Hop til indhold
sn57

Miss Devil hos Mon-cherie

Recommended Posts

Se med glæde at der er kommet en ægte(?) domina hos Mon-Cherie.

Jeg har ikke besøgt Mon-Cherie siden de flyttede, så mit spørgsmål er om de har e sm rum og er det veludstyret eller lige så ringe som det var det gamle sted.

Det ville være dejligt om Mon-Cherie svarede evt med nogle billeder.

Og er Miss Devil den eneste domina hos Mon-Cherie? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Mistress K

tak for oplysningen , men er kælderen en del af Mon-Cherie? For Mon-Cherie’s hjemme side giver ikke ret meget info om deres SM-faciliteter  

Jeg kan ikke se din på Mon-Cherie’s vagtplan. 

Eller er det den kælder hvor Madam Mille og Heksen Morticia huserede indtil for et år siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress K skrev, for 6 timer siden:

Jeg er ikke på deres side, jeg har egne annoncer. 

Og ja det er nok samme sted som vi har fixet op

Der her ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress K skrev, for 11 timer siden:

Jeg er ikke på deres side, jeg har egne annoncer. 

Og ja det er nok samme sted som vi har fixet op

Hvis det er det samme sted så kræver det lidt mere end at blive fixet, jeg har sjældent besøgt noget som var så beskidt og udstyret slidt til ubrugelighed. 

Findes der et link til billeder af smkælderen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser til min glæde at Mon-Cherie nu har fået billeder af deres SM-rum på deres hjemmeside. Tak!

Og ser også at der er kommet endnu en domina nemlig Atea. Tager jeg fejl, men er Atae og Lea den samme bare i forskellige roller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, den 16/2/2018 at 11:57:

Jeg ser til min glæde at Mon-Cherie nu har fået billeder af deres SM-rum på deres hjemmeside. Tak!

Og ser også at der er kommet endnu en domina nemlig Atea. Tager jeg fejl, men er Atae og Lea den samme bare i forskellige roller?

Er der virkelig ingen som kender svaret på om Atea og Lea hos Mon-Cherie er en og samme pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Jo Lea og Atea er den samme , har ikke selv været der, men har set i en anden tråd at Lea  og så var begyndt som domina under navnet Atea , og efter at begyndt som domina skrev at der var for mange afbrændere,  hvilket undrede da det ikke var det samme som når hun arbejdede som Lea.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Herhid.

Jeg synes selv det er forkert at "brænde" en GP eller domina af, det mindste man kan gør er at ringe afbud så tidligt som muligt.

Må dog indrømme, at jeg har takket pænt nej til både GP'er og dominaer når jeg har hilst på dem fordi jeg ikke følte den nødvendige kemi.

Er det at "brænde" af?

Personligt mener jeg at begge parter har lov til at takke nej, værken gæst eller GP er forpligtiget hvis ikke kemien er der.

Men det er en helt anden diskussion end trådens formål

PS

Skal for fuldstændighedens skyld sige at jeg er flittig bruger af dominaer og husker kun 2 jeg har sagt nej tak til

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Ja Miss Devil er super skøn, har mødt hende 3 gange i københavn men det ligger nogle år tilbage; hun kan være hård, men respekterer grænser når man aftaler stopord.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...