Hop til indhold
Psy

Besøg hos GP med tøj på?

Recommended Posts

..altså at hun har tøj på ;) Jeg er ikke bevandret i det her univers, så undskylder min uvidenhed. Men, jeg forestiller mig, at når man besøger en GP, at hun oftest har lette gevandter på, måske bare lingeri med en kimono udenpå? Jeg forstiller mig ikke, at hun har jeans eller kjole på, da det ville tage 100 år at tage af og på hele tiden, hvis hun har gang i biksen? Mit spørgsmål er så, da jeg tænder på at starte op, hvor hun netop har lidt mere tøj på, om det generelt er noget man ville kunne spørge om og få et ja til? Nu kan jeg godt tænke mig til, at det er meget individuelt, hvordan special-ønsker bliver modtaget, men er sådan set bare nysgerrig om nogle af jer har erfaringer på lige netop det her område? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe

Hej Psy

det kan sagtens arrangeres. Du skal blot ringe til det sted du vil besøge og aftale med pigen at hun  kommer ind fuldt påklædt. 

Nogle er fx til lak og læder hvilket vi piger så tager på til dem :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er min erfaring, at de fleste piger er meget imødekommende overfor påklædningsforslag. Jeg har så altid lavet aftalen et par tage før, de slæber jo ikke hele deres gardarobe med på vagt :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Psy skrev, for 9 minutter siden:

..altså at hun har tøj på ;) Jeg er ikke bevandret i det her univers, så undskylder min uvidenhed. Men, jeg forestiller mig, at når man besøger en GP, at hun oftest har lette gevandter på, måske bare lingeri med en kimono udenpå? Jeg forstiller mig ikke, at hun har jeans eller kjole på, da det ville tage 100 år at tage af og på hele tiden, hvis hun har gang i biksen? Mit spørgsmål er så, da jeg tænder på at starte op, hvor hun netop har lidt mere tøj på, om det generelt er noget man ville kunne spørge om og få et ja til? Nu kan jeg godt tænke mig til, at det er meget individuelt, hvordan special-ønsker bliver modtaget, men er sådan set bare nysgerrig om nogle af jer har erfaringer på lige netop det her område? 

hvis man køber tid hos en gp

kan hun vel ikke ,have noget imod

at starte påklædt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...