Hop til indhold
Jernsvinet

Rozi Club, Gdansk

Recommended Posts

Var lidt i tvivl om jeg igen ville besøge klubben,

http://www.rozi.com.pl/

 

men tænkte at jeg ville give det en chance til - om ikke andet så ville det da kun koste en øl til 20 zl - troede jeg - men denne gang skulle jeg også betale 40 zl i entre (måske betalte jeg også det sidste gang - jeg kan bare ikke erindre det) - men jeg slap da for på forhånd at hoste op med 300 zl for en pige. Og denne gang ville jeg have god tid til at sidde og kigge pigerne ud - troede jeg - nej, der kom straks 2 piger og satte sig på hver sin side af mig.

Da jeg ikke ville give drinks, fortrak hende til venstre hurtigt igen, selvom vi havde en god kommunikation på engelsk - men snart kom en anden, som kunne huske mig fra sidst og som også talte rimelig godt engelsk - desværre en ret uinteressant og lidt buttet pige.

Hende til højre: Adita så straks noget bedre ud med lange ben, en fræk røv og iført noget meget tyndt tøj, så man næsten kunne se hendes lækre fisse - jeg havde dog ikke drømt om at hun under BHen, havde noget jeg aldrig har set før. Hun talte bare ikke så godt engelsk - eller hun havde en god udtale, men bare ikke så stort et ordforråd, at man ubesværet kunne tale med hende.

Der var sket en del udskiftning af pigerne - Natasha var der ikke, men udaf 10 piger var der måske 5 - 6 nye. Udover Adita, syntes jeg dog kun en enkelt også mørkhåret pige var interessant for mig. Når der kom nye gæster, skruede de op for musikken og en pige skulle så straks begynde at danse rundt om stripperstangen, så der så ud til at være lidt gang i klubben - strip blev der dog ikke noget af - jeg ville måske også have betakket mig, da det blev en noget overvægtig piges tur - omend hun virkede fast nok i kødet - men nok lidt for tung at danse med - men OK, der er nok kunder til det hele ;-)

Nu, jeg ikke gav drinks var Adita flyttet over i sofaen på den anden side stripperstangen - og der kom nu en ældre mand ind, gik kort rundt og satte sig hos Adita - men selvom jeg syntes Adita snakkede rimelig engelsk, var manden åbenbart ikke helt tilfreds og Adita tilkaldte nu den første pige, der tidligere havde siddet hos mig - og Adita blev ligesom manøvreret ud på et sidespor, mens den anden pige overtog hendes plads - efter et stykke tid, var manden dog heller ikke interesseret i hende.

Adita havde nok bemærket at jeg ikke var helt uinteresseret i hende - og der var heller ikke så mange andre gæster i omløb, så hun kom snart over til mig igen, hvor hun nærmest lå ned i sofaen ved siden af mig. Hun ville gerne med til mit hotel - men min. 2 timer - og det skulle koste 700 zl. Vi aftalte så at vi kunne gå nedenunder, hvis hun lovede mig et lyst værelse og en hel time.

Jeg måtte så betalte  300 zl i baren (et lidt kedeligt princip, men det kan jeg nok ikke sådan ændre på), hun fik en nøgle - og nedenunder ville hun så have mig ind på samme mørke værelse som sidst - hvilket jeg straks afviste - nå OK - så fandt hun det næste, hvor der var noget bedre oplysning. Jeg kunne så begynde at tage tøjet af og tage en kort skyller, mens hun måtte op ovenpå for at bytte nøgle - jeg ved ikke hvad nøglen skulle bruges til, da de ikke låser dørene.

Adita tog nu tøjet af og jeg blev noget overrasket, da jeg bemærkede hendes kuglerunde brystvorter - og jeg måtte straks nippe lidt til dem, da de bare var så lækre som kirsebær og vi lå og nød hinanden lidt. Jeg ville også gerne slikke hendes lækre fisse og have fransk uden kondom - men det  var ekstra og skulle koste 300 zl - den trak jeg lidt på, hvorpå hun tilbød det til 200 zl og sagde at jeg så fik fisseslik gratis  ;-) . Hun forstod det dog ikke helt, da jeg spurgte om hun ville have pengene straks eller senere? - så jeg fandt dem bare frem og lagde dem ved hendes taske, så hun ikke også behøvede rejse sig.

Åh, hvor var det dejligt med sådan en blød fisse med lange skamlæber jeg kunne suge langt ind i munden - og Adita gik også godt til den, så jeg var efter en god stund nødt til at afbryde og bede om et kondom, da jeg også gerne ville nå at kneppe hende godt igennem. Men ikke i doggy, da hun mente jeg var for stor - ja, OK, hun var da også rimelig stram - og det havde jeg nok også luret ud fra hendes holdning og måde at gå og stå på.

Bagefter lå vi og sundede os lidt - om jeg fik en hel time? - det er jeg ikke sikker på, men det var sådant set mere væsentligt, at der ikke var noget tidspres og hun var meget modtagelig overfor forslag til stillingsveksel og ellers ikke virkede stiv og udeltagende - tværtimod lå hun og gispede og stønnede på en behagelig og absolut ikke påtaget måde.

Bagefter da jeg tog en hurtig skyller, stod hun og stak hånden ind under strålen for ligesom at fange lidt vand at væde den lille med - måske ikke den mest effektive form for undervognsskyld.

Ovenpå kunne jeg måske godt have taget en øl til og nydt forestillingen - men jeg havde jo allerede brugt ca. kr. 1000,- og skulle også aflevere bil og flyve hjemad næste morgen - så Adita farvel ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...