Hop til indhold
19517

Sex med en 20 år pige der er forelsket i dig.

Recommended Posts

Canelo Saul Alvarez skrev, for 23 timer siden:

Ikke for at skuffe dig, men de fleste filippinske unge piger kan godt lide hvide gamle mænd, er på grund af, de vil ha en billet til Europa og en bedre fremtid. Jeg har set det mange gange.

Jeg mener dette :  Du skriver, at du har set det. Det må jeg så stole på. Men har du set, at man faktisk KAN finde en kæreste der er lækker og ung. At de faktisk syntes, at vi er smukke. Hvad er din erfaring med landet og pigerne, der? Mit spørgsmål handler ikke om hvem der har ret, men jeg er bare nysgerrig. 

Redigeret af 19517

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 6 timer siden:

Jeg mener dette :  Du skriver, at du har set det. Det må jeg så stole på. Men har du set, at man faktisk KAN finde en kæreste der er lækker og ung. At de faktisk syntes, at vi er smukke. Hvad er din erfaring med landet og pigerne, der? Mit spørgsmål handler ikke om hvem der har ret, men jeg er bare nysgerrig. 

Vel, jeg har været i Philippines før, og jeg har set en del mange hvide mænd med yngre filippinske piger, som er gammel nok til at være deres far. Husk på at Philippines er en meget fattig land. Det er sandt nok at mange unge filippinske piger prøver at finde en hvid ældre mænd, for at få lykken i Europa, eller i USA. Og når du siger At nogle ældre mænd kan få en ung lækker babe som en kæreste, så har det nok at gøre med at manden har et stort beløb på kontoen. Der er vel nogle yngre piger som tænder på ældre mænd selv om de ikke har et stort beløb på kontoen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ogsaa rejst meget i asien, mest Thailand men ogsaa Malaysia og Philipinerne. Der er helt klart en anden holdning til aeldre maend og yngre piger. Pigerne har har ikke noget imod at vaerer sammen med og blive set med en aeldre mand. Jeg tror naeppe det er fordi at de unge piger syntes at de aeldre maend er smukke, haelder ogsaa mest til at det har noget med tegnebogen at goere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er lidt ærgerligt at det nu kun handler om yngre piger kan blive forelskede i ældre mænd eller ej. Og om man er rig eller ej. Nuvel. Hvis man kørte en statistik på hvem der har flest yngre koner, "vinder" den velhavende mand sikkert klart. Og hvad så? Derfor kan man vel godt have drømmen.

Vi har ca 80 år på kloden til at få lagt så meget i mindeboksen som overhovedet muligt. Du kan så vælge at bruge tiden på at leve eller overleve. Alt er efterhånden gået hen og blevet en risikovurdering og en konsekvensberegning. Alt skal analyseres og eksamineres under mikroskopet. Al spontanitet er overladt til dine børn. Og selv der, er det med væsentlige forbehold.

i tirsdags sad jeg i 2 stive timer om aftnen og gennemgik mine forsikringer og pensionsopsparing med min bankmand. Jeg var simpelthen ved at dø af ligegyldighed mens jeg sad og virkede interesseret. Der er ca. 25 år til jeg skal på pension. Og alverdens rædsler kan nå og ramme mig inden da. Så jeg hylder de beretninger som bare giver fuckfingeren til hvad man anser som rigtig og forkert, eller klogt eller uklogt men bare handler i nuet. Jeg ville ønske der var et land med vores velfærd og levestandard som samtidig har den sorgløse tilgang til livet som jeg antager de har på fx Phillipinerne. Indtil det land oprettes må jeg nok bare tage nogle flere møder med min bankmand og læse disse dejlige historier fra @19517 og få taget trykket af 20årige østeuropæiske tøser fra tid til anden.

(hov...det var slet ikke meningen det skulle blive så dystert) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 10/2/2018 at 15:25:

Synes det er lidt ærgerligt at det nu kun handler om yngre piger kan blive forelskede i ældre mænd eller ej. Og om man er rig eller ej. Nuvel. Hvis man kørte en statistik på hvem der har flest yngre koner, "vinder" den velhavende mand sikkert klart. Og hvad så? Derfor kan man vel godt have drømmen.

Vi har ca 80 år på kloden til at få lagt så meget i mindeboksen som overhovedet muligt. Du kan så vælge at bruge tiden på at leve eller overleve. Alt er efterhånden gået hen og blevet en risikovurdering og en konsekvensberegning. Alt skal analyseres og eksamineres under mikroskopet. Al spontanitet er overladt til dine børn. Og selv der, er det med væsentlige forbehold.

i tirsdags sad jeg i 2 stive timer om aftnen og gennemgik mine forsikringer og pensionsopsparing med min bankmand. Jeg var simpelthen ved at dø af ligegyldighed mens jeg sad og virkede interesseret. Der er ca. 25 år til jeg skal på pension. Og alverdens rædsler kan nå og ramme mig inden da. Så jeg hylder de beretninger som bare giver fuckfingeren til hvad man anser som rigtig og forkert, eller klogt eller uklogt men bare handler i nuet. Jeg ville ønske der var et land med vores velfærd og levestandard som samtidig har den sorgløse tilgang til livet som jeg antager de har på fx Phillipinerne. Indtil det land oprettes må jeg nok bare tage nogle flere møder med min bankmand og læse disse dejlige historier fra @19517 og få taget trykket af 20årige østeuropæiske tøser fra tid til anden.

(hov...det var slet ikke meningen det skulle blive så dystert) 

Jeg kan kun sige - VEL TALT. 
Vi har forskellige aldre, udseende og økonomi - MEN vi kan alle gøre en indsats for at gøre vores liv sjovere som fx. at løbe efter dejlige yngre piger.
Hvis livet er et spil er vinderen vel den, der dør med et smil på læberne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste der tæller for købepiger i asien er og bliver penge ...

At tro andet er sgu naivt .

hvad her en 20 årige pige fra landet (eller storby) tilfælles med en hvid halvfed 40+ Vestlig mand?

Gad godt se de store intellingente samtaler hen over køkkenbordet med en pige der intet ved om verden andet fra de mænd hun er sammen med

Det eneste der gælder for dem er et bedre liv og at sende penge hjem til familen, så længe det varer.

selvfølgelig er der undtagelser engang imellem, men generelt er det sådan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kneppetyr skrev, den 14/2/2018 at 14:06:

Det eneste der tæller for købepiger i asien er og bliver penge ...

At tro andet er sgu naivt .

hvad her en 20 årige pige fra landet (eller storby) tilfælles med en hvid halvfed 40+ Vestlig mand?

Jeps det er jeg enig i @Kneppetyr Der er en kæmpe forskel på "i care for you" og "I love you" frasen og jeg tror bestemt det første sagtens kan gøre sig gældende i tilfældet af 20 årig fattig pige og 40+ årig "rig" mand (som vel hovedparten af os anses som I forhold til deres levestandard) men forelsket tror jeg sgu ikke på hun er. så lukker man godt nok øjnene for virkeligheden. 

Men derfor ikke at sige man ikke skal nyde det mens man kan. :D 

Til @underdog40 Vil jeg sige grunden til vores generelle høje "velstand" skyldes nok vi er nogen der er ansvarlige og gerne yder for at nyde. :huh:

Selvom vi selvfølgelig "gerne" betaler til dig når du sidder som 70 årig og har brugt rub og stub på østeuropæiske tøser :huh: 

Ej ved godt hvad du mener men alligevel nok en god idé at tænke lidt på fremtiden og nej jeg er hverken bankmand eller ansat i pensionsopsparing branchen. :D.

Desuden findes der da også masser af smukke 30+ årige piger i Asien som nok er lidt mere moden til et forhold og hvor alders forskellen så ikke betyder så meget når man så selv når de 70 engang . Tror bestemt det holder bedre i længden hvis det er et fast forhold man søger. 

/4real 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja leder man efter en kone i østen bør man gå efter en jævnaldrende. Hun vil også være glad for den højere levestandard, og kærligheden kan rent faktisk være ægte. Samtidig får man som mand den lidt højere service pigerne derude er opdraget til at give. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan også spørge til, hvorfor en dansk pige er sammen med en dansk mand? Betyder udseende, træningstilstand, status, interesser, prestige, formue, familie, børn, evner med pikken, pikstørrelse, charme, religion, etnicitet, job alder, ensomhed etc. ikke noget for danske piger?

Hvor mange har hørt om at en fed multihandikappet langtidsledig, som bor hjemme hos sine forældre, er det som de danske piger løber efter? 

Hvad er kærlighed?

Hvor mange danskere finder sammen pga. ægte kærlighed? Hvor mange bliver sammen primært pga. kærlighed?

Kan en ung pige ikke forelske sig i en gammel mand? At kategorisk afskrive at et menneske kan forelske sig i et andet alene pga. af alder, er vel lige så forkert, som at sige det modsatte. 

Jeg finder det ikke formålstjenligt, at komme med bastante udsagn om hvad kærlighed er, eller hvad der indgår i folks individuelle opskrift. Ligeledes finder jeg det forkert at fordømme folk for at leve deres liv, som de måtte ønske.

Jeg kendte en veluddannet og ufattelig smuk dansk pige, som valgte en mand, som var mere end 25 år ældre end hende. Hun elske ham ikke, men han var sjov og en god ven. Hun valgte ham pga. hans rigtig mange penge. Det fortalte hun mig entydigt, en dag vi talt om livet. Hun kunne få enhver hun pegede på. Alle vores venner var forargede, men jeg respekterede, at hun kendte sig selv så godt, at hun vidste, at den måde hun blev mest lykkelig på, var ved at have mange penge. Hun fortrak et live med penge og venskab frem for kærlighed.  

Jeg synes, at det er essentielt, at man er afklaret omkring egne og andres behov og motiver for at hænge ud sammen. Man skal ikke være naiv, men normative eller kategoriske udsagn, er for mig misvisende.

Et let oversat filmcitat siger "Man kan ikke købe kærlighed, men man kan købe noget, som til forveksling ligner".

Hvis trådstarter og hans piges tid sammen er en optimering af deres lykke i det givne tidsrum, så synes jeg ikke, at det tilkommer andre at nedgøre dette - endsige  gøre mig klog på, om det er ægte kærlighed.

 

 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 7 timer siden:

Et let oversat filmcitat siger "Man kan ikke købe kærlighed, men man kan købe noget, som til forveksling ligner".

Det var skam salige Simon Spies som sagde disse visdomsord. Og for at være helt ærlig er jeg ret sikker på at han døde med et lille smil på læben. Om han oplevede ægte kærlighed ved jeg ikke. Jeg ved ikke om Janni eller hans ca 3000 morgenbolledamer elskede ham. Men han var netop bruttotypen på det vi snakker om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 47 minutter siden:

Det var skam salige Simon Spies som sagde disse visdomsord. Og for at være helt ærlig er jeg ret sikker på at han døde med et lille smil på læben. Om han oplevede ægte kærlighed ved jeg ikke. Jeg ved ikke om Janni eller hans ca 3000 morgenbolledamer elskede ham. Men han var netop bruttotypen på det vi snakker om.

Tak for din rettelse. Det var jeg ikke klar over. Min hukommelse svigtede mig. Det bliver citatet jo ikke dårligere af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Det her er godt nok en sørgelig tråd ?

Jeg ved ikke hvem jeg har mest ondt af:

De unge asiatiske piger eller de naive ældre europæiske mænd?

Det får mig til at tænke på diverse(de værste)  TV programmer om kiksede danske mænd, der søger smukke unge Thai kærester.

Man kan ikke  hverken købe sig til kærlighed eller betale sig fra alderdommens uafvendelige forfald (= man bliver ikke yngre ved at købe sig en ung 'kæreste').

Normalt er jeg ligeglad med hvad folk laver, så længe at de ikke skader sig selv eller andre, men ærlig talt: et er at miste ungdom, noget andet er at miste sin værdighed.

Det må ikke være sjovt at være nogenlunde ung/yngre og så  'dømt' til at slæbe rundt på en meget gammel omsorgskrævende mand/kone

Tænk lige på det når en  mand på 65  'gafler' em purung pige i tyverne fra et fattigt land.

Ægte kærlighed? Ja til penge og virkelighedsflugt måske.

Jeg har besluttet mig for at holde mig langt væk fra Thailand/Filippinerne etc. og så 'nøjes'  med hvad man finder heroppe,og det går da egentligt meget godt.

Forresten er de halv/hel gamle vestlige kvinder meget godt med, de tager bare til Tyrkiet og Afrika i stedet og leger med 'beach boys' - oh fagre farlige nye verden :-(

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, den 10/2/2018 at 15:25:

læse disse dejlige historier fra @19517 og få taget trykket af 20årige østeuropæiske tøser fra tid til anden.

 

Jeg har kun et ord til dig, og du skal taget dette ord sindssygt seriøst. for det er et ord der vil ændre din verden som du tror den er lige nu. er du parat?

Filippinerne

Gør med ordet som du vil, Men hvis du er villig til at være lykkelig, så goggle videre. Jeg er lige kommet hjem og kan sagtens sige dig, at det var det bedste jeg nogensinde har oplevet. De ER virkelig vilde med dig som midaldrende småfed mand med lys hud. To af dem var så liderlige, at de ikke kunne vente til jeg fik kondom på. Og ja ja gu er det da dumt, men når man ligger sammen med en 26 året kvinde der vrider sig af begær og tigger dig om at du skal stikke den ind nuuuuuuu. ja så skriv til mig igen når du har oplevet dette, for det vil du på fili. og så fortæl mig, om du kunne stå imod. jeg kunne ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, den 3/2/2018 at 14:12:

1. Fillipinske piger foretrækker ikke middelaldrende hvide mænd. De foretrækker derimod finansiel stabilitet og muligheden for et liv i Vesten. Man skal huske på at Filipinerne er et lavindkomst land, lidt ligesom Thailand for 20 år siden. 

2. At have så meget ubeskyttet sex i et af de lande hvor HIV vokser med alarmerende hast er noget af det dummeste jeg nogensinde har læst. Gå til lægen, og tænk dig om næste gang. 

God weekend

1. Det skal du være i landet for at vide. Du skal mærke på din egen krop hvordan de kigger på dig. Når du har gjort dette, så skriv tilbage. 

2. Det er også noget af det dummeste jeg har gjort, men når man ligger ved siden af en pige der vrider og snor sig mens hun klynkende tigger dig om at stikke den ind lige nu. Så ER det bare vildt svært at lade være. For fanden, hvor mange kvinder kender du ikke, der har fået børn med en fremmede fordi de bare er så satans liderlige. Det samme gælder jo for os mænd. Næste gang du har en tiggende sitrende kvinde der ligger og drikker dig fra top til tå mens du har sneglespor af hendes våde underliv over hele kroppen. Så skriv tilbage til mig og vær så helt ærlig når du skriver, jeg kunne sagtens holde mig fra at stikke den ind. 

Held og lykke med dit nye projekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, den 4/2/2018 at 17:52:

 et stort beløb på kontoen.

Måske handler dette her om, at man ser hvad man vil. Jeg har nogle venner der er der lige nu. Og de har dejlige smukke kærester. Jeg har talt ret meget med dem og er helt sikker på, at de elsker deres blegfede kærester. Om det så startede som en investering, ja det kan da godt være. Men det er ikke endt som en sådan. Men med den smukkeste kærlighed jeg kun kan være misundelig over. Ikke fordi de var vildt smukke. Men fordi, at når fili'erne elsker, så gør de det med hele deres sjæl. De er loyale på et plan vi ikke ser i danmark. Sorry danske piger, i er dejlige, men ikke lige så loyale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 46 minutter siden:

Det her er godt nok en sørgelig tråd ?

Vi vælger den virkelighed vi tror på. Jeg vil ikke argumentere for rigtigheden i det du skriver. Men spørge dig om noget måske andet. 

Hvad vil du helst

Leve som en glad ignorant

eller

Som en trist mand der ved det hele

Held og lykke med din virkelighed og hvad du må "nøjes" med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 17/2/2018 at 06:58:

Hvor mange har hørt om at en fed multihandikappet langtidsledig, som bor hjemme hos sine forældre, er det som de danske piger løber efter? 

Et let oversat filmcitat siger "Man kan ikke købe kærlighed, men man kan købe noget, som til forveksling ligner".

Hvis trådstarter og hans piges tid sammen er en optimering af deres lykke i det givne tidsrum, så synes jeg ikke, at det tilkommer andre at nedgøre dette - endsige  gøre mig klog på, om det er ægte kærlighed.

 

 

Du skriver på mange måder lige dét jeg tænker som værende mit hovedargument. Det er, efter hvad jeg ser, et ret kendt fænomen, at kvinder søger stabilitet. Der er lavet mange studier og skrevet mange afhandlinger, jeg har læst nogle, hvori man kan tyde dette. En kvinde søger en mand der kan skabe tryghed på den ene eller den anden måde. Det er selvfølgelig kun en masse teorier, men det er meget entydige på tværs af hinanden. 

Jeg kan godt lide din beskrivelse af en mand der bor hjemme. Det er i danmark et totalt og inderligt selvmål når en pige skal se på det. Men i fx italien og frankrig er det, det ikke. På den måde ser jeg bare så mange gange, også mig selv, at vi trykker danske værdier ned over hovedet på andre lande. I danmark er alderdom det modsatte af status. Vi gider bare ikke lytte på en gammel mand der står og brokker sig over et eller andet, for os, ligegyldigt. Men sådan er det bare ikke på Fili. Der er alderdom det samme som status. Jeg, som er 44 år, ER bare mere værd end en mand der er på pigens alder. Når hun går med mig i hånden hæver jeg hendes status med flere grader, end når hun går i hånden med en lokal mand. Og når jeg så også har den hud de alle vil have, samt de øjne, ja så glor alle misundeligt på hende fordi hun har scoret en mand hvis status, hud og øjne er det de alle samme syntes at ville have. 

Jeg oplevede noget meget underligt da jeg kom hjem. Jeg havde været vant til, at stort set alle de Fili'er jeg så, var smukke. Og så da jeg kom tilbage til dk syntes jeg lige pludselig ikke, at der var så mange på gaden der var smukke. Så hvad kan jeg konkluderer af dét. Jo, at modsætninger tiltrækker. Jeg kan måske gå videre og sige, at den gene pool der er længst væk fra min egen er den jeg finder mig mest tiltrukket af. Den sidste er jeg dog ikke helt sikker på, for hvis jeg skal være helt ærlig, så finder jeg ikke afrikanske kvinder smukke. 

Jeg har mødt mange der nede som var vildt forelsket i deres udenlandske mænd. Jeg taler med mange piger og det er den samme historie hver gang. De falder pladask for en mand og selv efter mange år, kan de ikke glemme ham. Selv om han var dem utro og skred fra det hele. Men det er bare ikke en historie som vi hører meget om. Hvorfor?

I Thailand var det ikke på samme måde. Der er det mere som en forretning. Der er nogle af dem der har været der længe der siger, at Fili er der hvor Thailand var i 40erne. Der er flere og flere der opdager Fili så vi skal nok smadre den smukke mentalitet før eller siden med vores stupide køb af deres ydelser. Men det tager nogle år i nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, den 16/2/2018 at 10:06:

pigerne derude er opdraget til at give. 

På et plan vi ikke ser i europa. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er tydeligt for mig, efter et halvlangt liv, at der er stor forskel på at være forelsket og reel kærlighed. Ligeledes er der store kulturelle forskelle i verden.

Jeg har altid ment, at det er tydeligt, at vurderer, om en pige er forelsket i mig. Det har aldrig være et problem ved danske piger. Men et halvlangt liv har lært mig, at nogle piger er supergode til at foregive, eller de kan blive så glade for udsigten til et andet liv, at det ikke er muligt at ”læse dem”.

Jeg har for år tilbage rejst i Østeuropa ifm  mit arbejde, og der mødte jeg en pige, som slog benene væk under mig. Aldrig har jeg mødt en så sød pige. Supersmuk og yngre end jeg var hun også. Ingen pige har nogen siden flirtet som hende. Jeg har klart scoret langt over even. Men det gik op for mig, at det reelt ikke var mig alene, men mig og min situation, som hun var glad for. Ja hun var glad for mig, men min situation var klart mest interessant. Jeg er sikker på, at der er mange søde østeuropæiske mænd, men hun valgte mig pga. hele pakken. Tanke om at havde jeg været en anden ok fyr med hele pakken, så havde hun nok også taget ham, og været glad for ham, slog mig ud af kurs. Tanken om, at hun måske ikke så vort mulige ægteskab som livslangt, var svært for mig. Hun have en mere pragmatisk forståelse. Overfor en dansk pige, ville jeg være cool, i en forvisning om, at hun har VALGT mig, så hvorfor skulle jeg frygte andre mænd. Men af en eller anden grund vejede jeg hende på en anden vægt. Omvendt ved jeg også at i hendens kulturkreds, så vælges mande ud bl.a. evnen som skaffedyr. Her har mange piger en tanke om en lille familie med et stærkt skaffedyr, så hvorfor ligge hende dette til last, når det nu ligger i kulturen? Den dag i dag ved jeg ikke, om jeg valgt rigtigt, men man siger jo, at er du i tvivl, så er du ikke i tvivl! Den sutteklud kan jeg jo altid hive frem.

Problemet er, at for at elske og opleve kærligheden, så skal man selv – på et tidspunkt - turde give slip og tro 100%. Man skal turde! Her er det så, at man også kan komme rigtig galt af sted. Ultimativt turde jeg ikke sænke de våben som vogtede mit hjerte, overfor en pige af en anden kultkreds – selvom jeg let tør overfor en dansk pige.

 

Jeg tror, at du har ret i, at pigerne som du har mødt reelt kan have en anden vægtning af hvad der konstituerer et godt liv eller kærlighed. Omvendt er jeg sikker på, at de reelt nok har flere ligheder med danske piger, end man lige skulle tro, når det kommer til stykket. Og måske flere forskelle. Man skal derfor ikke være naiv, men vide hvornår man skal turde give slip på sig selv.

 

Den kærlighed er sku svær !Jeg håber, at du finde kærligheden, og behandler den godt.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

I denne stund kommer jeg til at tænke på en kollega, som var tæt på pensionsalderen, men han valgt at spise af alle retterne. Han endte op med en top nice pige, indtil hans død. Han tænke ikke på meget på pigens motiver.  Mon han i grunde ikke gjorde det rigtige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes19517 har kommet med nogle gode argumenter og poingter. Og han er på ingen måde naiv som nogle gerne vil have ham til at fremstå.

Syntes hans skriv vidner om en mand der ved meget om mennesker generelt, om flirt og om kærlighed.

Selve første tråd var en klasse beretning hvor han fortalte om alt det skjulte der også sker når mennesker mødes. Altså den her flirt som jeg tror de færreste mænd normalt ligger mærke til.

Det vidnede om at 19517 ved lidt om det her spil og derfor naturligt også gør det bedre uanset han er blevet lidt ældre. 

Han kommer så med en teori til hvorfor han overhovedet ikke oplever det i Danmark. Og det var at det var grundet modsætninger man tiltrækkes af.

Det kan det også være, da der som regel skal både være noget man har tilfælles og nogle modsætning for at få gnisterne til at gløde.

Men da jeg senere ser han skriver han overhovedet ikke føler de danske kvinder han møder på gaden tiltrækkende, men modsat følte at alle philliperne var lækre, så let at uddrage en konklusion her :-)

For i flirt der handler det meget om kropssprog og hvilke signaler man sender.  Viser du (som 19517) sikkert ubevist har gjort at du bestemt ikke syntes en pige er lækker, ja så ikke forvente at få søgende og flirtende øjne tilbage. ;-)  Det er jo ikke helt løgn det med at smiler man til verden så smiler den igen.  Men gælder også modsat. Viser dit blik at du finder dem grimme, så forvent ikke nogen positiv respons ha ha.

Derimod svæver man med selvtillid og dejlige erindringer fra gårdsdagens oplevelser med en fili pige. Og vigtigt ! syntes at alle fili pigerne man møder på gaden faneme er lækre. Ja så udstråler man noget helt andet.

Og den her udstråling ,-19517, -hvis du kunne fake den , og brugte den her i Danmark så ville du sikkert opleve mirakler.

For sker altså en masse ubevist mellem kønnene. Og lidt træt af de her stereotype forklaringer med at det er utænkeligt at en pige føler sig tiltrukket af en ældre mand. De her stereotype forklaringer vidner nu mere om at nævnte personer er utroligt naive og uvidende om hvad der sker hos kvinder.

De tager det som en selvfølge at kvinder tiltrækkes af det samme som os mænd.  

Men kan ikke være mere forkert at tro sådan.  For det første (gælder også vestlige piger/kvinder) så tiltrækkes de generelt ikke så meget af det visuelle. De kan derimod vægte andre ting meget højere end lige udseendet. Det kan være lugt, en hånd eller personlighed.  Ting der er meget vigtigere for at tænde lige dem. Vi mænd er generelt mere visuelle.

For det andet så tiltrækkes kvinder generelt ikke at en ung fyr som vi jo oftes gør med en ditto pige.  Vi mænd tænder oftes / tiltrækkes af en ung uerfaren / uberørt pige.  Og gør bestemt heller ikke noget hun er svag. Det er den perfekte drøm for vores køn at kunne komme og hjælpe/redde hende.

Hvorimod det hos 99 procent af pigerne ville være no go og totalt utiltrækkende hvis en fyr havde de egenskaber som jeg ovenover beskrev som uerfaren, uselvstændig og svag.

De tiltrækkes nemlig generelt af lige det modsatte !!

Det er her mange tager væsentligt fejl og straks farer ud med hvad de selv finder logisk udfra hvad de selv tiltrækkes af.

Jeg vil forenkle det at sige der findes det ubeviste og det beviste. Det beviste er alt det vi har tillært hvad der er rigtigt og forkert og hvad der hver især enten giver status eller det modsatte.

I vesten har vi tillært, og den kultur er ved at finde indpas i Thailand, at det optimale er at finde en ligeværdig partner økonomisk, aldersmæssigt mv.

De her “værdier” er selvskabte og noget vi kun har haft de sidste 50-100 år her i vesten.

Og trods de “værdier” så ser man stadig næsten altid at en mand og en kvinde finder sammen hvor han er ældst.

Dette er en statistisk sandhed og bekræfter bare det jeg skrev ovenover med hvad en kvinde tiltrækkes af på nogle punkter er det modsatte af hvad vi mænd tiltrækkes af.

Når 19517 beskriver sine oplevelser hvor han er god til at observere alt det her ubeviste med flirt og fortæller om piger der er våde, så vidner det om for mig at at han er meget tættere på sandheden. 

Og ihvetfald ved en masse mere om kvinder og flirt end mange af kommentarerne, hvor man naivt går udfra at en pige tænder og tiltrækkes af det samme som vi gør.

Når han fortæller om at de er våde ja så tillægger jeg det mere som bevis om en person er tiltrukket af en anden kontra det feks en vestlig pige fortæller om hvad hun syntes er tiltrækkende.  For et er hvad hun mener med sin beviste hjerne og noget andet er hvad hun i virkeligheden tiltrækkes af.

Forsøg har faktisk vist at mange kvinder reagerer fysiologisk når de så en stor urangutang der var den dominerende i flokken :-)

Så et er hvad de siger og noget andet er hvad de mener.  Og ja som regel søger vestlige piger netop noget fra begge lejre. Noget der giver status blandt veninder og familie (vestlig tillært værdier) og noget hun tænder/føler sig tiltrukket af ubevist.

Jeg vil tro, uden jeg selv har været på Philipperne at de her værdier hvor der bliver set ned på aldersforskel og vælge en der kan forsørge dem, ikke er lavstatus men sikkert det modsatte.

Sådan har det ihvertfald været for menneskeheden i mange tusinder af år. Og kun her i vesten vi de sidste år har ændret opfattelse der.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 1 time siden:

Han endte op med en top nice pige, indtil hans død. Han tænke ikke på meget på pigens motiver.  Mon han i grunde ikke gjorde det rigtige

Du er mega interessant i dine skriv. Du rammer kernen i min religion om end en sådan kan påtales. Jeg har altid set på det udefra som alle de andre der skriver en masse om hvad piger de ikke har mødt, tænker og føler. Det er så satans nemt at beslutte hvordan verden ser ud i nogle få sætninger. Men jeg vil ikke lade mig spise af med, at en mand siger til mig hvordan verden og alle dens svar, er. Jeg vil selv opleve det på egen hånd. 

Ja nu ved jeg godt at jeg er ved at skrive mig ind i et selvmodsigende hjørne. For hvorfra ved jeg, at jorden er rund? Jo det har jeg set på billeder taget af andre. Hvorfra ved jeg, at det meste af planeten er dækket af vand? Det har jeg læst. Så på den måde er vi "nød" til at stole på hvad andre siger til os. Og dog!!

Jeg bliver tit provokeret når man siger til mig hvordan andre mennesker føler og tænker. Den lille verden vi lever i her i det trygge Danmark er ikke verdens navle. Det er der mange af os der tror og vi "ved" at vi har det perfekte samfund og vil gerne belærer andre om at deres systemer er dårlige på den ene eller den anden måde. Det er den største fejl vi, som danskere gør. Der findes et ord for det. Etnocentrisk er vi alle samme. Danskerne mod svenskerne. Kvinder mod mændene. Usa mod europa. Det er en naturlig udvikling og ganske naturligt. Men jeg søger sandheden. Og problemet med den sandhed, som jeg søger, er, at den er så mangfoldig så den flyder ud til at være ulæselig. 

Nu er jeg ved at komme væk fra min pointe. 

Den er sådan her formet. Hellere en lykkelig dåre, end en trist vis!!!!!!!

Hvis du kan leve et lykkeligt langt liv hvor du "ved" at du er accepteret som den du er. Ja så er du heldig. Din kollega valgte helt rigtigt. Altså rigtig for ham. Jeg misunder ham helt vildt og jeg kan lige så godt sige det som det er, han var mere lykkelig end dig og mig til sammen. Ej det selvfølgelig noget sludder. Det ved jeg ikke. Men jeg ved dette. 

Jeg havde lige mødt min kæreste som jeg lige skal skynde mig at sige, at jeg ikke er sammen med mere. Hvis du interesserer dig om hvorfor, skal du bare spørge, men det bliver en lang mail. Nå men. Den første nat vi var sammen havde hun det røde. Så ingen bumbum. Mens hun lå i mine arme fandt jeg hurtigt ud af, at hver gang hun vågnede ledte hun efter mig og hvis jeg var for langt væk, jeg har aldrig ligget tættere på en andet menneske, svingede hun en arm rundt om min hals eller hvad hun nu kunne finde. Gryntede sødt og faldt så i søvn igen. På den måde lå jeg helt tæt på hende og kunne derfor mærke hele hendes krop.  Jeg var lykkelig selv om jeg lige havde mødt hende og selv om jeg vidste, at hun var en servitrice i en by kendt for dens mange gogo-barer. Angles City. Det var dog ikke en sådan jeg fandt hende i. Men det er lige meget. Jeg valgte lige der, at det var derfor jeg havde rejst den lange vej til et land jeg ikke vidste noget om og lå i armene på en pige jeg heller ikke vidste ret meget om. Når vi gik rundt i byen ville hun hele tiden flette fingre og jeg var bare så satans glad hele tiden. 

Jeg tænker i dag, at jeg skulle havde holdt kontakten. At jeg skulle havde lyttet på mine egne følelser og ikke hvad alle andre sagde jeg skulle gøre. Den tvivl jeg havde var kun noget som jeg havde inde i mig. Og det er den tvivl der gør os ensomme mennesker. Det er den idé om, at andre mennesker ikke tænker og føler som dig, der gør dig i tvivl om deres hensigter. Når du møder en dansk pige "ved" du, at hun kun vil dig. Når jeg skriver det sådan er det fordi du ikke kan være sikker. Det er noget du vælger at tro på. Og når det er noget du vælger bliver dit valg din virkelighed. Det er lidt ligesom når en stærkt troende mener at kunne bevise hans religions virkelighed ved at fortælle dig om beretninger fra andre menneskers opfattelse om den samme tro. Men du sidder og tænker, ja den er fin makker, men hvor er BEVISET på, at gud findes. Og han kikker overbærende på dig mens han siger,. jamen det har jeg jo lige vist dig.. Altså han vælger, at tro på, at dette er et bevis. Der findes flere troende mennesker end ikke troende og rigtig mange er langt mere intelligent end dig og mig. Så hvorfor tror de? Jo følelserne min ven!!!!

Jeg bliver træt når jeg skal bevise, at den pige jeg lå sammen med i de dage det varede, også havde rigtige følelser for mig. For hvis jeg skal vælge lige præcis DEN bane. Hvordan VED jeg, at min egen mor elsker mig. ja ja hun siger det - mange gange. Men du ved hvad jeg mener, ik?

Jeg er 44 år og planlægger en tur tilbage til dette vidunderlige land. Jeg vil bruge over 3 måneder der næste gang og vil derfor fremleje min lejlighed. Hvis jeg støder på noget der bare minder om kærlighed vil jeg lukke øjnene og nyde hvert eneste sekund. Og hvis det ikke vare til jeg dør. Ja så vil jeg se tilbage på hvor dejligt jeg havde det alt i mens. Selv om hun efter nogle år siger til mig, at hun hele tiden havde foragtet mig og bare ville have mine penge, så kan hun ikke tage det fra mig, at jeg troede på hende de år det varede. Og at jeg var totalt lykkelig.  Du kan jo sagtens nyde en tur i byen selv om du får tømmermænd dagen efter. Eller en masse slik selv om du bliver fed. Forstår du? 

Jeg tror jeg er ved at være træt af at leve uden at turde falde. Jeg vil elske så meget jeg kan og falde dybt. For jeg ved, at jeg sagtens kan samle mig selv op igen. Det er en af de godt ting ved ikke at være 16 mere. Man ved, at der kommer en sol igen dagen efter. Hellere se solen hele dagen og blive blind end at lukke mine øjne resten af mit liv. 

Ej nu bliver jeg sku for dum at høre på. Sorry!!!!! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Én af de bedste tråde, jeg har læst herinde. :)

Nu har den sidste ½ times læsning gjort, at jeg nok er lidt søvnig i morgen formiddag, men det var det værd at læse de smukke beretniger og vise ord.

TAK.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...