Hop til indhold
DK fyr 34

Blinkende lygter i Vejle

Recommended Posts

BT har en artikel om en konservativ byrådspolitiker fra Vejle der vil have et opgør med byens massageklinikker, der ifølge ham generer byens borgere og gør den utrygge ved at afblænde vinduer og reklamere med blinkende lygter. Byens respekterede thaisteder er åbenbart også trætte af at kunderne efterspørger happy ending som jo formentlig tilbydes rundt omkring og nu kender jeg ikke markedet for prostitution i Vejle andet end fra beskrivelser af piger/steder herinde men man får næsten indtrykket af at Vejle har et "sted" på hvert gadehjørne....

https://www.bt.dk/danmark/politiker-har-faaet-nok-af-blinkende-lygter-og-folierede-vinduer-i-dansk-by-jeg

God søndag til alle :)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

forstår ikke specielt -thaiklinikker

at nogen sætter bling-bling og lysende neon skilte op

det skræmmer da kun kunder væk-der vil være diskrete 

tror forklaringen er ,at thaierne opfatter det som et ganske 

alm butik de har :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 9 minutter siden:

forstår ikke specielt -thaiklinikker

at nogen sætter bling-bling og lysende neon skilte op

det skræmmer da kun kunder væk-der vil være diskrete 

tror forklaringen er ,at thaierne opfatter det som et ganske 

alm butik de har :)

Med mindre at de føler det generende at kunder efterspørger mere end der reklameres for. Til det kan de jo bare tanke nej hvis den slags ikke er på menuen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 43 minutter siden:

BT har en artikel om en konservativ byrådspolitiker fra Vejle der vil have et opgør med byens massageklinikker, der ifølge ham generer byens borgere og gør den utrygge ved at afblænde vinduer og reklamere med blinkende lygter. Byens respekterede thaisteder er åbenbart også trætte af at kunderne efterspørger happy ending som jo formentlig tilbydes rundt omkring og nu kender jeg ikke markedet for prostitution i Vejle andet end fra beskrivelser af piger/steder herinde men man får næsten indtrykket af at Vejle har et "sted" på hvert gadehjørne....

https://www.bt.dk/danmark/politiker-har-faaet-nok-af-blinkende-lygter-og-folierede-vinduer-i-dansk-by-jeg

God søndag til alle :)

:lol:naaah tror nu ikke man skal tage ham særlig alvorlig.

Jeg flyttede fra dette hjørne for nogle få år siden, bindningsværks huset op ad den lille vej.  

Den saneringsmodne ejendom med de 4 skraldespande udenfor - den 1. del er en dansk klinik "den blå lagune" og næste del er en thaiklinik.

Ejendommen var ejet af en statsautoriseret ejendommægle indtil fornylig -  a big shot i Vejle efter hans egen  og teknisk forvaltnings overbevisning, han ejer faktisk rigtig mange af den slags ejendomme i Vejle med netop det erhverv.

Ingen af dem har været i særlig god stand og der blev ALDRIG renoveret noget. 

Han besøgte også lagunen og de andre steder jævnligt ( lidt ekstra betaling a naturel oven i den regulære huslejen) han har ikke ligefrem "gentlemans maner".

Ejendommen er i en meget meget værre tilstand i dag, hullet i væggen på 1 salen er markant større i dag, der faldt store klumper murstensbrokker ned på gaden for et godt ord. 

Ejendommen er fornyligt blevet solgt. Og begge klinikker lukker da den nye ejer ikke vil have bordel der.

Lagunen har eksisteret i 40 år + med samme ejer Grete, som de fleste kendte <3 Hun havde også en stor kiosk i Vejle midtby :) den ene halvdel var kiosk, den anden halvdel var sex butik med alt hvad hjertet begærer. Begge steder har ALDRIG generet os i de 7 år vi boede der. 

Så tænker den "gode" politikker lige skal score lidt ekstra point her efter lokal valget ;) Just my point of view

https://www.google.dk/maps/@55.6993654,9.5360719,3a,60y,146.06h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s21VxozCGYc2JW0IJFZyhmw!2e0!7i13312!8i6656

Redigeret af Tantramus65
manglede lidt ord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undre mig lidt over Kim Hesels udtalelse

"Så jeg vil bede teknisk udvalg om at følge op på det og meddele ejerne af de her bygninger om at få det bragt på plads. Så må vi se om det kan hjælpe på det"

Manden har jo tydeligvis ikke gjort sit fordarbejde ordentlig : jeg kender kun én "mutter" der ejer den bygning hendes klinik er i - de fleste steder er "almindelige lejemål".

Så tænker han kommer lidt i modvind hos de forskellige ejer af div steder i Vejle. Tænker ikke de vil undvære "huslejen under bordet" oveni i den regulære husleje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Fra BT:

“Mange fortæller mig, at skiltningen og lyset gør dem utrygge” :P

Jeg mangler stadig at forstå hvordan man kan føle sig utryg og måske blive bange for et neonskilt hvor der bare står “open” :rolleyes::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 8 minutter siden:

Fra BT:

“Mange fortæller mig, at skiltningen og lyset gør dem utrygge” :P

Jeg mangler stadig at forstå hvordan man kan føle sig utryg og måske blive bange for et neonskilt hvor der bare står “open” :rolleyes::D

Plus der er faktisk en del danske klinikker der også er begyndt at bruge dem :D 

Tror nu mere de fleste syntes de skilte er "billige kræmmermarkeds agtige" at se på og hvis nogen rent faktisk har klaget - hvilket jeg betvivler - så er det nok nærmere derfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

BT har en artikel om en konservativ byrådspolitiker fra Vejle der vil have et opgør med byens massageklinikker, der ifølge ham generer byens borgere og gør den utrygge ved at afblænde vinduer og reklamere med blinkende lygter. Byens respekterede thaisteder er åbenbart også trætte af at kunderne efterspørger happy ending som jo formentlig tilbydes rundt omkring og nu kender jeg ikke markedet for prostitution i Vejle andet end fra beskrivelser af piger/steder herinde men man får næsten indtrykket af at Vejle har et "sted" på hvert gadehjørne....

https://www.bt.dk/danmark/politiker-har-faaet-nok-af-blinkende-lygter-og-folierede-vinduer-i-dansk-by-jeg

God søndag til alle :)

Hov hvor hulan er mine maner ;) 

Rigtig god søndag right back at Ya'' @DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...