Hop til indhold
Guest Professoren

Eksotisk babe i Esbjerg

Recommended Posts

Guest Professoren

Faldt lige over den her annonce til morgen...

Hendes overskrift og profiltekst gjorde mig nysgerrig - der var noget tiltalende ved ikke at ville udlevere sig - og den efterfølgende kommunikation pr. sms og telefon gjorde mig tryg ved, at hun ikke var en fake. Billederne er ikke så tydelige, men det er hende på dem, og hun er rigtig smuk og slank i virkeligheden. Hun bor ret diskret  lige uden for centrum af Esbjerg  - med mindre man er en af de lokale helte.

Vi startede med en tur under bruseren sammen - på hendes opfordring. Ikke fordi jeg trængte til det, men fordi hun ville fremstå så lækker og ren som mulig. Jeg kan godt lide at indlede en fræk seance under det varme vand, og der blev både kælet og suttet under bruseren - og hold kæft hvor hun sutter godt.

Resten af mødet foregik på den store sofa i stuen, hvor vi havde sex i flere stillinger, inden hun satte sig på mit ansigt, og spillede den af på mig. Intet stress eller jag, og hun levede sig fint ind i hvad jeg nu havde lyst til.

Skøn oplevelse med en smuk, empatisk, intelligent og på alle måder tiltalende pige, der er med på det meste, undtaget kys på munden (selv om hun lod mig komme tæt på til sidst).

Hun er ikke den billigste pige i Esbjerg, men absolut pengene værd. Jeg skal i alle tilfælde besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
[email protected] skrev, for 1 time siden:

hvad koste det ?

Det kommer nok an på hvad du vil  - jeg gav en tudse for en fræk oplevelse, og der blev ikke angivet tid, eller kigget på klokken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg hos hende :-P

en lille lækker latino som snakker dansk tror hun har været her i mange år

oplevelsen var ok kommer der igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...