Hop til indhold
sn57

Brug af chatten

Recommended Posts

Chatten er for mig et hyggeligt sted hvor jeg for det meste møde dejlige mennesker men interesse og lyst til sex eller andre emner.

Gennem et par dage har chatten dog været generet af en enkelt bruger som logger på og af konstant op til 10 gange på nogle få minutter.

Er det brugerens hensigt at generer chatten mest muligt så vi andre ikke kan have glæde af chatten eller mangler brugeren lidt vejledning i brug af chatten?

Brugeren reagerer heller ikke på et "Hej" i chatten så hvordan hjælper vi vedkommende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Hvis vi kender brugernavnet kan vi evt. skrive til vedkommende og evt. blokere ham fra chatten, hvis han ikke kan forklare sig. Det kan enhver moderator pt. gøre inde i chatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 10 minutter siden:

Hvis vi kender brugernavnet kan vi evt. skrive til vedkommende og evt. blokere ham fra chatten, hvis han ikke kan forklare sig. Det kan enhver moderator pt. gøre inde i chatten.

Baytler, som er der nu. :)

En sjælden gang skriver han, om der er en seriøs kvinde, ellers er det bare som ved et uheld at ramme en kortlæser til Rejsekort med armen, “tje-tje-tje-tjek ind”, med alt den renderi! :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at det ikke er mig I taler om. Men jeg har faktisk også logget ind og ud af chatten et par gange, da jeg ikke helt kan lure hvordan den virker, og hvornår den bruges 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
ChristianL skrev, for 3 timer siden:

Jeg ved at det ikke er mig I taler om. Men jeg har faktisk også logget ind og ud af chatten et par gange, da jeg ikke helt kan lure hvordan den virker, og hvornår den bruges 

Den skulle gerne altid kunne bruges, men selvfølgelig hvis der ikke er andre i den eller der ikke er nogle som vil svare en, så er der ikke så meget ved det. Det er vist et spørgsmål om at være der på det rigtige tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...