Hop til indhold
Guest Peter26

Udenlandske SB

Recommended Posts

Guest Peter26

Hej

Nogle som har været sammen med udenlandske SB? Som iranske/persiske, arabiske og andet, skriv gerne PM 

Go’ Weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Med risiko for at blive bannet fra tråden (det er det nye sort).

Ja, jeg så en pige der var Iraner, hun havde dog den frækhed at definere sig selv som dansk, med argumentet "Jeg er født her" ;) 

Hvad er det du gerne vil vide om det eksotiske folkefærd? :) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, for 4 timer siden:

Hej

Nogle som har været sammen med udenlandske SB? Som iranske/persiske, arabiske og andet, skriv gerne PM 

Go’ Weekend 

ja et par arabiske / iranske, en del fra afrika ,  og et par stykker med blandet cubansk/afrikanst baggrund
der er søde og ligefremme og nyder spillet og sexen, ) kan anbefales, og så har de , i min mening en god taknemlig udstråling over at blive behandlet ordentligt og få deres sugar, 
hvilket de måske ikke er så vant til, de bliver tit behandlet dårligt af deres egne, eller set ned til af os, 

en del danske er selvfølgeligt fine også , men kan have en tendens til at se sig selv som guds gave til ens dankort ) uden virkelig at syntes der skal gives noget tilbage, ikke generelt men nogle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...