Hop til indhold
Capstano

Sted til Gangbang i Jylland

Recommended Posts

Prøver igen...

Hvis nogen har lokation at bidrage med til Gangbang med rimelig plads og tilpas diskret, så er det gratis at deltage, hvis man står for indkøb af lidt sodavand eller lign.

Der er tale om en kvinde m. erfaring i Gb - både græsk/sandwich 

 

Redigeret af Capstano

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må vi håbe du har bedre held med det denne gang. For sidst var det ikke særligt vellykket. Du søgte og fik rigtig mange henvendelser. Folk var ved at savle over hinanden og tiden gik, indtil vi kunne dokumentere at fotos mv var falske. Det er ikke særligt heldigt, og sætter altså et plet på dit image rent seriøsitets-mæssigt.

Nu kender jeg dig ikke, og skal passe på med at dømme dig. Jeg kan jo tage fejl.

Mit spørgsmål til dig er: Har du får prøvet at arrangere et gb, og for den sags skyld overhovedet prøvet at deltage i et. Eller er det hele en leg for dig foran pc-en. ?? For der er en del, som har fantasien foran skærmen, og når det kommer til at føre det ud i livet, så stopper det.

Vi er nogle som gerne vil deltage i GB og er seriøse, men tillid er noget man bygge op over tid, og som hurtigt kan ødelægges, og hvis der ikke er seriøsitet i det, spilde du vores tid.

Som sagt, så deltager jeg gerne i GB, hvis det er seriøst bygget op for alle parter. Dine fotos ser spændende ud, og jeg håber du har heldet med dig denne gang, og ser frem til en beretning fra ligesindede.

mvh og go aften Petro

Redigeret af Petro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er den slags ting lettere sagt end gjort - minimum 75 % af de henvendelser jeg fik viste sig at være ubrugelige

jeg har heller ikke mulighed for at tjekke alle

En gang dukkede kun 1 ud af 8 tilmeldte op og sådan kunne jeg blive ved.

Har selv arrangeret 4 Gb hvor det blev en “succes” og har vel deltaget i ca 15

Prøver igen for tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capstano skrev, for 19 minutter siden:

75 % af de henvendelser jeg fik viste sig at være ubrugelige

Og med 100% fake fotos så ved jeg ikke hvem der er mest useriøse. Det ry bliver nok op ad bakke at få fjernet. 

Men op på hesten igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik billederne fra nogen der sagde at de var med på at arrangere Gb - jeg fik en til at lægge sommerhus til, men vi måtte aflyse grundet at vi pludselig ikke længere kunne få kontakt til manden og konen der skulle være centrum til Gangbanget.

Kan sagtens forstå hvis nogle tænker at det er utroværdigt, men jeg er sgu selv blevet snydt godt og grundigt - og adskillige gange. Det har kostet nogle km, kroner, og sådan tror jeg måske det er.

Har også kommet forgæves til Gb hvor adressen var forkert osv.

Om ikke andet kan man jo tilmelde sig et Gb - der er jo da stadigvæk nogen i Jylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Capstano:)

Lad være med at fungere som "dørmåtte" hvor andre kan tørre deres fødder af på dig ved :  mislykkede tilmeldinger - fup gangbang - par som slet ikke er enige om et gangbang - ikke vil løbe den økonomiske risiko - ikke gide have besværet - osv 

Lad dig ikke udnytte !!!!!!!!!  - beskyt dig selv.

Husk at alle steder ude IRL er der i alle livets facetter i hele dit liv - nasserøve:mrgreen: 

Hvis det er så vigtigt for dem med et GB så skal de selv arrangere for så gør de det med helhjertet<3 udgangspunkt

Pas på dig

 

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...