Hop til indhold

Besøg hos GP med tøj på?

Featured Replies

Skrevet

..altså at hun har tøj på ;) Jeg er ikke bevandret i det her univers, så undskylder min uvidenhed. Men, jeg forestiller mig, at når man besøger en GP, at hun oftest har lette gevandter på, måske bare lingeri med en kimono udenpå? Jeg forstiller mig ikke, at hun har jeans eller kjole på, da det ville tage 100 år at tage af og på hele tiden, hvis hun har gang i biksen? Mit spørgsmål er så, da jeg tænder på at starte op, hvor hun netop har lidt mere tøj på, om det generelt er noget man ville kunne spørge om og få et ja til? Nu kan jeg godt tænke mig til, at det er meget individuelt, hvordan special-ønsker bliver modtaget, men er sådan set bare nysgerrig om nogle af jer har erfaringer på lige netop det her område? 

Skrevet

Hej Psy

det kan sagtens arrangeres. Du skal blot ringe til det sted du vil besøge og aftale med pigen at hun  kommer ind fuldt påklædt. 

Nogle er fx til lak og læder hvilket vi piger så tager på til dem :) 

Skrevet

Det er min erfaring, at de fleste piger er meget imødekommende overfor påklædningsforslag. Jeg har så altid lavet aftalen et par tage før, de slæber jo ikke hele deres gardarobe med på vagt :)  

Skrevet
Psy skrev, for 9 minutter siden:

..altså at hun har tøj på ;) Jeg er ikke bevandret i det her univers, så undskylder min uvidenhed. Men, jeg forestiller mig, at når man besøger en GP, at hun oftest har lette gevandter på, måske bare lingeri med en kimono udenpå? Jeg forstiller mig ikke, at hun har jeans eller kjole på, da det ville tage 100 år at tage af og på hele tiden, hvis hun har gang i biksen? Mit spørgsmål er så, da jeg tænder på at starte op, hvor hun netop har lidt mere tøj på, om det generelt er noget man ville kunne spørge om og få et ja til? Nu kan jeg godt tænke mig til, at det er meget individuelt, hvordan special-ønsker bliver modtaget, men er sådan set bare nysgerrig om nogle af jer har erfaringer på lige netop det her område? 

hvis man køber tid hos en gp

kan hun vel ikke ,have noget imod

at starte påklædt :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.