Hop til indhold
Gæst

Knold og Tot

Recommended Posts

Gæst

Er der andre, der har det lige som mig. Er efterhånden blevet god til at spotte fake annoncer, bl.a. ved hjælp af dette forum. Men alligevel - tit og ofte når man har fundet frem til de ægte piger, som leverer på det seksuelle, så er det i 9/10 tilfælde et punkt hvor billederne afviger på pigen alligevel: Knolden. På billederne har de fleste piger stort, flot og langt hår. Men stort set alle piger sætter håret op i en knold eller i et spænde - og vil nødigt slå det ud. Er det et generelt problem - eller bare mig? DB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg synes mange Piger tilpasser hvad man ønsker. 

Jeg er selv en " hårmand" og det er sjældent hun ikke lader det hænge, hvis man høflig nævner hun ser meget bedre ud med det sådan. Evt det lige bliver styret af en elastik under BJ

Det kan så skyldes jeg kommer meget på FKK. Så selv om jeg måske ikke har været med den pågældende pige før bliver man alligevel opfattet som stamkunde, grundet så mange besøg i klubben

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Langt hår er flot, men ikke praktisk for eksempel ved et langt blow. Jeg ved, at jeg vil få en kongebehandling når hun sætter håret op ... ren wonderland :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Foreslår at du i forbindelse med aftale af tid og pris også lige nævner, at du gerne vil have pigen til at have løst hår - ihvertfald til at starte med :P Som så mange andre ønsker er jeg sikker på, at det kan ordnes også :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...