Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen.

jeg er ny både på eroguide og i verdenen med glædespigerne.

Jeg havde en fantastisk debut med en fantastisk pige for ca. 14 dage siden, som har givet mig blod på tanden :-)

derfor vil jeg høre om I kunne give nogle bud på min næste møde. Det skal være en dansk pige, og som udgangspunkt privat/diskret!

mulighed for anal til hende og blow uden kondom, er bestemt en fordel, men ikke et must.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
ChristianL skrev, for 29 minutter siden:

Hej allesammen.

jeg er ny både på eroguide og i verdenen med glædespigerne.

Jeg havde en fantastisk debut med en fantastisk pige for ca. 14 dage siden, som har givet mig blod på tanden :-)

derfor vil jeg høre om I kunne give nogle bud på min næste møde. Det skal være en dansk pige, og som udgangspunkt privat/diskret!

mulighed for anal til hende og blow uden kondom, er bestemt en fordel, men ikke et must.

Velkommen til - men noget for noget - kom med en anmeldelse af hende du var sammen med :D

Redigeret af Lacroix

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChristianL skrev, for 27 minutter siden:

Hej allesammen.

jeg er ny både på eroguide og i verdenen med glædespigerne.

Jeg havde en fantastisk debut med en fantastisk pige for ca. 14 dage siden, som har givet mig blod på tanden :-)

derfor vil jeg høre om I kunne give nogle bud på min næste møde. Det skal være en dansk pige, og som udgangspunkt privat/diskret!

mulighed for anal til hende og blow uden kondom, er bestemt en fordel, men ikke et must.

Det lyder godt at du have en god oplevelse med en sød pige. Velkommen til EG og denne verden...

Kan desværre ikke komme med et bud men held og lykke og jeg håber du har mod på at bidrage med dine anmeldelser og oplevelser herinde :)

God aften og god weekend

DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChristianL skrev, for 29 minutter siden:

Hej allesammen.

jeg er ny både på eroguide og i verdenen med glædespigerne.

Jeg havde en fantastisk debut med en fantastisk pige for ca. 14 dage siden, som har givet mig blod på tanden :-)

derfor vil jeg høre om I kunne give nogle bud på min næste møde. Det skal være en dansk pige, og som udgangspunkt privat/diskret!

mulighed for anal til hende og blow uden kondom, er bestemt en fordel, men ikke et must.

Det bedste generelle råd er vel 

  • Læs anmeldelser
  • Kig annoncer
  • Få lidt dialog med "emnerne" så du kan danne dig et indtryk af mennesket bag annoncen
  • udgå panikvalg en halv sen lørdag aften - Du har nok også lyst en anden dag

Ja..... og ellers nørd lidt omkring din udvælgelse procedure og find dine egne ben i dette univers. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er lidt bi. Så er dk fyr 34 et godt besøg. Ikke så meget pjat med ham. Han gør alt det du vil. Og han gør det til ug.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
kad skrev, for 13 minutter siden:

Hvis du er lidt bi. Så er dk fyr 34 et godt besøg. Ikke så meget pjat med ham. Han gør alt det du vil. Og han gør det til ug.  

Det er jeg ikke.... ikke det mindste :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChristianL skrev, for 1 time siden:

Hej allesammen.

jeg er ny både på eroguide og i verdenen med glædespigerne.

Jeg havde en fantastisk debut med en fantastisk pige for ca. 14 dage siden, som har givet mig blod på tanden :-)

derfor vil jeg høre om I kunne give nogle bud på min næste møde. Det skal være en dansk pige, og som udgangspunkt privat/diskret!

mulighed for anal til hende og blow uden kondom, er bestemt en fordel, men ikke et must.

Velkommen til..

Gør dig klart hvad, du ønsker, og tag så kontakt til pigen. Ønsker pigen kondom til "alt", så spørg ikke om "hvis og hvis så alligevel" - respekter betingelserne. 

Skiltes der med "kærestesex" så spørg om det indeholder anal. Pigerne svarer som regel pænt på høflige forespørgsler. Hvis ikke - find en anden.

Min erfaring: gå efter modne kvinder i starten. De ved, hvad det drejer sig om  og så er de lige til at knuselske!! ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thevoice

TheVoice skrev, 1 time siden:

Det bedste generelle råd er vel 

  • Læs anmeldelser
  • Kig annoncer
  • Få lidt dialog med "emnerne" så du kan danne dig et indtryk af mennesket bag annoncen
  • udgå panikvalg en halv sen lørdag aften - Du har nok også lyst en anden dag

Ja..... og ellers nørd lidt omkring din udvælgelse procedure og find dine egne ben i dette univers. 

 

Tak for input, men det har jeg prøvet gennem længere tid. Faktisk har jeg fulgt med her på eg, igennem et stykke tid, hvilket også havde indflydelse på mit valg af min første oplevelse med en gp. ( og det levede helt op til Div anbefalinger )

jeg er gider ikke hvem som helst ( uden det skal lyde snerpet )

befinder mig i midt 30erne, og er i et langvarigt fast forhold. Dette gør at jeg mest af alt søger fede oplevelser, der kan give lidt krydderi i hverdagen.

umildbart har jeg svært ved at gå ind i en klinik, da jeg fortrækker diskretion.

da jeg som udgangspunkt går efter min 1 Time, og har en travl kalender, synes jeg det er svært at skabe et overblik på hvornår de forskellige piger er på vagt.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 6 minutter siden:

Velkommen til..

Gør dig klart hvad, du ønsker, og tag så kontakt til pigen. Ønsker pigen kondom til "alt", så spørg ikke om "hvis og hvis så alligevel" - respekter betingelserne. 

Skiltes der med "kærestesex" så spørg om det indeholder anal. Pigerne svarer som regel pænt på høflige forespørgsler. Hvis ikke - find en anden.

Min erfaring: gå efter modne kvinder i starten. De ved, hvad det drejer sig om  og så er de lige til at knuselske!! ;-)

 

 

Tak for gode råd.

Hende jeg havde fornøjelsen af, var sidst i 30erne..... og hun vidste sgu hvad det gik ud på :-) og har lavet en ny aftale, som dog ligger lidt ude i fremtiden.

jeg har ikke et ønske om at skal prøve 10 forskellige, så hellere kun  1 eller 2, som man så kan udvikle sig lidt på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, 1 time siden:

Velkommen til - men noget for noget - kom med en anmeldelse af hende du var sammen med :D

Skal lige sikre mig at hun er interesseret i det, da det IKKE var sidste gang :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChristianL skrev, for 3 minutter siden:

Thevoice

Tak for input, men det har jeg prøvet gennem længere tid. Faktisk har jeg fulgt med her på eg, igennem et stykke tid, hvilket også havde indflydelse på mit valg af min første oplevelse med en gp. ( og det levede helt op til Div anbefalinger )

jeg er gider ikke hvem som helst ( uden det skal lyde snerpet )

befinder mig i midt 30erne, og er i et langvarigt fast forhold. Dette gør at jeg mest af alt søger fede oplevelser, der kan give lidt krydderi i hverdagen.

umildbart har jeg svært ved at gå ind i en klinik, da jeg fortrækker diskretion.

da jeg som udgangspunkt går efter min 1 Time, og har en travl kalender, synes jeg det er svært at skabe et overblik på hvornår de forskellige piger er på vagt.

 

 

 

 

 

Hvor i det ganske, danske land befinder du dig? Højde og drøjde, svulmende eller petit?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChristianL skrev, for 2 minutter siden:

Skal lige sikre mig at hun er interesseret i det, da det IKKE var sidste gang :-)

Tag dankortet med - så er hun interesseret! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 1 minut siden:

Hvor i det ganske, danske land befinder du dig? Højde og drøjde, svulmende eller petit?

 

Nårh ja .... det var måske rart nok lige at få slået fast.

østjylland 

ønsker : ( dog åben for en overraskelse )

højde er vist lige meget.

drøjde, fra petit til lidt ekstra på sidebenene. 

Alder 25-45

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok. Lad mig  anbefale:

http://www.sexpiger.dk/6061

Ung og fantastisk. Du kan træffe hende, når det passer i hendes kalender. Hun giver oral uden, anal ved jeg ikke, da jeg ikke spurgt ( jeg tror svaret er nej) Hun er i den grad på deltid i faget, så du skal nok være tålmodig.. ;-)

Redigeret af oros

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 38 minutter siden:

Tag dankortet med - så er hun interesseret! :)

Hvad mener du ?..... jeg mente om hun var interesseret i at jeg anmeldte hende her på eg, ikke om hun er interesseret i en ny aftale

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 30 minutter siden:

Ok. Lad mig  anbefale:

http://www.sexpiger.dk/6061

Ung og fantastisk. Du kan træffe hende, når det passer i hendes kalender. Hun giver oral uden, anal ved jeg ikke, da jeg ikke spurgt ( jeg tror svaret er nej) Hun er i den grad på deltid i faget, så du skal nok være tålmodig.. ;-)

Tak for anbefalingen, den vil jeg overveje.....

lidt mere på sidebenene gør absolut ingen ting :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChristianL skrev, for 2 minutter siden:

Hvad mener du ?..... jeg mente om hun var interesseret i at jeg anmeldte hende her på eg, ikke om hun er interesseret i en ny aftale

Ok. Det må du så spørge hende om. Hvis du havde en god oplevelse og gerne vi anbefale på den baggrund, vil jeg tro, hun synes , det er en god ide. Men det kan jeg da ikke vide.

ChristianL skrev, for 2 minutter siden:

Hvad mener du ?..... jeg mente om hun var interesseret i at jeg anmeldte hende her på eg, ikke om hun er interesseret i en ny aftale

ChristianL skrev, for 45 minutter siden:

Skal lige sikre mig at hun er interesseret i det, da det IKKE var sidste gang :-)

Tag dankortet med - så er hun interesseret! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok. Det må du så spørge hende om. Hvis du havde en god oplevelse og gerne vi anbefale på den baggrund, vil jeg tro, hun synes , det er en god ide. Men det kan jeg da ikke vide.

Se bort fra resten..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...