigen: 10/10: Lulu er bare for lækker – synes jeg i hvert fald. Petit, dejlige bryster, sødt smil, lille numse og korthåret – præcis som på billederne.

Genbesøg: 10/10 Helt sikkert, hvis jeg får muligheden inden hun rejser. Fornemmer det kan gå hen og blive en dyr hobby, det her med GP’er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poptrold skrev, for 2 timer siden:

....

Hun var lidt højere end jeg, men det har jeg ikke noget problem med. Men så trådte hun ud af sin 15cm stiletter og så endte hun med at være lidt lavere end jeg.........

..........

... og hvor høj er hun så uden stilletter (når nu jeg ikke lige har styr på, hvor høj du er) ? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...