Hop til indhold
lhrn

hotmichelle silkeborg

Recommended Posts

Guest keep it simpel

Da hun boede i Kolding for en del år siden...skrev hun at hun var 26 år i sin profil i de 10 år hun boede i Kolding ...

Så det er en gammel dame du vil møde...og kan se at det er de samme billeder hun stadigvæk bruger ....og har brugt i alle de år i Kolding...

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Michelle for ca et halvt år siden Udenfor Silkeborg samme gode oplevelse som de andre gange jeg har besøgt hende, hun har taget lidt på men ikke noget vildt eller dårligt syntes jeg, så er brysterne jo bare lidt større :-) men gammel er hun altså ikke ca 35 vil jeg mene, så kom du bare afsted IHRN 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Massens skrev, for 20 minutter siden:

Besøgte Michelle for ca et halvt år siden Udenfor Silkeborg samme gode oplevelse som de andre gange jeg har besøgt hende, hun har taget lidt på men ikke noget vildt eller dårligt syntes jeg, så er brysterne jo bare lidt større :-) men gammel er hun altså ikke ca 35 vil jeg mene, så kom du bare afsted IHRN 

Helt enig med Massens - og hendes megafransk er i den rigtig gode ende af skalaen. Husk at behandle hende med respekt og tålmodighed - hun er en stille og rolig pige, måske lidt genert, hvilket jeg finder tiltalende, men som samtidig kræver at jeg har antennerne ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isbjørn skrev, for 5 timer siden:

Hvad er hendes prise såddn ca 

Da hun boede i Kolding. 30 min 800 kr. 1 time 1300 kr. Jeg tror stadig, hun kører med de priser. Hun er en rigtig sød og smuk pige - lækker og velplejet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Kan kunne bekræfte hvad der allerede er skrevet. Lækker, velplejet og sød pige med meget fornuftige priser. Hun giver et rigtig godt bj :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
ceejay skrev, for 4 timer siden:

Taler hun dansk, eller foregår det på engelsk?

Fornuftigt dansk, men tænker hun foretrækker engelsk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...