Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i den forgangne uge besøgt Brenda, som tidligere har fået pæne ord med på vejen. Derfor skulle hun have et besøg.

Pigen er såmænd sød, men der var ikke meget kemi. Desuden var det ret underligt at hun ville tjekke kondomet for sperm, selv om jeg ikke var kommet. 

Brenda billeder er ikke opdaterede. Det er hendes billeder men for cirka 20 kilo siden.

Stedet er meget faldefærdigt.

Hun har også tidligere holdt til i Daugbjerg. 

Jeg kommer ikke tilbage igen.

https://massage.side6.dk/smukkebrenda

 

Redigeret af Curious George

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende flere gange og vil give dig ret i at der er kommet nogle ekstra kilo på. Jeg oplever stor kemi og synes hun er rigtig sød. Det med at stedet er faldefærdigt synes jeg er lidt uretfærdigt. Ja, udenfor er huset bestemt ikke noget at råbe hurra for, men indenfor er der pænt,rent og hyggeligt......det synes jeg altså hører med til billedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jerker skrev, den 7/2/2018 at 21:41:

Har besøgt hende flere gange og vil give dig ret i at der er kommet nogle ekstra kilo på. Jeg oplever stor kemi og synes hun er rigtig sød. Det med at stedet er faldefærdigt synes jeg er lidt uretfærdigt. Ja, udenfor er huset bestemt ikke noget at råbe hurra for, men indenfor er der pænt,rent og hyggeligt......det synes jeg altså hører med til billedet.

Hej 

Jeg har tænkt mig at besøge Brenda, Men har aldrig prøvet at være ved en "glædespige" så har nogle spørgsmål.

Kan man komme "u-set" op til huset?

Hvordan forgår det? (fra man ringer til man er igang)

Er hun et besøg værd?

mvh Rumme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rumme.

Forvent ikke at pigens figur ligner hende på billederne. Det er billeder, som er taget på et tidspunkt hvor hun har vejet 60-70 kilo, men hun har taget mindst 20 kilo på siden.

 

Huset ligger på ingen måde diskret, da det er en villa med mange naboer omkring.

Men hvis du er til overvægtige piger, som bruger foundation i en mængde så det er ulækkert, som er uærlig omkring sit udseende i sine annoncer og du kan føre Apollo 13 ind i hende uden at det strammer så er hun klart et besøg værd.

På plussiden skal siges at er hun såmænd er sød og venlig. Men det er ikke nok i min bog, når jeg langer de store sedler over disken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
rumme skrev, for 14 timer siden:

Hej 

Jeg har tænkt mig at besøge Brenda, Men har aldrig prøvet at være ved en "glædespige" så har nogle spørgsmål.

Kan man komme "u-set" op til huset?

Hvordan forgår det? (fra man ringer til man er igang)

Er hun et besøg værd?

mvh Rumme

Hvis det er første gang du skal prøve noget købesex vil jeg anbefale at du starter med en af de etablerede piger som har fået gode anmeldelser herinde – læs lidt i trådene og gør dig nogle tanker om hvad der er vigtigt for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
rumme skrev, den 21/4/2018 at 21:13:

Hej 

Jeg har tænkt mig at besøge Brenda, Men har aldrig prøvet at være ved en "glædespige" så har nogle spørgsmål.

Kan man komme "u-set" op til huset?

Hvordan forgår det? (fra man ringer til man er igang)

Er hun et besøg værd?

mvh Rumme

Hun vil være rigtig god at besøge som begynder vil jeg mene.Er rigtig sød, og ignorer roligt CG's påstand om at hun skulle veje mindst 80-90 kg. Den er helt vildt hen i vejret. Ved ikke hvad det er for et horn han har i siden på hende, men den påstand er grov. Ja, billederne er langt fra virkeligheden, men jeg kommer jævnligt hos hende og for mig giver hun value for money.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jerker skrev, Lige nu:

Hun vil være rigtig god at besøge som begynder vil jeg mene.Er rigtig sød, og ignorer roligt CG's påstand om at hun skulle veje mindst 80-90 kg. Den er helt vildt hen i vejret. Ved ikke hvad det er for et horn han har i siden på hende, men den påstand er grov. Ja, billederne er langt fra virkeligheden, men jeg kommer jævnligt hos hende og for mig giver hun value for money.

Vil du ikke ses, så kom når det er mørkt. parker evt ved Brugsen og gå de ca. 5 minutter (et sted hvor du næppe møder mange)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende en gang for ca. 1 år siden. En sød pige. Hun er ikke mager, men bestemt heller ikke fed. Jeg var tilfreds, og når jeg ikke er kommet der igen, er det fordi jeg sjældent er flere gange ved den samme pige.

Da jeg var der bakkede jeg ind i opkørslen. Det var rimeligt diskret synes jeg.

Held og lykke med et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jerker skrev, for 13 timer siden:

Hun vil være rigtig god at besøge som begynder vil jeg mene.Er rigtig sød, og ignorer roligt CG's påstand om at hun skulle veje mindst 80-90 kg. Den er helt vildt hen i vejret. Ved ikke hvad det er for et horn han har i siden på hende, men den påstand er grov. Ja, billederne er langt fra virkeligheden, men jeg kommer jævnligt hos hende og for mig giver hun value for money.

Hvis jeg havde et horn i siden på hende, ville jeg ikke skrive at hun er sød og venlig. 

 

Min anke er primært at hun i sine annoncer er meget uærlig om vægten. Både på billeder og i tekst. Hun anfører at hun vejer 62 kg. Det er vist mange år og kilo siden. Det vil jeg blot advare andre om er usandt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle jeres svar. Men mangler nu stadigvæk et, og det er hvordan forløbet er fra man ringer og "bestiller" tid til man er igang.

Når man kommer frem til adressen, sætter man sig så ind i et venterum som ved tandlægen eller står man uden for og bakker på eller hvad?

aftaler man hvad der skal ske eller køre det bare på hendes rutine?

Mvh Rumme

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
rumme skrev, den 25/4/2018 at 14:21:

Tak for alle jeres svar. Men mangler nu stadigvæk et, og det er hvordan forløbet er fra man ringer og "bestiller" tid til man er igang.

Når man kommer frem til adressen, sætter man sig så ind i et venterum som ved tandlægen eller står man uden for og bakker på eller hvad?

aftaler man hvad der skal ske eller køre det bare på hendes rutine?

Mvh Rumme

 

Du ringer kort og godt 20min før du gerne vil besøge hende. Du ringer på døren og som oftest lukker hun selv yderdøren op og leder dig ind i aktivitetsrummet. Der er ikke noget venterum. 

Hun har et menukort du kan vælge fra. Ellers kan du trygt give udtryk for dine ønsker, hun bider ikke men viser sød forståelse for særlige ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...