Hop til indhold

Recommended Posts

Lidt mærkelig at ingen før mig har lavet en anmeldelse af denne dejlige og kønne pige Holly. Jeg har nu mødt hende to gange og er blevet forkælet med dejlige tungekys, godt superfransk og ingen problemer fra hendes side med hvor jeg foretrækker at afslutte ( cof/cif ). Hun er ikke så høj eller tynd men hun har dejlig store bryster. Hun yder rigtig god gfe så kan du lide hendes billeder så må du heller skynde dig for hun er her kun to dage mere i denne omgang og kommer måske først igen til forår.

Pigen dejlig sød og køn 9,5. gfe 10. sf. 10. cof/cif 10. stedet 9. oplevelsen 10. Gentagelsesfare 100%. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er begyndt at beundre din entusiasme, engagement og iver efter at finde de piger som hengiver sig 100% efter dine præferencer. Når de så dukker op i dine dejlige anmeldelser i ny og næ, bliver jeg sgu så glad på dine vejne.

Jeg ville slet ikke kunne efterkomme et sådan ønske. Hvis pigen tiggede og bad om det, ville jeg have et megaproblem. Tanken om at skulle manøvrere mig selv rundt og finde den rigtige position når jeg skulle komme, ville blive et fuldstændig håbløst projekt for mig. Når jeg kommer, kommer jeg. Og ikke 10 vilde heste kan få mig ud af den fisse :). Men imponerende at du behersker den disciplin til ug med kryds og slange.

Skønt at høre at Holly rammer midt i skiven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, 1 time siden:

Jeg skrev om hende då hon var på andet sted förr. Rödövre. Jeg hade en god oplevelse med Holly./A

Det må have været fra sidste gang hun var her for jeg kunne ikke finde nogle nyere.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er begyndt at beundre din entusiasme, engagement og iver efter at finde de piger som hengiver sig 100% efter dine præferencer. Når de så dukker op i dine dejlige anmeldelser i ny og næ, bliver jeg sgu så glad på dine vejne.

Jeg ville slet ikke kunne efterkomme et sådan ønske. Hvis pigen tiggede og bad om det, ville jeg have et megaproblem. Tanken om at skulle manøvrere mig selv rundt og finde den rigtige position når jeg skulle komme, ville blive et fuldstændig håbløst projekt for mig. Når jeg kommer, kommer jeg. Og ikke 10 vilde heste kan få mig ud af den fisse :). Men imponerende at du behersker den disciplin til ug med kryds og slange.

Skønt at høre at Holly rammer midt i skiven.

Kan godt sætte mig ind i det, men så vidt jeg husker, er cumonface' pik heller ikke i fissen på det tidspunkt der bliver lagt an til skud :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 6 timer siden:

Kan godt sætte mig ind i det, men så vidt jeg husker, er cumonface' pik heller ikke i fissen på det tidspunkt der bliver lagt an til skud :lol:

 Godt husket. Det er sandt at jeg ikke så meget mere tænder på almindelig samleje. Da jeg også er lidt oppe i årene skal der det rigtige til for at jeg skal op at ringe hvis det skal klares indenfor en time. Det er derfor der helst skal være gfe og cof på menuen hvis jeg skal besøge en gp. Dette forum har været en god hjælp til at udpege de gp med ikke falske profiler. Så tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 9 timer siden:

Kan godt sætte mig ind i det, men så vidt jeg husker, er cumonface' pik heller ikke i fissen på det tidspunkt der bliver lagt an til skud :lol:

Ahaaa. Se det giver mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 7 timer siden:

billede 14-15-16 - det er jo for sygt man kan være SÅ lækker :-o

Yessss, så superflot :-) 

Men hvis du sammenligner med billede 23, så ser det ud til, at hun  ser en hel del anderledes ud. En verden til forskel :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...